Selamlar,
Bilindiği üzere @Toprak abiye satmış olduğum Clio (tıklayınız)'nun yerini kuzenimden 2004 model Polo alarak doldurdum.
Arabanın hikayesine gelecek olursak,
Kuzenim, eşine bir araç arayışındaydı ve bu poloyu ilanda görüp beraber bakmaya gittik.
1,5 sene önce Ankara Çayyolu'nda lüks bir villa sitesinden, ilk sahibinden aracı beğenip satın aldık.
İlk sahibinden kuzene aldık,
Bakımları ya yetkili servis ya da adı bilinen bir Vw Özel servisinde yapılmış ve kayıtları tutulmuş,
Bagaj kapağı lokal ve sağ arka çamurluk lokal harici boyası, değişeni olmayan,
Aileye girdiğinde 193.000 km'de, ben aldığımda 201.000 km'de olan bir araçtı.
Şimdiden 203.000'e yaklaştı
.
Eşi mecburi hizmetten şehir dışında bineceği için triger ve v kayış set, buji set, şanzıman yağı ve filtresi, ön/arka fren sistemi, ön/arka amortisör sistemi gibi mekanik ve yürüyen her şeyini kuzenim benimle birlikte yaptırıp eşine öyle emanet etmişti.
Bu arabanın satılacağını öğrenmemden sonra Clio'yu satarak hızlı bir geçiş yaptım.
A'dan Z'ye zaten bildiğim bir arabaydı.
Eksik olarak da sadece kalorifer ısıtmıyordu, peteği temizlettim ve kuzenimin son günlerinde radyatörde su kaçağı başlamıştı, azaltma miktarı çok azdı ancak ben yağ bakımı ile birlikte alınca komple Behr-Mahle marka radyatör yeniledim.
Kuzen alır almaz sıfır Kumho lastikler takmıştı ama ben 4 mevsimi kullanışlı bulduğum için Goodyear Vector-4seasons Gen-3 lastikler aldım.
Gözüme şuanlık batan ve para harcamayı plandığım şeylerden birisi paspaslar, EvaPaspas alacağım biraz belimi doğrultunca. Bir de güneş yanıkları için detaylı bir araştırmaya girip boyasız güneş yanığı onarımı yaptıracağım gibi duruyor.
Kullanımı çok pratik, performansı ölü, tam bir şehir içi arabası.
Herhalde Q7'de dahil olmak üzere en çok saklama alanına sahip arabam olur kendisi. Her yer saklama gözü.
Fotoları paylaşıp arabaya değişiklikler yaptıkça konuyu güncel tutacağım:
(Not: Arka koltuktaki örtüleri yargılamayın lütfen, eşya koyduğumda kirlensin istemediğim için
)



Bilindiği üzere @Toprak abiye satmış olduğum Clio (tıklayınız)'nun yerini kuzenimden 2004 model Polo alarak doldurdum.
Arabanın hikayesine gelecek olursak,
Kuzenim, eşine bir araç arayışındaydı ve bu poloyu ilanda görüp beraber bakmaya gittik.
1,5 sene önce Ankara Çayyolu'nda lüks bir villa sitesinden, ilk sahibinden aracı beğenip satın aldık.
İlk sahibinden kuzene aldık,
Bakımları ya yetkili servis ya da adı bilinen bir Vw Özel servisinde yapılmış ve kayıtları tutulmuş,
Bagaj kapağı lokal ve sağ arka çamurluk lokal harici boyası, değişeni olmayan,
Aileye girdiğinde 193.000 km'de, ben aldığımda 201.000 km'de olan bir araçtı.
Şimdiden 203.000'e yaklaştı
Eşi mecburi hizmetten şehir dışında bineceği için triger ve v kayış set, buji set, şanzıman yağı ve filtresi, ön/arka fren sistemi, ön/arka amortisör sistemi gibi mekanik ve yürüyen her şeyini kuzenim benimle birlikte yaptırıp eşine öyle emanet etmişti.
Bu arabanın satılacağını öğrenmemden sonra Clio'yu satarak hızlı bir geçiş yaptım.
A'dan Z'ye zaten bildiğim bir arabaydı.
Eksik olarak da sadece kalorifer ısıtmıyordu, peteği temizlettim ve kuzenimin son günlerinde radyatörde su kaçağı başlamıştı, azaltma miktarı çok azdı ancak ben yağ bakımı ile birlikte alınca komple Behr-Mahle marka radyatör yeniledim.
Kuzen alır almaz sıfır Kumho lastikler takmıştı ama ben 4 mevsimi kullanışlı bulduğum için Goodyear Vector-4seasons Gen-3 lastikler aldım.
Gözüme şuanlık batan ve para harcamayı plandığım şeylerden birisi paspaslar, EvaPaspas alacağım biraz belimi doğrultunca. Bir de güneş yanıkları için detaylı bir araştırmaya girip boyasız güneş yanığı onarımı yaptıracağım gibi duruyor.
Kullanımı çok pratik, performansı ölü, tam bir şehir içi arabası.
Herhalde Q7'de dahil olmak üzere en çok saklama alanına sahip arabam olur kendisi. Her yer saklama gözü.
Fotoları paylaşıp arabaya değişiklikler yaptıkça konuyu güncel tutacağım:
(Not: Arka koltuktaki örtüleri yargılamayın lütfen, eşya koyduğumda kirlensin istemediğim için