1 Aralık 2018 Cumartesi Günü Kocaeli Kartepe'deydik :)

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
25
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
Selamlar değerli abilerimiz,kardeşlerimiz değerli forumdaşlarımız :) . 1 Aralık 2018 Cumartesi günü @FurkanKarka , @cansermo, @Onay Kalkan,@sefaozc @yty ve @FuckTheFuelEconomy ile birlikte Kocaeli Kartepe'ye gittik. Çok kısa bir süre @bt hocamda bize eşlik etti. Ve yaşadığımız anları videoya kaydettik :) umarız izlerken keyif alırsınız :). Yalnız baştan uyaralım, küfür içermektedir! :)
 
Son düzenleme:

FurkanKarka

Panpa
Destekçi
2 Haz 2017
910
3,104
3,820
27
İstanbul, Zonguldak
Marka
Renault
Videonun uzunluğundan dolayı videoyu geçiştirenler için; sonlara doğru yolda kalma hali, ortalarda ise saydırma hali vardır. :)

Çok keyifli bir gün oldu, yolda kalmanın dışında nokta hatasız bir şekilde Kartepe'de zirveye ulaşabildik! :)

O an ki heyecan ile kendimi öyle bir kasmışım ki; ne sesimi tanıyabildim, ne de duruşumu. :D
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,939
7
51,186
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
10:34 arkalar torsiyon olsun bu yollarda sıkıntı yok. Asıl o karda kaldığımız yolun kuru (ve şu ankinden daha az çukurlu) hallerinde fark yaratıyor bağımsızlar :) Yoksa bu ana yollar tam Fiesta st, 205gti, 206rc, Clio rs gibi fındık araba yolları..
13:20 'de Egea'dan sonra arabayı kara sokmasan daha giderdin be Furkan. Direksiyonu sağ sol yaptıra yaptıra karı ezerek kazıyarak giderdin. :) 100 metre sonra yine kalırdın o ayrı :D Devletimiz o yol için pek çaba sarf etmiyor. :) Bu arada ben de birine yol vermek zorunda kaldığım için öyle kara soktum arabayı, o yüzden kaldı. Arabanın ortası da ön arkayla beraber oturunca lastik filan kâr etmiyor, çaresiz kalıyorsun.
Onay mahvetmiş hakikaten he. Ah Onay...:D:D Coupé arabanın şu özverisi nasıl da yalan olmuş :p

Aklınızda bulunsun, böyle kaldığınız kalkışlarda gerekirse 2. vitesle kalkışı da deneyin. Hem gücü yere vermesi daha dengeli oluyor, hem de kar ezilmemiş ve kalınlığı makul ise yüksek hızla yeri kazıyabiliyorsunuz.


