2019 BMW 3 Serisi yüzünü gittikçe belirginleştiriyor

Alcantara

Yönetim
Editör
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
971
Panpa puanı
1,083
Yaş
22
Konum
İstanbul
Marka
Renault
BMW’nin başarılı sedan modeli 3 Serisi, çok uzun süredir ağır kamuflaj altında objektiflere takılıyordu. BMW 3 Serisi’nin yansıyan son görüntüleri ise aracın seri üretime hazır olduğunu doğruluyor.

BMW 3 Serisi (G20) bir kez daha görüntülendi

Kamuflajını incelten yeni 3 Serisi, bize daha fazla detayı inceleme fırsatı sunuyor. Genel olarak Bavyeralı üreticinin genlerini koruyan araç, abisi 5 Serisi’nin küçük bir kopyası gibi gözüküyor. Krom detaylar ile çevrelendiğini tahmin ettiğimiz yeni böbrek tasarımı, LED farlar ile bütünlük sağlıyor. Yan profilde dingil mesafesinin uzadığı net şekilde görülürken, arka bölümde ise yeni LED stop grubu ile sportif bagaj kapağı dikkat çekiyor.

Yeni BMW 3 Serisi’nin en büyük yenilikleri aracın alt bölümünde gerçekleşecek. CLAR platformu üzerinde yükselecek olan aracın yaklaşık 40 kilogram daha hafif olması bekleniyor. Ayrıca iç mekanda yeni bir bilgi-eğlence sistemi ile gelişmiş otonom sürüş desteği, yeni modelde beklentiler arasında üst sıralara çıkıyor. Ekim ayındaki Paris Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak olan yeni 3 Serisi, önümüzdeki yılın başlarında yollarda olacak.

BMW 3 Serisi’nin motor detaylarını içeren haberimizi BURADAN okuyabilirsiniz.

1 arasında 8









Read the whole post here.
 
Son düzenleme:

Mt.Akina

Panpa
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
2,346
Panpa puanı
8,652
Marka
Renault
F30' dan sonra tasarım konusunda tatmin etmek kolay olmayacaktır bence, zaten onlar da risk almayıp F30'a bayağı yakın bir tasarım yapmışlar.Kamuflajdan yargılamak zor, ama böbrekleri ve farın sivri kısmını sevmedim, arkası pek belli değil zaten, bence biraz E90'ınımsılık var, ki BMW 3 ler'in tasarım konusunda en başarısız gördüğüm 3 aracı sırasıyla E90-E21-E36 gelir.Bakalım neler göreecuuk.Zaten alamayacağız da yani trafikte nasıl görecuuk.:)
 

fksarall

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,485
Panpa puanı
3,174
Konum
Ankara
Marka
BMW
abisi 5 Serisi’nin küçük bir kopyası gibi gözüküyor.
F30'a benziyor da G30'la pek bir alakası yok gibi gözüküyor yapı olarak.

Onun dışında güzel bir şey çıkacak gibi duruyor altından. F30'lardan gına geldi artık, gözelr yeni bir şeyler görmek istiyor.
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
2,882
Panpa puanı
3,534
Yaş
20
Konum
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
Şasi komple değişmiş mi simdi? F30 da herkes konfor tutuş dengesi çok güzel konforlu ve yatmayan gibi tabirler kullanıyordu. Bakalım eğer degistiyse komple nasıl bir sonuç ortaya çıkacak. Teste çıktığında keşke Sinan abi ilk testini yapabilse
 

fksarall

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,485
Panpa puanı
3,174
Konum
Ankara
Marka
BMW
Şasi komple değişmiş mi simdi? F30 da herkes konfor tutuş dengesi çok güzel konforlu ve yatmayan gibi tabirler kullanıyordu. Bakalım eğer degistiyse komple nasıl bir sonuç ortaya çıkacak. Teste çıktığında keşke Sinan abi ilk testini yapabilse
Yeni 5 ve 7 serisi de CLAR platformunda üretiliyor. Onlara bakarak kötü olmayacağını söyleyebiliriz gibi geliyor bana.
 

Cenk

Galatasaray
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
12,697
Panpa puanı
30,346
Konum
Zonguldak
Marka
Ford
Bmw'nin eskiden tutuşa yönelik iyi işler çıkardığını ama konfor kısmını eksik yaptığını söylerdi kullanıcılar. Son zamanlarda çıkardığı modellerden görülüyor ki tutuş - konfor dengesini premium sınıflar içinde iyi ayarlamaya başladılar. Belli ki bu işi kaptılar. Artık bundan sonra çıkartacakları araçlarda bu hususta bir problem yaşayacaklarını sanmıyorum.
 
Katılım
10 Mar 2017
Mesajlar
2,882
Panpa puanı
3,534
Yaş
20
Konum
Antalya isparta aydin
Marka
Ford
Bmw'nin eskiden tutuşa yönelik iyi işler çıkardığını ama konfor kısmını eksik yaptığını söylerdi kullanıcılar. Son zamanlarda çıkardığı modellerden görülüyor ki tutuş - konfor dengesini premium sınıflar içinde iyi ayarlamaya başladılar. Belli ki bu işi kaptılar. Artık bundan sonra çıkartacakları araçlarda bu hususta bir problem yaşayacaklarını sanmıyorum.
Mercedesin sondan bir önceki e kasası, güncel kasadan çok daha konforlu olunca bendeki o dusunce tamamen kayboldu abi
 

AlkanExclusive

Profesör
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
1,339
Panpa puanı
2,322
Konum
Ankara
Marka
BMW
Şimdi dikkatle baktım, iDrive kontrolünün yerini ve yeni görünümünü nedense beğenmedim.. iDrive kontrolünün yerini ya geri alacaklarmış ya da eski yerinde olması lazım. Vitese paralel iDrive kontrolü mü olur?

Start Stop Engine tuşu VW'den çökülmüş resmen. Saçmalıklar silsilesi.

Göstergelerde hala full ekrana geçemediler. Ne saçmalıyor lan bunlar?
 
Son düzenleme:

fksarall

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,485
Panpa puanı
3,174
Konum
Ankara
Marka
BMW
Şimdi dikkatle baktım, iDrive kontrolünün yerini ve yeni görünümünü nedense beğenmedim.. iDrive kontrolünün yerini ya geri alacaklarmış ya da eski yerinde olması lazım. Vitese paralel iDrive kontrolü mü olur?
G30'da da öyle, ve emin olun daha rahat.
Start Stop Engine tuşu VW'den çökülmüş resmen. Saçmalıklar silsilesi.
Eski yeri bence de daha iyiydi.
Göstergelerde hala full ekrana geçemediler. Ne saçmalıyor lan bunlar?
3. görseldeki göstergeler baz donanım, yine 5 ve 7 serisindeki gibi dijital gösterge opsiyon sunulacaktır. Sonuçta F10 ve F30 da bile var.
 

AlkanExclusive

Profesör
Katılım
27 Eyl 2016
Mesajlar
1,339
Panpa puanı
2,322
Konum
Ankara
Marka
BMW
G30'da da öyle, ve emin olun daha rahat.

Eski yeri bence de daha iyiydi.

3. görseldeki göstergeler baz donanım, yine 5 ve 7 serisindeki gibi dijital gösterge opsiyon sunulacaktır. Sonuçta F10 ve F30 da bile var.
G30'da öyle de onun bir estetiği var. Kol dayamaya kolunu koyduğunda elin hem vites topuzuna hem iDrive kontrolüne rahatlıkla yetişebiliyor. Bunda sanki F30'daki iDrive kontrolünü oraya almışlar yani daha uzağa konumlandırmışlar gibi bir durum söz konusu, vitesi geri almışlarsa onu bilemem. Birde iDrive kontrolünün oturtulduğu plastiğinde 10₺'lik çin plastiği gibi durması da rahatsız etti. Tam bi çıksında o zaman konuşalım. :)
 

fksarall

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,485
Panpa puanı
3,174
Konum
Ankara
Marka
BMW
G30'da öyle de onun bir estetiği var. Kol dayamaya kolunu koyduğunda elin hem vites topuzuna hem iDrive kontrolüne rahatlıkla yetişebiliyor. Bunda sanki F30'daki iDrive kontrolünü oraya almışlar yani daha uzağa konumlandırmışlar gibi bir durum söz konusu, vitesi geri almışlarsa onu bilemem. Birde iDrive kontrolünün oturtulduğu plastiğinde 10₺'lik çin plastiği gibi durması da rahatsız etti. Tam bi çıksında o zaman konuşalım. :)
Hocam prototip bu, o malzemelerin dandikliği normal, direksiyonun haline baksana bir.
Yani benim arabamda bana geride geliyor, her elimi attığımda da diyorum şunu keşke vitesin yanına koysalarmış diye. Hele yan koltukta biri oturup kolunu kol dayamaya koyunca tam bir işkence oluyor onu kullanmak.
 
Üst