2011 fiesta ve focus sanziman problemleri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,405
Panpa puanı
32,197
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Bilindik eski nesil powershift arizalari. Mk3.5'un atmosferiklerinde kullanilan kuru kavramalarda bile hala bir suru sikayet oluyordu. Cok sukur adam gibi 8 ileri tam otomatige gectiler de sanziman isi cozulmus oldu.
 

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
7-8 yil boyunca insanlara satip servise gidince binbir inkar ile geri cevirdiler insanlari yanlari kaldi ne guzel :)
Her otomatik b sinifi tavsiyesine fiesta, c sinifi tavsiyesine focus yazildi her forumda vs vs.
Dsg leri hic soylemiyorum bile

4 ileri tam otomatik sanzimanli hyundai i20 ler tu kaka ilan edildi, yari otomatik tek kavramalar robotize diye konfor sorunlu diye tu kaka ilan edildi.
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,405
Panpa puanı
32,197
Konum
İstanbul
Marka
Ford
7-8 yil boyunca insanlara satip servise gidince binbir inkar ile geri cevirdiler insanlari yanlari kaldi ne guzel :)
Her otomatik b sinifi tavsiyesine fiesta, c sinifi tavsiyesine focus yazildi her forumda vs vs.
Dsg leri hic soylemiyorum bile

4 ileri tam otomatik sanzimanli hyundai i20 ler tu kaka ilan edildi, yari otomatik tek kavramalar robotize diye konfor sorunlu diye tu kaka ilan edildi.
Mk3.5'un dizel otomatigi haricinde bu forumda kac kisiye otomatik focus onerildi ki ? Mk3.5'un dizel otomatigi de zaten turunun son gelistirilmis ve mumkun oldugunca az sorunlu versiyonuydu. O islak tip sanzimanin tork dayanimi olsun, ilk kalkis tepkisi olsun, gecisleri olsun, cift kavramalar icinde ki dayanikliligi olsun vag grubunun 2 litrelik motorlarda kullandigi dsg'ler kadar iyiydi. Geriye kalan tum powershiftler coptu zaten ki ne mk2 ve 2.5 kasa focus'larda ki cvt, ne mk3 ve 3.5'larda kullanilan kuru cift kavrama, ne de onceki kasa fiestalarda kullanilan powershift'i hemen hemen kimse onermedi bu forumda.

Ford'da otomatik olarak onerilen sadece mk3.5'un dizelinde ki powershift ve fazla yaktiriyor olsalar da saglamligindan oturu kullanilan eski nesil 6 ileri tam otomatiklerdir.

Onun haricinde belirttigim modellerde ki powershift'lerin uzak durulmasi gerektigi konusu ne kadar gercekse dsg'nin eski nesillerinden, guncel kuru kavramalarindan ve trafikte surekli yarim kavrama ilerlemeye calisan tdi otomatik versiyonlari da bir o kadar uzak durulmasi gereken sanzimanlar icindendir illa az sorun cikarasin kafasiyla bakiliyorsa. Ayrica 4 ileri tk'larin deli yakit yaktirmasi, tek kavramali robotizelerin birakin surucuye kendine bile faydasi olmamasi gibi gercekler degismiyor neticede.

Bu forumda bir sanzimanin eksisini artisini soylemeden kimse kimseye tavsiyede bulunmaz. En azindan bu forumun uzun zamandir takipcisi olanlar buna dikkat eder.
 
Son düzenleme:

Akn_3462

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
1,822
Panpa puanı
3,223
Konum
İstanbul
Marka
Ford
7-8 yil boyunca insanlara satip servise gidince binbir inkar ile geri cevirdiler insanlari yanlari kaldi ne guzel :)
Her otomatik b sinifi tavsiyesine fiesta, c sinifi tavsiyesine focus yazildi her forumda vs vs.
Dsg leri hic soylemiyorum bile

4 ileri tam otomatik sanzimanli hyundai i20 ler tu kaka ilan edildi, yari otomatik tek kavramalar robotize diye konfor sorunlu diye tu kaka ilan edildi.
Bu forum da hiç bir zaman yaş kavrama dışında powershift şanzıman önerilmedi öneren oluncada bilgilendirildi.
4 ileri tk şanzımanlarda sorunsuzluk olarak öneriliyor ancak yakıt tüketiminden dolayı doğal olarak eleştiriliyor.
 