Ben nasıl kaldım ben de onu anlatayım:
Videonun sonundaki yoldan devam ettik. Biz yoldaki çukurları vs.leri nispeten daha iyi biliyorduk. Ben de o çukurları hiç sevmiyorum, arabamın canına okur normalde. Tamponumun çok alçak olup sürekli yolun ortasındaki temizlenmemiş karı süpürerek kopma ihtimali de cabasıydı. O yüzden tekerlek izlerinden değil de tercihen direk kardan gittim. Temiz karlar da bahsettiğim çukurlar için tampon görevi yaptı. Güzel güzel durma hızına gelsem bile devam ediyordum filan. Bunlar iyi hoş...
Ama...fakat...lakin... Karşıma mk3,5 Focus çıktı. Adam beni görür görmez R yapıp devam etmeye başladı sağolsun. İyi de gidiyordu. Çukurlara filan da girdi arada, ona ben de üzüldüm ama yapacak bişi yok... Sonra Furkan'ın arabasını soktuğu gibi yolun diğer tarafında olan bir açıklığa geldik. O kadar geri geri gitmiş adama bir de şuraya sen giriver demek olmazdı. Ben girdim. Sonra yola zar zor çıktım ama ilerleyemedim. Uzaktan Tucson'u, Kangoo'yu görmüştüm hatta. O anda yedeğin yedeği son çare planı kafamda hemen sizi de katarak yaptım.:D (Neyse ki gerek kalmadı)
Furkan'ın yaptığı gibi yavaş ve yüksek tempoda denemeler yemedi. Geriye gelip hızımı alıp geleyim derken gerizekalı sürücüsü olan yaz lastikli bir Doblo arkaya tam dibime geldi ve o da kaldı. Benim geriye gidip hız almamı kafadan o engelledi. Önce tekerleklerden birine paspas attım, 1 adım öyle ilerledim. Gerisinde bu işlemi tekrar etmeye gerek kalmadı. Arkadaş vardı yanımda, inip 1 metre kadar o itti. Sürücüsüz 900kg arabanın avantajı işte orada çalıştı. Tek kişi itmek için yeterli oluyor :p Oradan kurtulunca da yanınıza gelene kadar durmadım. Arkadaş arkamdan elde paspasla yürüyerek geldi sağolsun. :)
Kurtulma esnasında ön ve arka tamponu çok zorladım ama büyük hasar yok. Dönüş için geri manevra sırasında da aşağı doğru gömülmem bir miktar sıkıntı yarattı ama oradan da kurtuldum. Bu arada benim lastiklerin de kar performansı 3. kışında %70'e filan inmiş. Diğer mevsimlerde dişlerini hunharca harcadığım içindir, kızamam.
Dönüş yolunda uykusuzluğumun da etkisiyle artık iyice yorulmuşum onu hissettim. Onay benim önümde de bol bol durdu ama ateşle oynuyordu haberi yok. Yeri geldi direksiyon 1 tur dönük vaziyette 20 metre kayarak durdum arkasında. KAÇ PARA BİR TUCSON TAMPONU:D

Dejavu gibi izledim videoyu eline sağlık Furkan. Hepinizin de eline ayağına sağlık. :)
 

Ali Karaer

Ali Karaer
Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,071
2,323
2,770
25
Nevşehir/2000 Evler
Marka
Aixam
10:34 arkalar torsiyon olsun bu yollarda sıkıntı yok. Asıl o karda kaldığımız yolun kuru (ve şu ankinden daha az çukurlu) hallerinde fark yaratıyor bağımsızlar :) Yoksa bu ana yollar tam Fiesta st, 205gti, 206rc, Clio rs gibi fındık araba yolları..
13:20 'de Egea'dan sonra arabayı kara sokmasan daha giderdin be Furkan. Direksiyonu sağ sol yaptıra yaptıra karı ezerek kazıyarak giderdin. :) 100 metre sonra yine kalırdın o ayrı :D Devletimiz o yol için pek çaba sarf etmiyor. :) Bu arada ben de birine yol vermek zorunda kaldığım için öyle kara soktum arabayı, o yüzden kaldı. Arabanın ortası da ön arkayla beraber oturunca lastik filan kâr etmiyor, çaresiz kalıyorsun.
Onay mahvetmiş hakikaten he. Ah Onay...:D:D Coupé arabanın şu özverisi nasıl da yalan olmuş :p

Aklınızda bulunsun, böyle kaldığınız kalkışlarda gerekirse 2. vitesle kalkışı da deneyin. Hem gücü yere vermesi daha dengeli oluyor, hem de kar ezilmemiş ve kalınlığı makul ise yüksek hızla yeri kazıyabiliyorsunuz.


