6n Polo en ikonik pololardan olup,küçük ve kullanışlı bir arabadır.Airbag,ABS ve sunrooflusu gelirse çokta doludur yılına göre,hatta yurtdışında koltuk ısıtması opsiyonel olarak sunulan bir araçtı.En yaygın motoru 1.6i AEE ve 1.4i AEX motordur,yurtdışında 1.0i,1.3m 1.4i 16 valf,1.6 GTi,1.7 SDi,1.9 SDi ve 1.9d de vardır bu da motor gamının benzinli ve dizel olarak oldukça çeşitli olduğunun göstergesidir.Ülkemizde en yaygın satılan motorları 1.6 75 beygir AEE motordur.Bu motorun en büyük kroniği boğaz kelebeğidir,bakımlı tutulmazsa çalışmama,zor çalışma ya da çalışırken stop etme problemleri yaşatabilir,diğer önemli kroniği distribütör arızasıdır.LPG sevmez.Rakamsal olarak 75 beygir ve 136nm torku o kasayı iyi yürütür,şehir içi asla problem yaşatmaz alt devileri çok canlıdır.Aynı motorun revize edilmişi ALM motor olarak Polo Classicte makyajla sunulmuştur,distribütör arızası çözülse de boğaz kelebeği arızası yine onda da devam ediyordu.Nazlı bir araba bakım ister,gerçi o yaştaki çoğu araç böyle olsa da Polo onlardan bir tık daha nazlı davranır.6N2 ise makyajlı halidir ancak 6N ile alakası yoktur zira kokpit baştan aşağı yenilenmiş,oldukça çağı yakalar niteliğe gelmiştir.40 bin gibi bir rakamı ne kadar temiz olursa olsun şahsen 6N e vermezdim,Comfortline otomatik 1.4 6N2 alırdım,donanım olarakta 4 disk fren,yağmur sensörü,ABS ve sunroof ekstraları olurdu.Ya da bir diğer seçenek olan Polo Classicte o paraya mantıklı bir seçenek olur,1.6 102 beygir comfortline otomatik bulunabilir.6n sedan dış görünümlü 6N2 içi olan bagajı devasa olan bir araba o da.