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
Mk3.5'un dizel otomatigi haricinde bu forumda kac kisiye otomatik focus onerildi ki ? Mk3.5'un dizel otomatigi de zaten turunun son gelistirilmis ve mumkun oldugunca az sorunlu versiyonuydu. O islak tip sanzimanin tork dayanimi olsun, ilk kalkis tepkisi olsun, gecisleri olsun, cift kavramalar icinde ki dayanikliligi olsun vag grubunun 2 litrelik motorlarda kullandigi dsg'ler kadar iyiydi. Geriye kalan tum powershiftler coptu zaten ki ne mk2 ve 2.5 kasa focus'larda ki cvt, ne mk3 ve 3.5'larda kullanilan kuru cift kavrama, ne de onceki kasa fiestalarda kullanilan powershift'i hemen hemen kimse onermedi bu forumda.

Ford'da otomatik olarak onerilen sadece mk3.5'un dizelinde ki powershift ve fazla yaktiriyor olsalar da saglamligindan oturu kullanilan eski nesil 6 ileri tam otomatiklerdir.

Onun haricinde belirttigim modellerde ki powershift'lerin uzak durulmasi gerektigi konusu ne kadar gercekse dsg'nin eski nesillerinden, guncel kuru kavramalarindan ve trafikte surekli yarim kavrama ilerlemeye calisan tdi otomatik versiyonlari da bir o kadar uzak durulmasi gereken sanzimanlar icindendir illa az sorun cikarasin kafasiyla bakiliyorsa. Ayrica 4 ileri tk'larin deli yakit yaktirmasi, tek kavramali robotizelerin birakin surucuye kendine bile faydasi olmamasi gibi gercekler degismiyor neticede.

Bu forumda bir sanzimanin eksisini artisini soylemeden kimse kimseye tavsiyede bulunmaz. En azindan bu forumun uzun zamandir takipcisi olanlar buna dikkat eder.
Okudugunuzdan ne anladiniz bilmiyorum. Bu forumda yazmismiyim. Neyin alinganligi ki bu, marka fanatigi olmamak lazim.
 

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
Bu forum da hiç bir zaman yaş kavrama dışında powershift şanzıman önerilmedi öneren oluncada bilgilendirildi.
4 ileri tk şanzımanlarda sorunsuzluk olarak öneriliyor ancak yakıt tüketiminden dolayı doğal olarak eleştiriliyor.
Bu forumda degil her forumda yaziyor tekrar okuyun lutfen.
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,405
Panpa puanı
32,197
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Okudugunuzdan ne anladiniz bilmiyorum. Bu forumda yazmismiyim. Neyin alinganligi ki bu, marka fanatigi olmamak lazim.
' Her foruma ' bu forum dahil degilse eksik anlatiminizi tamamlamanizi rica ederim ki ortaya soylediginiz bu kelimenin muhattabi bu forum uyelerinin yorumlari ve onerileri olmasin madem oyle.
 
Son düzenleme:

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
Mk3.5'un dizel otomatigi haricinde bu forumda kac kisiye otomatik focus onerildi ki ? Mk3.5'un dizel otomatigi de zaten turunun son gelistirilmis ve mumkun oldugunca az sorunlu versiyonuydu. O islak tip sanzimanin tork dayanimi olsun, ilk kalkis tepkisi olsun, gecisleri olsun, cift kavramalar icinde ki dayanikliligi olsun vag grubunun 2 litrelik motorlarda kullandigi dsg'ler kadar iyiydi. Geriye kalan tum powershiftler coptu zaten ki ne mk2 ve 2.5 kasa focus'larda ki cvt, ne mk3 ve 3.5'larda kullanilan kuru cift kavrama, ne de onceki kasa fiestalarda kullanilan powershift'i hemen hemen kimse onermedi bu forumda.

Ford'da otomatik olarak onerilen sadece mk3.5'un dizelinde ki powershift ve fazla yaktiriyor olsalar da saglamligindan oturu kullanilan eski nesil 6 ileri tam otomatiklerdir.

Onun haricinde belirttigim modellerde ki powershift'lerin uzak durulmasi gerektigi konusu ne kadar gercekse dsg'nin eski nesillerinden, guncel kuru kavramalarindan ve trafikte surekli yarim kavrama ilerlemeye calisan tdi otomatik versiyonlari da bir o kadar uzak durulmasi gereken sanzimanlar icindendir illa az sorun cikarasin kafasiyla bakiliyorsa. Ayrica 4 ileri tk'larin deli yakit yaktirmasi, tek kavramali robotizelerin birakin surucuye kendine bile faydasi olmamasi gibi gercekler degismiyor neticede.

Bu forumda bir sanzimanin eksisini artisini soylemeden kimse kimseye tavsiyede bulunmaz. En azindan bu forumun uzun zamandir takipcisi olanlar buna dikkat eder.
Sizinle hangi sanziman hangi kullanimda nedir ne maliyet cikartacaktir tartismasina elbette girmeyecegim, yeri burasi olmadigi gibi kimsenin ne kullanmak istedigi yada ne kullanmak zorunda kaldigi gercekleride var cunku. Gerek sahsi gerek sirket aracimla toplamlamda yilda 25bin km yol yapiyorumdur. Tam otomatik yari otomatik tek kavrama cift kavrama araclar kullaniyorum, hepsi farkli marka model. Ozetle neyin ne oldugunu biliyorum endise etmeyin.

Hem en problemsizi hem en az yakani hem en formanslisi diye bir sanziman olmadigi gibi arti eksilerinin kisiye gore secimleri var.
 

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
' Her foruma ' bu forum dahil degilse eksik anlatimizini tamamlayin ki ortaya soylediginiz bu kelimenin muhattabi bu forum uyeleri olmasin.
Valla bu uslubun karsinda ne yazacagimi bilemedim kusa bakma. Gozun kapali marka fanatikligi yapip ustune bide ford adinin gectigi her yerde kendi malin gibi savunmani anlayamasanda.. hala eksik anladigini, eksik anlatimim gibi goztermeni ancak ukalaca bulurum.

Ben bir yorum yapmisim ucu kimseye degmeyen, degsede hakaret icermeyen, hadi olduki icersede seni baglamayan.
 

Oronra

Asfalt Kurutucu
Katılım
24 May 2019
Mesajlar
169
Panpa puanı
78
Yaş
39
Marka
Honda
Saglacakla kalin arkadaslar, forum bole bisi degil. Mahalle ile forumu karistirmamak lazim.
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
13,405
Panpa puanı
32,197
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Valla bu uslubun karsinda ne yazacagimi bilemedim kusa bakma. Gozun kapali marka fanatikligi yapip ustune bide ford adinin gectigi her yerde kendi malin gibi savunmani anlayamasanda.. hala eksik anladigini, eksik anlatimim gibi goztermeni ancak ukalaca bulurum.

Ben bir yorum yapmisim ucu kimseye degmeyen, degsede hakaret icermeyen, hadi olduki icersede seni baglamayan.
Sen benim kadar ford araclarini gomen bir hater bile bulamazsin o yuzden soyleyecek hic bir sey bulamayip eheheh bak fanboy diye klasik cumleler kurmanin bir manasi yok.

Her forumda otomatik focus, fiesta oneriliyor ama 4 ileriler, tek kavramalar tukaka ediliyor diye bu forumda ortaya bir laf atiyorsun. Bu forumda ki insanlarin yorumlarini kastetmiyorsan, donanim haber, techturkey v.b forumlari kastediyorsan o zaman cumlende belirt ki millet senin cumlelerini cozmeye calisirken sagdan sola, soldan saga, yukaridan asagi, asagidan yukari bulmaca cozmek zorunda kalmasin.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst