Story Of Cerato

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
6,824
26,080
5,720
Ankara
Marka
Skoda
Alalı çok olmuş ama yine de hayırlı olsun, kazasız belasız. İyi lastik iyi asfalt ile baya toparlasa da bana göre ciddi güçlü bi araba olduğu için o tepkiler normaldir diye düşünüyorum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,898
2
24,175
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Kazasız belasız iyi sürüşler diliyorum.Aluminyum olsa da blok 1,6 turbo dizel ünite ve çift kavrama şanzımanın önde oluşturduğu ağırlıktan kaynaklı öne yatmaların olduğunu düşünüyorum.Gdi ünitede tecrübelerin bir tık daha iyi olduğunu görmüştüm
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt ve 2jzihtiyar

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
Kazasız belasız iyi sürüşler diliyorum.Aluminyum olsa da blok 1,6 turbo dizel ünite ve çift kavrama şanzımanın önde oluşturduğu ağırlıktan kaynaklı öne yatmaların olduğunu düşünüyorum.Gdi ünitede tecrübelerin bir tık daha iyi olduğunu görmüştüm
Doğru valla. Tabi burda otomobilin low cost olması ve malum kia'nın motorsporları kariyerinde pek isminin geçmemesi de önemli rol oynuyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,898
2
24,175
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Doğru valla. Tabi burda otomobilin low cost olması ve malum kia'nın motorsporları kariyerinde pek isminin geçmemesi de önemli rol oynuyor
Asla low cost c sedan demem 136 HP dizel olacak dct şanzıman ile ve low cost ha ondan önce golfe derim mesela low cost 115 HP liğine.Çalışılmışlık çok eksikleri de çok

Arka torsiyon
Süspansiyonlar kolay bitiyor
Ağırlık dağılımı ayarlanmamış gibi gibi eksikler var
 
Son düzenleme:

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
Asla low cost c sedan demem 136 HP dizel olacak dct şanzıman ile ve low cost ha ondan önce golfe derim mesela low cost 115 HP liğine.Çalışılmışlık çok eksikleri de çok

Arka torsiyon
Süspansiyonlar kolay bitiyor
Ağırlık dağılımı ayarlanmamış gibi gibi eksikler var
Bana low cost hissettiren kısımları malzeme kalitesi ve yol ve rüzgar gürültüsündeki yetersizliği. Motor ve şanzıman ise günümüz koşullarında hem yakıt verimliliği hem de yeterli performansı sunmasından dolayı gayet medeni. Motorun kendisi gayet sessiz ilk çalıştırmada ve dur-kalk trafikte gırgır ses duymuyorsunuz.
Otomobilin arkasında torsiyon olduğu zaten belli oluyor :) teknik verilere daha bakmadan torsiyon olduğunu hissetmiştim. Fakat ben konforunu beğeniyorum. Sinan ve And'da benimle aynı fikirde malum test videosunda
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,898
2
24,175
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Bana low cost hissettiren kısımları malzeme kalitesi ve yol ve rüzgar gürültüsündeki yetersizliği. Motor ve şanzıman ise günümüz koşullarında hem yakıt verimliliği hem de yeterli performansı sunmasından dolayı gayet medeni. Motorun kendisi gayet sessiz ilk çalıştırmada ve dur-kalk trafikte gırgır ses duymuyorsunuz.
Otomobilin arkasında torsiyon olduğu zaten belli oluyor :) teknik verilere daha bakmadan torsiyon olduğunu hissetmiştim. Fakat ben konforunu beğeniyorum. Sinan ve And'da benimle aynı fikirde malum test videosunda
Sert plastiğe bişey diyemem Ancak yalıtım 1000 liralık iş
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

''AlierNN''V//RS

Senkromeççi
9 Ağu 2019
37
16
70
Marka
Alfa Romeo
Cerato C Segmentindeki Makul Seçimlerden.Egea'dansa Ceratoyu Tavsiye Ederdim.C Segmentinin İhtiyaçlarını Karşılıyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

Basri Amca

Panpa
Beta Programı
20 May 2018
2,264
3,862
4,070
İstanbul
Marka
Ford
Cerato C Segmentindeki Makul Seçimlerden.Egea'dansa Ceratoyu Tavsiye Ederdim.C Segmentinin İhtiyaçlarını Karşılıyor
C segmentinde fiyatına göre benim de kısmen beğendiğim araçlardan ama egea kesinlikle c değil ama benim gözümde b+ bile zorla oluyor o da sadece hacminden dolayı. Ceratoyu da golf,civic,leon,focus,astra gibi araçlar ile de eşit tutamıyorum b+ a daha yakın geliyor ama kesinlikle egea değil egeadan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
C segmentinde fiyatına göre benim de kısmen beğendiğim araçlardan ama egea kesinlikle c değil ama benim gözümde b+ bile zorla oluyor o da sadece hacminden dolayı. Ceratoyu da golf,civic,leon,focus,astra gibi araçlar ile de eşit tutamıyorum b+ a daha yakın geliyor ama kesinlikle egea değil egeadan çok daha iyi olduğunu düşünüyorum.
Ceronun boyutları C segment için yeterli ama ligindeki rakipleriyle sadece motor, şanzımanı ve kullanışlılığı yarışabilir. Maalesef eksiklerimiz var ama fiyatı da ona göre tabi :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca

sputnik

Üye
Beta Programı
11 Kas 2016
5,475
2
19,695
5,320
İstanbul
Kia son yıllarda beğendiğim bir marka. Hyundai de olduğu gibi benzinli motorları pek albenili olmadığı için ciddi düşünemediğim bir marka. Ancak dizel denince güvenilen markalardan. En büyük eksileri fazla ağır olmaları bildiğim kadarıyla. Yine de dizel C sınıfı tercih edecek olsam bakacağım ilk araçlardan olurdu.

Kazasız, belasız, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
Senin olan en güzelidir hamsi reis. Hem hangimiz kusursuzuz ki? Kusurlarıyla sevmekte marifet. Kazasız, belasız ve en önemlisi de cezasız güzel günlerde kullanın inşallah :)
Kia son yıllarda beğendiğim bir marka. Hyundai de olduğu gibi benzinli motorları pek albenili olmadığı için ciddi düşünemediğim bir marka. Ancak dizel denince güvenilen markalardan. En büyük eksileri fazla ağır olmaları bildiğim kadarıyla. Yine de dizel C sınıfı tercih edecek olsam bakacağım ilk araçlardan olurdu.

Kazasız, belasız, iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.
Teşekkür ederim daha iyileri sizin olsun
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
Uzun zaman sonra işten güçten vakit bulup üstüne de böyle güzel hava denk gelince ceronun cilasını enfes Karadeniz manzarası eşliğinde tazeledim.
Kullandığım ürün farecla g3 wax. Bu ürün fiyatı ile dikkatimi çekti denemek için aldım. Cila işinde bildiğiniz üzere üst sınır yok. Bu ürünün fiyatı muadillerine göre daha uygun. Kullanım tecrübelerime gelirsek ph nötr şampuan kullanmama rağmen parlaklık 1 ayda gitti damlacık etkisi ise 1,5 ay devam etti. İlk uygulandığındaki parlaklık etkisi ve damlalanma ise tatmin edici
IMG_20200201_225232.jpg

Uygulamada fazla sürmenin manası yok sadece silmesi zorlaşıyor fazla ürün kullanımı fazla parlaklık ve uzun ömür anlamına gelmiyor. Uyguladıktan sonra kurumasını bekledim yaklaşık 10dk ve mikrofiber bez ile sildim.
IMG_20200201_230006.jpg
IMG_20200201_230220.jpg

Uygulamadan sonra yansımalar geri geldi. Fiyatına göre verdiği parlaklık gayet güzel düşük fiyatlı cila arayanlar için düşünülebilir fakat bu kadar uğraşmak yerine güzel bir hızlı cila alıp bu kadar uğraşmadan aynı sonuç ve dayanım kazanılabilir. Boyamızın durumu gayet güzel, şimdiye kadar hiç pasta görmedi muhtemelen boyada portakallıklar hala duruyor. Olabildiği kadar ph nötr şampuanlarla yıkadım ve hiç fırça kullanmadım, bunun geri dönüşünü cilalayınca güzelce parlayan hala canlı, vernikle aldım.
IMG_20200201_225500.jpg

Bu da final fotoğrafımız olsun. Keyifli bir gündü hem keyif aldım hem de otomobilin çetin geçen kış günlerinde boyasını korumaya aldık. Önümüzdeki günlerde tekrar görüşmek dileğiyle
 

2jzihtiyar

Reis
Beta Programı
23 Şub 2018
3,048
6,912
5,020
github.com
Marka
BMW
Pitstop!

IMG-20200318-WA0085.jpeg

Otomobilin üstünde gelen nexen 2017 üretim lastikler 35 bin kmyi aşmıştı. Otomobili aldığımız günden beri hem ıslaktaki performansı hem de kalkışlarda patinaja düşmeye karşı dirayetsizliğiinden dolayı lastikleri değiştirme fikri uzun zamandır aklımdaydı. Yağmurun henüz yağdığı bir günde acil fren yapmama rağmen otomobilin hızlandığını görmek bardağı taşıran son damla oldu.
Lastik fiyatlarına ve yorumlarını araştırmaya başlamıştım. Otomobil Trabzon'da kullanıldığı için önceliğim ıslakta performansı iyi olan ve otomobilin yalıtım eksikliğinden dolayı olduğu kadar sessiz bir lastikti. Bu kriterlerim, tyrereview.com sitesindeki geri dönüşler ve forumda açtığım konuda aldığım tavsiyeler üzerine Goodyear EGP, Dunlop FM800, Falken Zi-ex ecorun arasında kaldım.
Açtığım konuda tavsiye veren, karar vermemde yardımcı olan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
EGP'lerin her anlamda iyi bir lastik olduğunu görünce onu almaya karar vermiştim ancak 2018 üretimlerine 340 lira fiyat çekince dunloplara yöneldim. Bu arada EGP almak isteyen varsa ortada şöyle bir durum var. 3 kanallı olanlar türkiyede üretiliyor ve egeaların fabrikadan çıktığı lastik. Kullanıcı yorumlarında övülen lastik bu değil maalesef, asıl egp 4 kanallı Polonya üretimi olan lastikler. İnternetteki fiyatlandırmalarda 3 kanallı ve 4 kanallılar aynı paraya satılıyor bilginiz olsun.
Dunlopları 2019 üretim internetten almaya niyetlenmişken @FuckTheFuelEconomy dostumun tavsiyesi üzerine bayilere gidip onlardan da fiyat aldım. Trabzon'da sanayii sitesinin hemen karşısındaki dunlop bayisiyle anlaşıp 2020 9. hafta üretim dunlop fm800'ler internetteki fiyatla aynı ve üstelik taptaze lastiklerle otomobilimize takılmış oldu.
IMG-20200318-WA0096.jpeg

Merak edenler için lastik deseni bu şekilde
.
images (31).jpeg

Yuvarlanma direnci B, ıslaktaki performansı ise A harfiyle derecelendirilmiş. Lastikleri takalı 1 ay&2000km oldu. Bu yüzden fiyatlarda da değişiklik olabilir. Lastikler hakkında yorumum ise şöyle;
Otomobil özellikle ıslakta çok daha dirayetli ve güven verici bi otomobil haline geldi. Özellikle rodajını tamamladıktan sonra yeni yağmur yağan asfaltta acil fren denemelerimde önceki lastiklere göre çok daha medeni şekilde hareket ediyor. Önceki lastiklerde şikayetçi olduğum diğer bir konu da patinaja düşme dirayetsizliğiydi. Bu lastiklerde o sorun da ortadan kalkmış oldu. Bu bahsettiğim patinaj zemin hafif bozuk olduğunda örneğin tozlu asfaltta yüzde 40 gaza basmamla patinaja düşüyordu otomobil kolaylıkla. Bu sorun da ortadan kalkmış oldu. Bunların haricinde bu lastikler bana fazla değil ama bir tık sert geldi. Düşünen varsa bunu da aklında bulundursun.
 

erkal99

Erkal
Profesör
18 Eyl 2016
432
445
1,445
İstanbul
Pitstop!

