Arama sonuçlarınız

  1. Y

    Deri direksiyon kaplama.

    Arkadaşlar resimdeki gibi kaliteli kaplama şuan ortalama ne kadara maliyetli olur ? Karbon alkantara gibi şeylere girmicem sadece resimdeki gibi ortası delikli olacak, aranızda yaptıran veya fiyatlar hakkında bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim, çok pahalıysa hiç girmek istemiyorum.
  2. Y

    KAPALI Megane Sedan Mı Leon Mu?

    Bütçe max 140k Birisi icon birisi Xcellence, sedan olması tabi daha iyi genişliğinden dolayı ama hb de kullanıyoruz zaten şuan pek sıkıntı yapmaz. Siz olsanız hangisini seçersiniz Megane tarafında EDC’den korkuyorum DSG’deki konforu hızı bulamam diye, ikisini bu hafta test edicem ama yinede iyi...
  3. Y

    Autofinesse deri temizleyici ve deri bakımı

    Herkese selam arkadaşlar Autofinesse markasının deri temizleyici ve deri bakımını almayı düşünüyorum, fırça olarak yumuşak birşey alıcam detay fırçaları çok pahalı. Ürünü direksiyonda kullanıcam, 2014 Caddy ve golf için. Sizce nasıl kullanmalıyım ? Veya direksiyon için başka önerebileceğiniz...
  4. Y

    Oto yıkama makinesi

    İyi forumlar Maksimum 600-700TL bütçem var. Bozulmayacak sağlam bir oto yıkama makinesine ihtiyacım var, karcher k3 buldum koçtaştan 650 TL civarıydı sizce nasıldır ? Var mı bu konularda bilgisi olan ? Benzinciden bezdim artık... Teşekkürler.
  5. Y

    SORUN Golf start-stop hatası.

    Herkese hayırlı forumlar Benim bir sorunum var, start-stop çalışmıyor. Car menüsünden girip baktığımda ise “Aracın enerji ihtiyacı yüksek” diyor. Ben bunu servise sordum bakım esnasında akü değerlerine bakarız dedi aracı teslim alırkende baktık bi problem yok dedi, baktıklarınada pek...
  6. Y

    ÇÖZÜLDÜ Golf 1.6 TDI DPF Problemi.

    Aracı yaklaşık 4-5 ay önce almıştık. biz her zaman shell’den alırız hiçbir zamanda problem yaşamadık, Passat vardı 2 yıl önce dizel, onda oluyomuydu hatırlamıyorum ama, ilk başlarda iyidi özellikle son 1 aydır sıklaşmaya başladı, araç fan çalıştırıyor, çalıştırmasa bile devir 1000-1100 de...
  7. Y

    Gojo marka kurulama havlusu.

    Arkadaşlar artık arabamı oto yıkamada kendim yıkamaya karar verdim,adamlar 40TL alıyor iç dış yıkamaya. Şu kurulama havlusundan aldım sizce iyi mi ? Kullanan varmı bundan ? Birde sizden lastik parlatıcı önerisi istiyorum,teşekkürler
  8. Y

    KAPALI 2015-2017 Golf, 2017 Leon Otomobil Seçimi

    Arkadaşlar çok özür diliyorum 2 kez araç seçimi konusunu açtım ama para kolay kazanılmıyor,hele ki şu piyasada araç aldığınız zaman satmak da bi hayli yoruyor.. Neyse 3 araç var; -Leon 1.6 TDI DSG 2018 (Full+Full) Hayalet göstergeden Led farlara kadar) -Golf 1.6 TDI DSG 2015 25bin km’de. -Golf...
  9. Y

    KAPALI Sıfır Polo mu ? 10bin km'e Golf mü ?

    Hayırlı forumlar arkadaşlar Bugün bayiden golf ve polo fiyat teklifi aldık,150bin dediler golfe direk eledik zaten,1.6 TDI DSG Comfortline Polo için ise 110bin dediler.. Sahibinden de ise 120bin liralara 10bin 15bin km'de Golf 1.6 TDI DSG Comfortline var(7.5) Sizce hangisi mantıklı olur,Polo...
  10. Y

    İkinci el piyasası hakkında.

    Arkadaşlar hayırlı akşamlar. Bildiğiniz gibi ülkemizin ekonomi durumu şuan sıkıntılı,inşallah ilerde düzelicek,ama asıl konuya giriş yapiyim ben. Bu konuda uzman-bilen herkesi bu konuda görüşlerini paylaşmaya davet ediyorum,herkesin bilgilenmesi açısından. Duyduğuma göre araç satıcaklar uzun...
  11. Y

    Ufak bir sorum var.