Ben nasıl kaldım ben de onu anlatayım:
Videonun sonundaki yoldan devam ettik. Biz yoldaki çukurları vs.leri nispeten daha iyi biliyorduk. Ben de o çukurları hiç sevmiyorum, arabamın canına okur normalde. Tamponumun çok alçak olup sürekli yolun ortasındaki temizlenmemiş karı süpürerek kopma ihtimali de cabasıydı. O yüzden tekerlek izlerinden değil de tercihen direk kardan gittim. Temiz karlar da bahsettiğim çukurlar için tampon görevi yaptı. Güzel güzel durma hızına gelsem bile devam ediyordum filan. Bunlar iyi hoş...
Ama...fakat...lakin... Karşıma mk3,5 Focus çıktı. Adam beni görür görmez R yapıp devam etmeye başladı sağolsun. İyi de gidiyordu. Çukurlara filan da girdi arada, ona ben de üzüldüm ama yapacak bişi yok... Sonra Furkan'ın arabasını soktuğu gibi yolun diğer tarafında olan bir açıklığa geldik. O kadar geri geri gitmiş adama bir de şuraya sen giriver demek olmazdı. Ben girdim. Sonra yola zar zor çıktım ama ilerleyemedim. Uzaktan Tucson'u, Kangoo'yu görmüştüm hatta. O anda yedeğin yedeği son çare planı kafamda hemen sizi de katarak yaptım.:D (Neyse ki gerek kalmadı)
Furkan'ın yaptığı gibi yavaş ve yüksek tempoda denemeler yemedi. Geriye gelip hızımı alıp geleyim derken gerizekalı sürücüsü olan yaz lastikli bir Doblo arkaya tam dibime geldi ve o da kaldı. Benim geriye gidip hız almamı kafadan o engelledi. Önce tekerleklerden birine paspas attım, 1 adım öyle ilerledim. Gerisinde bu işlemi tekrar etmeye gerek kalmadı. Arkadaş vardı yanımda, inip 1 metre kadar o itti. Sürücüsüz 900kg arabanın avantajı işte orada çalıştı. Tek kişi itmek için yeterli oluyor :p Oradan kurtulunca da yanınıza gelene kadar durmadım. Arkadaş arkamdan elde paspasla yürüyerek geldi sağolsun. :)
Kurtulma esnasında ön ve arka tamponu çok zorladım ama büyük hasar yok. Dönüş için geri manevra sırasında da aşağı doğru gömülmem bir miktar sıkıntı yarattı ama oradan da kurtuldum. Bu arada benim lastiklerin de kar performansı 3. kışında %70'e filan inmiş. Diğer mevsimlerde dişlerini hunharca harcadığım içindir, kızamam.
Dönüş yolunda uykusuzluğumun da etkisiyle artık iyice yorulmuşum onu hissettim. Onay benim önümde de bol bol durdu ama ateşle oynuyordu haberi yok. Yeri geldi direksiyon 1 tur dönük vaziyette 20 metre kayarak durdum arkasında. KAÇ PARA BİR TUCSON TAMPONU:D

Dejavu gibi izledim videoyu eline sağlık Furkan. Hepinizin de eline ayağına sağlık. :)
ne mutlu bize abi yorumları okuyunca acayip mutlu oluyorum :)
 

FuckTheFuelEconomy

Ali
Panpa
Destekçi
14 Ocak 2018
550
1,228
2,520
İstanbul
Marka
Hyundai
10:34 arkalar torsiyon olsun bu yollarda sıkıntı yok. Asıl o karda kaldığımız yolun kuru (ve şu ankinden daha az çukurlu) hallerinde fark yaratıyor bağımsızlar :) Yoksa bu ana yollar tam Fiesta st, 205gti, 206rc, Clio rs gibi fındık araba yolları..
13:20 'de Egea'dan sonra arabayı kara sokmasan daha giderdin be Furkan. Direksiyonu sağ sol yaptıra yaptıra karı ezerek kazıyarak giderdin. :) 100 metre sonra yine kalırdın o ayrı :D Devletimiz o yol için pek çaba sarf etmiyor. :) Bu arada ben de birine yol vermek zorunda kaldığım için öyle kara soktum arabayı, o yüzden kaldı. Arabanın ortası da ön arkayla beraber oturunca lastik filan kâr etmiyor, çaresiz kalıyorsun.
Onay mahvetmiş hakikaten he. Ah Onay...:D:D Coupé arabanın şu özverisi nasıl da yalan olmuş :p

Aklınızda bulunsun, böyle kaldığınız kalkışlarda gerekirse 2. vitesle kalkışı da deneyin. Hem gücü yere vermesi daha dengeli oluyor, hem de kar ezilmemiş ve kalınlığı makul ise yüksek hızla yeri kazıyabiliyorsunuz.