Ekli dosyayı görüntüle 25587
Otomobilin üstünde gelen nexen 2017 üretim lastikler 35 bin kmyi aşmıştı. Otomobili aldığımız günden beri hem ıslaktaki performansı hem de kalkışlarda patinaja düşmeye karşı dirayetsizliğiinden dolayı lastikleri değiştirme fikri uzun zamandır aklımdaydı. Yağmurun henüz yağdığı bir günde acil fren yapmama rağmen otomobilin hızlandığını görmek bardağı taşıran son damla oldu.
Lastik fiyatlarına ve yorumlarını araştırmaya başlamıştım. Otomobil Trabzon'da kullanıldığı için önceliğim ıslakta performansı iyi olan ve otomobilin yalıtım eksikliğinden dolayı olduğu kadar sessiz bir lastikti. Bu kriterlerim, tyrereview.com sitesindeki geri dönüşler ve forumda açtığım konuda aldığım tavsiyeler üzerine Goodyear EGP, Dunlop FM800, Falken Zi-ex ecorun arasında kaldım.
Açtığım konuda tavsiye veren, karar vermemde yardımcı olan herkese ayrı ayrı teşekkür ederim.
EGP'lerin her anlamda iyi bir lastik olduğunu görünce onu almaya karar vermiştim ancak 2018 üretimlerine 340 lira fiyat çekince dunloplara yöneldim. Bu arada EGP almak isteyen varsa ortada şöyle bir durum var. 3 kanallı olanlar türkiyede üretiliyor ve egeaların fabrikadan çıktığı lastik. Kullanıcı yorumlarında övülen lastik bu değil maalesef, asıl egp 4 kanallı Polonya üretimi olan lastikler. İnternetteki fiyatlandırmalarda 3 kanallı ve 4 kanallılar aynı paraya satılıyor bilginiz olsun.
Dunlopları 2019 üretim internetten almaya niyetlenmişken @FuckTheFuelEconomy dostumun tavsiyesi üzerine bayilere gidip onlardan da fiyat aldım. Trabzon'da sanayii sitesinin hemen karşısındaki dunlop bayisiyle anlaşıp 2020 9. hafta üretim dunlop fm800'ler internetteki fiyatla aynı ve üstelik taptaze lastiklerle otomobilimize takılmış oldu. Ekli dosyayı görüntüle 25588
Merak edenler için lastik deseni bu şekilde
. Ekli dosyayı görüntüle 25589
Yuvarlanma direnci B, ıslaktaki performansı ise A harfiyle derecelendirilmiş. Lastikleri takalı 1 ay&2000km oldu. Bu yüzden fiyatlarda da değişiklik olabilir. Lastikler hakkında yorumum ise şöyle;
Otomobil özellikle ıslakta çok daha dirayetli ve güven verici bi otomobil haline geldi. Özellikle rodajını tamamladıktan sonra yeni yağmur yağan asfaltta acil fren denemelerimde önceki lastiklere göre çok daha medeni şekilde hareket ediyor. Önceki lastiklerde şikayetçi olduğum diğer bir konu da patinaja düşme dirayetsizliğiydi. Bu lastiklerde o sorun da ortadan kalkmış oldu. Bu bahsettiğim patinaj zemin hafif bozuk olduğunda örneğin tozlu asfaltta yüzde 40 gaza basmamla patinaja düşüyordu otomobil kolaylıkla. Bu sorun da ortadan kalkmış oldu. Bunların haricinde bu lastikler bana fazla değil ama bir tık sert geldi. Düşünen varsa bunu da aklında bulundursun.
Bende temmuz 2019 da hyundai i10'na taktırdırdım dunlop sport fm800 185/55/R15 ("1519"üretim tarihi)ebatında ıslak zemin performansı gerçekten güzel 50k iken taktırmıştım aracım şuanda 57k da şuana kadar herhangi bir olumsuz durumla karşılaşmadım, zaten sizde bahsetmişsiniz sadece biraz hamuru sert, temmuz ayında tanesini 300tlden satın almıştım ümraniye dunlop bayisinden 1 yıl ücretsiz yol yardım hediye etmişlerdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

kalender195

Mehmet Emin Kalender
Panpa
25 May 2017
891
1
1,685
2,520
27
İzmir
Marka
Volkswagen
Ailemdeki bütün araçlarımızda Dunlop SP sport FM 800 kullanıyoruz. 200.000 kilometre minimum tecrübemiz oldu. Gerçekten parasına göre çok iyi performans sunuyorlar. Şuanki aracımda 38.000 km ve 1.5 sene oldu. Tutuş halen çok iyi ve geçen ay yaptırdığım muayenede 5 6 mm diş derinliği vardı. Tek dezavantajı bana göre biraz sert hamurlu ve biraz ses alıyor. Araç b7 kasa Passat. Ölçüler ise 215/55/16
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım