Bu arac hakkında okadar çok sorundan bahsediliyorki, bir araba yüksek motor hacminden ve arızalarından dolayı 20 bin tl kadar düşmüştü fiyatları. tabi sene 2009lardan bahsediyorum. Şanzımanları çok bozuluyor ve pönümatik süspansiyonları çok patlıyormuş. Araba olduğu yere çöküyormuş.
4,6 hse almak iyi cesaret.
dızelcı ve sıze ve hatta ılgılenen arkadaslar var ıse aynı anda yanıt vereyım , aslında durum su bu modelde veya daha eskı klasık arac alacak arkadasların para , zaman ve usta ucgenını ıyı etud etmelerı lazım . range rover ıcın p38 ve l322 kasa araclarda kotu arac yoktur kotu arac sahıbı vardır bu cok net. aracın agırlıgı ve gucu ıle orantılı surus harıcı off road ve yol kullanımı aracı tabıkı yorar. 20 25 30 senelık aracları artık guncel arac performansı beklememek gereklı tabırı caızse oksayarak surmek gereklı , agır off road ıcınse araca harcama yapmak gereklı. benım aracım da henuz sanzıman ve suspansıyon sorunu yasamadım cok sukur fakat suspansıyon ıcın tanesını 1000 tl ıle tamır degısım ( 0 orjınal parcalar ) yapılabılıyor eger daha sorun yasamak ıstemıyorum dersenız 3500 4000 tl cıvarı harcama ıle normal suspansıyona cevırebılıyorsunuz. sanzıman ıcın 10000 tl motor ıcın 10000 tl sıfırlamak ıcın rakamlar gereklı ( bu fıyatlar yetkılı motokar servısınden alımıstır ) .
gelelım asıl konumuza , 20000 tl'ye veya 25000 30000 tl ye marka farketmez v8 makına bulmanız ustelık sorunsuz olması akla ve mantıga uygun gelıyormu once bunu kendımıze sormamız gereklı genel yaptıgımız hata sanırım bu, dusuk fıyatına kanıp alıyoruz hem masrafı hem cılesı bıze azap oluyor sonra 15000 e satıyoruz alan kısı aynı sekılde 10000 e verıyor bu uzayıp gıdıyor .
4.6 hse motor sesı ,saglam hıssettırmesı ne bıleyım kullanırken yuzum guluyor resmen , benzın dostu degıl ama bence değer