Ben nasıl kaldım ben de onu anlatayım:
Videonun sonundaki yoldan devam ettik. Biz yoldaki çukurları vs.leri nispeten daha iyi biliyorduk. Ben de o çukurları hiç sevmiyorum, arabamın canına okur normalde. Tamponumun çok alçak olup sürekli yolun ortasındaki temizlenmemiş karı süpürerek kopma ihtimali de cabasıydı. O yüzden tekerlek izlerinden değil de tercihen direk kardan gittim. Temiz karlar da bahsettiğim çukurlar için tampon görevi yaptı. Güzel güzel durma hızına gelsem bile devam ediyordum filan. Bunlar iyi hoş...
Ama...fakat...lakin... Karşıma mk3,5 Focus çıktı. Adam beni görür görmez R yapıp devam etmeye başladı sağolsun. İyi de gidiyordu. Çukurlara filan da girdi arada, ona ben de üzüldüm ama yapacak bişi yok... Sonra Furkan'ın arabasını soktuğu gibi yolun diğer tarafında olan bir açıklığa geldik. O kadar geri geri gitmiş adama bir de şuraya sen giriver demek olmazdı. Ben girdim. Sonra yola zar zor çıktım ama ilerleyemedim. Uzaktan Tucson'u, Kangoo'yu görmüştüm hatta. O anda yedeğin yedeği son çare planı kafamda hemen sizi de katarak yaptım.:D (Neyse ki gerek kalmadı)
Furkan'ın yaptığı gibi yavaş ve yüksek tempoda denemeler yemedi. Geriye gelip hızımı alıp geleyim derken gerizekalı sürücüsü olan yaz lastikli bir Doblo arkaya tam dibime geldi ve o da kaldı. Benim geriye gidip hız almamı kafadan o engelledi. Önce tekerleklerden birine paspas attım, 1 adım öyle ilerledim. Gerisinde bu işlemi tekrar etmeye gerek kalmadı. Arkadaş vardı yanımda, inip 1 metre kadar o itti. Sürücüsüz 900kg arabanın avantajı işte orada çalıştı. Tek kişi itmek için yeterli oluyor :p Oradan kurtulunca da yanınıza gelene kadar durmadım. Arkadaş arkamdan elde paspasla yürüyerek geldi sağolsun. :)
Kurtulma esnasında ön ve arka tamponu çok zorladım ama büyük hasar yok. Dönüş için geri manevra sırasında da aşağı doğru gömülmem bir miktar sıkıntı yarattı ama oradan da kurtuldum. Bu arada benim lastiklerin de kar performansı 3. kışında %70'e filan inmiş. Diğer mevsimlerde dişlerini hunharca harcadığım içindir, kızamam.
Dönüş yolunda uykusuzluğumun da etkisiyle artık iyice yorulmuşum onu hissettim. Onay benim önümde de bol bol durdu ama ateşle oynuyordu haberi yok. Yeri geldi direksiyon 1 tur dönük vaziyette 20 metre kayarak durdum arkasında. KAÇ PARA BİR TUCSON TAMPONU:D

Dejavu gibi izledim videoyu eline sağlık Furkan. Hepinizin de eline ayağına sağlık. :)
İnerken yol vermek için durduğumuz da arkadan yan yan gelen corsayı görünce kısa süreli kalp krizi geçirdim ama aracın içindeki sürücü iyi olunca paniğim boşa çıktı:) İşin ilginci onay o arada hiç aynaya bakmıyordu karşıdakine nasıl yol veririm diye bakıyordu belki iyi ki de bakmadı baksa panikleyebilirdi. Güzel zor unutulacak cinsten bir geziydi.
 