    Arkadaşlar direk konuya gireyim çok kısa,bir a3 düşünün bir golf düşünün,önden vurdunuz,hasarlar aşağı yukarı aynı,kaskoyla yaptırıcaksınız servise,tramer ikisinde ne kadar çıkar ? birkaç yerde duyduğuma göre premium markalarda 2-3 katı fazla çıkıyormuş atıyorum golfte 10bin ise a3te 30bin...
  12. Y

    KAPALI Xcellence mı,Style mı ?

    Sevgili otopark forum üyeleri arayışlar devam ediyor :D yakın zamanda golf highline-comfortline sormuştum,şimdi Leon sorucam izninizle. Xcellence'ın tek eksiği hayalet ekran,ama Style'ın Xcellence'dan birçok eksiği var,örnek verirsem Anahtarsız giriş-çalıştırma,ambiyans aydınlatması,17lik...
  13. Y

    KAPALI Gold 7.5 comfortline mı 7 highline mı ?

    Arkadaşlar herkese iyi haftasonları inşallah. Allahın izniyle güncel aracımızı satarak golf almaya karar verdik,1-2 ay önceden buna benzer konu açmıştım aslında ama ozamanlar seçenek fazlaydı şimdi baya azalttım. Bütçe 125bin TL civarı. Dod’dan sahibindende vs. 8-9binde makyajlı comfortline...
  14. Y

    Benim gibi acemi sürücülere yardım.

    Hayırlı forumlar Arkadaşlar ben henüz yeni ehliyet aldım,ehliyet almadan öncede pek sürmedim şuan ise yolları keşfediyorummu desem neyse ben istanbulda yukarı dudulluda oturuyorum çevreyolunu kullanarak bazen ümraniyeye geçiyorum maksat otobanda araba sürmeye alışmak,forumdaki çoğu kişi bilir...
  15. Y

    Sağ şeritten sollayan motorcular

    Arkadaşlar kısa süreli sürüşümde(4 ay) tam 4-5 kez oldu ve her olduğunda tırsıyorum,sürekli sağımdan giden ve sağımdan geçen motorlar oluyor,bende sağ aynaya her dk bakmıyorum gözüm hep sol aynada ve dikiz aynasında oluyor,birgün sağa dönerken motorcuyu ezicem diye korkuyorum,youtube dada hep...
  16. Y

    Ehliyet randevusu :(

    Selamun aleyküm Umarım konuyu doğru yere açmışımdır.. Nisan aylarında başvurduğum 18 yaşımda başvurduğum ama 19uma girdiğim ve yaklaşık 6 aydır alamadığım ehliyettt...... Direksiyon sınavını falan geçtim neyse randevu aliyim dedim,bu arada bulunduğum yer istanbul ümraniye,bi baktım 2 ay...
  17. Y

    KAPALI Focus&Golf&Jetta

    Hayırlı forumlar Arkadaşlar haftada 4 gün üniversiteye git gel yapıcak(30km) hafif trafikli yol,az yakıcak araç lazım. Bütçe 120bin TL Aklımda belirlediğim Focus 1.5 tdcı titanium powershift Golf 1.6 TDI Comfortline DSG(facelift) Jetta 1.6 TDI DSG 2015 highline Km max 40bin olucak valla jetta...
  18. Y

    Tercih yapacaklar ?

    YKS sonuçları açıklandı. forumda giren var mı ? varsa beklediği sonuçmu geldi yoksa dahamı düşük geldi. şahsen ilk 150binde bekliyodum 180bine düştüm nasip :( (sayısal)
  19. Y

    Lastiği sürttük.

    selamun aleyküm herkese hayırlı forumlar Sağa dönerken bir sığırmı desek,öküzmü desek,tek arabalık yolda iki araba koyarak ışıkta bekliyor ve benim şeridimi kapatmıştı,bende aniden sağa kırdım direksiyonu önü kurtardım ama arka sağ lastik kaldırıma sürttü,neyse ki jantta sıkıntı yok ama lastik...
  20. Y

    Bmw M performance Kit

    Hayırlı forumlar arkadaşlar Sitesinde gördüğüm m kit diye bi yazılım varmış bmw servislerinde kendileri yapıyolar galiba,beygir tork ne kadar artar sormicam bileniniz varsada yazsa iyi olur ama asıl sorum şu yaptırsak garanti gidermi ve yakıt verimi ne kadar artar bu konuda bilgili olan...
Üst