Mt.Akina

Reis
Beta Programı
18 Ocak 2017
5,579
1
22,226
5,670
Ankara
Marka
Ford
Güzel bir etkinlik olmuş, olmadığıma biraz üzüldüm, biraz sevindim.:)Üzüldüm çünkü muhabbet çok sağlam olmuştur, telsizler falan esprilerle Top Gear havası verilmiş.:DArakadan fon müziği bekledim çoğu yerde.:D:DSevindim çünkü, yollar dehşet, tam yanlamalık, kesin patlardım, o sebepten de olmadığıma sevindim, siz çoğu yerde gerektiği gibi ihtiyatlı ve güvenli kullanmışsınız, ben kendime pek hakim olamıyorum.o_O
Bu arada videoda dediğiniz, bariyere vuranı buldum.:D
maxresdefault.jpg
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
17,939
7
51,186
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Arabalarda hangi lastikler vardı?
Megané Coupe - Petlas Snowmaster
Corsa C - Goodyear Vector4Seasons Gen2

gerisini bilmiyorum =)
Güzel bir etkinlik olmuş, olmadığıma biraz üzüldüm, biraz sevindim.:)Üzüldüm çünkü muhabbet çok sağlam olmuştur, telsizler falan esprilerle Top Gear havası verilmiş.:DArakadan fon müziği bekledim çoğu yerde.:D:DSevindim çünkü, yollar dehşet, tam yanlamalık, kesin patlardım, o sebepten de olmadığıma sevindim, siz çoğu yerde gerektiği gibi ihtiyatlı ve güvenli kullanmışsınız, ben kendime pek hakim olamıyorum.o_O
Bariyere vuranı buldum.:D
maxresdefault.jpg
Biz kısa durduk, bi ateş alıp geri indik. Dönüşte gördüğüm, bir tane Mercedes CLS patlamıştı.
 

FurkanKarka

Panpa
Destekçi
2 Haz 2017
910
3,104
3,820
27
İstanbul, Zonguldak
Marka
Renault
video çok keyifliydi beyler umarım bir gün ben de aranızda olurum :)

Aslında videoda çok keyifli yerler vardı fakat o bölümleri maalesef kesmek zorunda kaldık. Çok keyifli olur eğer sen de gelirsin, hep beraber tekrarını yapmayı düşünüyoruz. Bu defa etkinlik olarak duyurusunu yaparız hatta. :)

10:34 arkalar torsiyon olsun bu yollarda sıkıntı yok. Asıl o karda kaldığımız yolun kuru (ve şu ankinden daha az çukurlu) hallerinde fark yaratıyor bağımsızlar :) Yoksa bu ana yollar tam Fiesta st, 205gti, 206rc, Clio rs gibi fındık araba yolları..
13:20 'de Egea'dan sonra arabayı kara sokmasan daha giderdin be Furkan. Direksiyonu sağ sol yaptıra yaptıra karı ezerek kazıyarak giderdin. :) 100 metre sonra yine kalırdın o ayrı :D Devletimiz o yol için pek çaba sarf etmiyor. :) Bu arada ben de birine yol vermek zorunda kaldığım için öyle kara soktum arabayı, o yüzden kaldı. Arabanın ortası da ön arkayla beraber oturunca lastik filan kâr etmiyor, çaresiz kalıyorsun.
Onay mahvetmiş hakikaten he. Ah Onay...:D:D Coupé arabanın şu özverisi nasıl da yalan olmuş :p

Aklınızda bulunsun, böyle kaldığınız kalkışlarda gerekirse 2. vitesle kalkışı da deneyin. Hem gücü yere vermesi daha dengeli oluyor, hem de kar ezilmemiş ve kalınlığı makul ise yüksek hızla yeri kazıyabiliyorsunuz.


Ben nasıl kaldım ben de onu anlatayım:
Videonun sonundaki yoldan devam ettik. Biz yoldaki çukurları vs.leri nispeten daha iyi biliyorduk. Ben de o çukurları hiç sevmiyorum, arabamın canına okur normalde. Tamponumun çok alçak olup sürekli yolun ortasındaki temizlenmemiş karı süpürerek kopma ihtimali de cabasıydı. O yüzden tekerlek izlerinden değil de tercihen direk kardan gittim. Temiz karlar da bahsettiğim çukurlar için tampon görevi yaptı. Güzel güzel durma hızına gelsem bile devam ediyordum filan. Bunlar iyi hoş...
Ama...fakat...lakin... Karşıma mk3,5 Focus çıktı. Adam beni görür görmez R yapıp devam etmeye başladı sağolsun. İyi de gidiyordu. Çukurlara filan da girdi arada, ona ben de üzüldüm ama yapacak bişi yok... Sonra Furkan'ın arabasını soktuğu gibi yolun diğer tarafında olan bir açıklığa geldik. O kadar geri geri gitmiş adama bir de şuraya sen giriver demek olmazdı. Ben girdim. Sonra yola zar zor çıktım ama ilerleyemedim. Uzaktan Tucson'u, Kangoo'yu görmüştüm hatta. O anda yedeğin yedeği son çare planı kafamda hemen sizi de katarak yaptım.:D (Neyse ki gerek kalmadı)
Furkan'ın yaptığı gibi yavaş ve yüksek tempoda denemeler yemedi. Geriye gelip hızımı alıp geleyim derken gerizekalı sürücüsü olan yaz lastikli bir Doblo arkaya tam dibime geldi ve o da kaldı. Benim geriye gidip hız almamı kafadan o engelledi. Önce tekerleklerden birine paspas attım, 1 adım öyle ilerledim. Gerisinde bu işlemi tekrar etmeye gerek kalmadı. Arkadaş vardı yanımda, inip 1 metre kadar o itti. Sürücüsüz 900kg arabanın avantajı işte orada çalıştı. Tek kişi itmek için yeterli oluyor :p Oradan kurtulunca da yanınıza gelene kadar durmadım. Arkadaş arkamdan elde paspasla yürüyerek geldi sağolsun. :)
Kurtulma esnasında ön ve arka tamponu çok zorladım ama büyük hasar yok. Dönüş için geri manevra sırasında da aşağı doğru gömülmem bir miktar sıkıntı yarattı ama oradan da kurtuldum. Bu arada benim lastiklerin de kar performansı 3. kışında %70'e filan inmiş. Diğer mevsimlerde dişlerini hunharca harcadığım içindir, kızamam.
Dönüş yolunda uykusuzluğumun da etkisiyle artık iyice yorulmuşum onu hissettim. Onay benim önümde de bol bol durdu ama ateşle oynuyordu haberi yok. Yeri geldi direksiyon 1 tur dönük vaziyette 20 metre kayarak durdum arkasında. KAÇ PARA BİR TUCSON TAMPONU:D

Dejavu gibi izledim videoyu eline sağlık Furkan. Hepinizin de eline ayağına sağlık. :)

Torsiyonun eksikliklerini maalesef yolda kalmamak için çukurlardan "kaçmaya rağmen" paldır küldür geçerken hissettim. Videoda çok zorlamamış gibi görünüyor ama o an ki ortamın heyecanı ile zorlandığımı zannettim, ona rağmen kaymadı diyordum. :) Berker abi aslında Egea'ya yol verdiğimiz yerde bu lastiğin o kadar karda bile geçeceğini düşünüyordum, geçtiğimiz yıl benzer kar birikintisinde rahat bir şekilde kalkıyordu yerinden. Bu defa neden böyle oldu anlamadım. Sağ ve sol yapmak bir yana, yarım debriyajla bile lastikler patiye kaldı. :D O an "ne kadar çevirirsen çevir bu kalacak" dedim. :D Arazi deneyimim pek yok, zaten videoda da belli oluyor. 2.viteste kaldırmayı düşündüm fakat dediğim gibi 1.vites yarım debriyaj yaparken bile kayması tüm hevesimi kırdı. Kafam gitmiş o an, senin kullandığın muazzam paspas tekniği aklıma bile gelmedi. :D

Karşına çıkan Focus'un sürücüsü çok bilinçli davranmış, eğer orada durursan arkadaşının tekrar itme ihtimali ne kadar kurtarırdı bilmiyorum. Paspas olayını uygulamak gerekirdi. Büyük şans olmuş sürücünün bilinçli olması. Ben Corsa ile geleceğini duyunca "acaba neler olacak" diye çok düşündüm. Onay seslendi "BT kalmış!" :D Yüzdün yüzdün kuyruğuna kadar geldin, tam son anda kaldın. O da ayrı bir sinir bozucu ama tam macera. :)

İyi ki hasar almadan kurtarabildin kendini, aracın cidden alçak ve lastik ebatlarıyla yere daha da yakın. O arabanın varmış olduğu fotoğraf unutulmaz bir anıya sahip artık. Herkes bir şekilde 4X4 ile çıkar, mühim olan Corsa ile tırmanmaktı. :D Arkanda ki ticari yazlık lastik ile o kadar çıkabilmiş, ben nasıl kaldım? :( Geçtiğimiz kış hiç böyle değildi, çok şaşkınım hala.. Senin lastikler bu kadar süre kullanıma çok iyi geldi, bence lastiklere teşekkür borçlusun. :D

Geldiğine ben çok sevindim, görüşmüş olduk tekrar. Teşekkür ederim o kadar uğradın yanımıza, kısa da olsa keyifli muhabbet döndü. :) Eline, koluna, arabana sağlık! :)


Güzel bir etkinlik olmuş, olmadığıma biraz üzüldüm, biraz sevindim.:)Üzüldüm çünkü muhabbet çok sağlam olmuştur, telsizler falan esprilerle Top Gear havası verilmiş.:DArakadan fon müziği bekledim çoğu yerde.:D:DSevindim çünkü, yollar dehşet, tam yanlamalık, kesin patlardım, o sebepten de olmadığıma sevindim, siz çoğu yerde gerektiği gibi ihtiyatlı ve güvenli kullanmışsınız, ben kendime pek hakim olamıyorum.o_O
Bu arada videoda dediğiniz, bariyere vuranı buldum.:D
maxresdefault.jpg

Muhabbet aslında daha da sağlamdı fakat foruma atacağımız için kesmek zorunda kaldım çoğu yeri. Arkaya müzik istedim onda da üşengeçlik bastı, kendi aramızda diye saf haliyle verdik yayına. :D Özellikle VAG konusu çok döndü, aman atmayalım linç girişimine başlanır dedim. :D Asıl espriler gitti ama olsun, fena değil bu hali pek. :) Genellikle arkadaş grubu ile gidildiğinde kaza olur, temkinli olmaya gayret ettik. Bu konuda iyi ki Onay önümdeydi diyorum. Eğer önümde olmasa hızlanıp bir şeyler yapmayı düşünüyordum, beni frenledi bu konuda. :D Diğer buluşmada bekliyorum o halde seni, patlamadan yanlamaları görmek isteriz. :D Bu arada fotoğraf üzücü ama efsane olmuş.
 
Son düzenleme:

FurkanKarka

Panpa
Destekçi
2 Haz 2017
910
3,104
3,820
27
İstanbul, Zonguldak
Marka
Renault
Megané Coupe - Petlas Snowmaster
Corsa C - Goodyear Vector4Seasons Gen2

gerisini bilmiyorum =)

Biz kısa durduk, bi ateş alıp geri indik. Dönüşte gördüğüm, bir tane Mercedes CLS patlamıştı.

Arabalarda hangi lastikler vardı?

Kangoo'da Lassa'nın Snoways modeli vardı, hangi serisi bilmiyorum. Hiç takılmadan yürüdü.

Ah Petlas vah Petlas :D

Hocam ben böyle bir şok yaşamadım lastik konusunda, videonun başında "ne güzel lastik" videonun sonunda "Petlas ***" :D
 
Son düzenleme:

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,719
6,738
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
Video gayet keyifli olmuş yolda kalma kısmı hariç tabi, izlerken gerildim :D Etkinlik duyurusu olursa okullar bitmeden İzmir'e dönmeden imkan dahilinde bende katılmak isterim hem Lassa Multiwaysleride test etmiş oluruz :D

15-16 Aralık rallikros finali içinde bir etkinlik planlanabilir aslında :)
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım