6n Polo nedir ne değildir ?

Tutar.1903

Anıl Tutar
Profesör
22 Ara 2016
503
969
1,970
ankara
Marka
Opel
Arkadaşlar herkese selam malum Tigra gitti , eşim için 6n otomatik polo bakıyorum bütçem 40.000 TL olduğu için seçenekler azalıyor ve polo dışında bir alternatif bulamadım. İçi dışı çok güzel gözüktü gözüme lakin stop etme ve rolanti sorunlarından dolayı çoğu kişinin sıkıntı yaşadığını duydum sizce bu problemlerin kesin çözümü yokmudur veya alternatif önerileriniz var mı? Teşekkür ederim.
 

BavarianEngineer

Alperen Ç.
Panpa
30 Nis 2018
452
1,061
2,695
Ankara
Marka
BMW
Eğer ciddi ciddi Polo 6n otomatik 1.6 8v düşünecekseniz benzinli ve tüp takılmamış olanını bulmanızı tavsiye ederim. Stop etme sorunu harici kullanılması hem çok keyifli hem de çok rahat araçtır. Ben geçen sene eşime benzinli olanını alıp acemiliğini atana kadar kullanmıştık. Sanıyorum 1 sene kadar bizimle idi. Öyle çok memnundu ki şu an Megane 2 aldık aynı rahatlığı bulamadığını söylüyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Lpg konusuna gelecek olursak sanıyorum 2007 yılında aynı araçtan kuzenim alıp ilk olarak lpg taktırdı ve araç 60 bin km idi. 4 yıl kadar sorunsuz kullandıktan sonra stop etme, elektrik kesme ve rolantide titreme sorunları baş gösterdi. Öyle bir hal aldı ki çok uğraşmasına rağmen yaptıramadan sattı. Ben de bu yüzden sadece benzinli arayıp, bulup, benzinli kullandım. Daha sonraları Facebook Polo 6n grubunda stop etme ve rolantide titreme sorunlarını çözdüklerini idda ediyorlardı ve yine gruptaki bir çok kişi gidip memnun kalmıştı. Sorunları çözülmüştü. Düşünüyorsanız kesinlikle onlara ulaşmalısınız. Sanıyorum müdahale ettikleri depodan buharlaşan benzinin geri kazanılması ile alakalı bir hortum var o.
Yine de uğraşamayız bulamayız diyorsanız, 2001-2002 model 6n2 Polo tavsiye edebilirim. 1.4 16v motor ve otomatik olanları var onlarda bu problem yok diye biliyorum.

 
  • Beğeni
Tepkiler: Mt.Akina

M.Shadows

Kaan
Panpa
Destekçi
14 Şub 2018
2,006
3
4,827
4,270
24
Highway to Hell
Marka
Hyundai
6n Polo en ikonik pololardan olup,küçük ve kullanışlı bir arabadır.Airbag,ABS ve sunrooflusu gelirse çokta doludur yılına göre,hatta yurtdışında koltuk ısıtması opsiyonel olarak sunulan bir araçtı.En yaygın motoru 1.6i AEE ve 1.4i AEX motordur,yurtdışında 1.0i,1.3m 1.4i 16 valf,1.6 GTi,1.7 SDi,1.9 SDi ve 1.9d de vardır bu da motor gamının benzinli ve dizel olarak oldukça çeşitli olduğunun göstergesidir.Ülkemizde en yaygın satılan motorları 1.6 75 beygir AEE motordur.Bu motorun en büyük kroniği boğaz kelebeğidir,bakımlı tutulmazsa çalışmama,zor çalışma ya da çalışırken stop etme problemleri yaşatabilir,diğer önemli kroniği distribütör arızasıdır.LPG sevmez.Rakamsal olarak 75 beygir ve 136nm torku o kasayı iyi yürütür,şehir içi asla problem yaşatmaz alt devileri çok canlıdır.Aynı motorun revize edilmişi ALM motor olarak Polo Classicte makyajla sunulmuştur,distribütör arızası çözülse de boğaz kelebeği arızası yine onda da devam ediyordu.Nazlı bir araba bakım ister,gerçi o yaştaki çoğu araç böyle olsa da Polo onlardan bir tık daha nazlı davranır.6N2 ise makyajlı halidir ancak 6N ile alakası yoktur zira kokpit baştan aşağı yenilenmiş,oldukça çağı yakalar niteliğe gelmiştir.40 bin gibi bir rakamı ne kadar temiz olursa olsun şahsen 6N e vermezdim,Comfortline otomatik 1.4 6N2 alırdım,donanım olarakta 4 disk fren,yağmur sensörü,ABS ve sunroof ekstraları olurdu.Ya da bir diğer seçenek olan Polo Classicte o paraya mantıklı bir seçenek olur,1.6 102 beygir comfortline otomatik bulunabilir.6n sedan dış görünümlü 6N2 içi olan bagajı devasa olan bir araba o da.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: BavarianEngineer

Tutar.1903

Anıl Tutar
Profesör
22 Ara 2016
503
969
1,970
ankara
Marka
Opel
Eğer ciddi ciddi Polo 6n otomatik 1.6 8v düşünecekseniz benzinli ve tüp takılmamış olanını bulmanızı tavsiye ederim. Stop etme sorunu harici kullanılması hem çok keyifli hem de çok rahat araçtır. Ben geçen sene eşime benzinli olanını alıp acemiliğini atana kadar kullanmıştık. Sanıyorum 1 sene kadar bizimle idi. Öyle çok memnundu ki şu an Megane 2 aldık aynı rahatlığı bulamadığını söylüyor. Kesinlikle tavsiye ederim.
Lpg konusuna gelecek olursak sanıyorum 2007 yılında aynı araçtan kuzenim alıp ilk olarak lpg taktırdı ve araç 60 bin km idi. 4 yıl kadar sorunsuz kullandıktan sonra stop etme, elektrik kesme ve rolantide titreme sorunları baş gösterdi. Öyle bir hal aldı ki çok uğraşmasına rağmen yaptıramadan sattı. Ben de bu yüzden sadece benzinli arayıp, bulup, benzinli kullandım. Daha sonraları Facebook Polo 6n grubunda stop etme ve rolantide titreme sorunlarını çözdüklerini idda ediyorlardı ve yine gruptaki bir çok kişi gidip memnun kalmıştı. Sorunları çözülmüştü. Düşünüyorsanız kesinlikle onlara ulaşmalısınız. Sanıyorum müdahale ettikleri depodan buharlaşan benzinin geri kazanılması ile alakalı bir hortum var o.
Yine de uğraşamayız bulamayız diyorsanız, 2001-2002 model 6n2 Polo tavsiye edebilirim. 1.4 16v motor ve otomatik olanları var onlarda bu problem yok diye biliyorum.

değerli bilgiler için teşekkür ederim,, facebook gruplarına üyü oldum bakalım neler olacak :) bütçem şuan için 6n2 ye yetmiyor
 

Tutar.1903

Anıl Tutar
Profesör
22 Ara 2016
503
969
1,970
ankara
Marka
Opel
6n Polo en ikonik pololardan olup,küçük ve kullanışlı bir arabadır.Airbag,ABS ve sunrooflusu gelirse çokta doludur yılına göre,hatta yurtdışında koltuk ısıtması opsiyonel olarak sunulan bir araçtı.En yaygın motoru 1.6i AEE ve 1.4i AEX motordur,yurtdışında 1.0i,1.3m 1.4i 16 valf,1.6 GTi,1.7 SDi,1.9 SDi ve 1.9d de vardır bu da motor gamının benzinli ve dizel olarak oldukça çeşitli olduğunun göstergesidir.Ülkemizde en yaygın satılan motorları 1.6 75 beygir AEE motordur.Bu motorun en büyük kroniği boğaz kelebeğidir,bakımlı tutulmazsa çalışmama,zor çalışma ya da çalışırken stop etme problemleri yaşatabilir,diğer önemli kroniği distribütör arızasıdır.LPG sevmez.Rakamsal olarak 75 beygir ve 136nm torku o kasayı iyi yürütür,şehir içi asla problem yaşatmaz alt devileri çok canlıdır.Aynı motorun revize edilmişi ALM motor olarak Polo Classicte makyajla sunulmuştur,distribütör arızası çözülse de boğaz kelebeği arızası yine onda da devam ediyordu.Nazlı bir araba bakım ister,gerçi o yaştaki çoğu araç böyle olsa da Polo onlardan bir tık daha nazlı davranır.6N2 ise makyajlı halidir ancak 6N ile alakası yoktur zira kokpit baştan aşağı yenilenmiş,oldukça çağı yakalar niteliğe gelmiştir.40 bin gibi bir rakamı ne kadar temiz olursa olsun şahsen 6N e vermezdim,Comfortline otomatik 1.4 6N2 alırdım,donanım olarakta 4 disk fren,yağmur sensörü,ABS ve sunroof ekstraları olurdu.Ya da bir diğer seçenek olan Polo Classicte o paraya mantıklı bir seçenek olur,1.6 102 beygir comfortline otomatik bulunabilir.6n sedan dış görünümlü 6N2 içi olan bagajı devasa olan bir araba o da.
gerçekten dertaylı ve aydınlatıcı bilgiler için çok teşekkür ederim. 6n2 ye bütçeem yetmiyor ya çok iyi baktırıp gözümü karartıp alacağım yada diğer arabalara yönelicem ancak eşim poloyu çok sevdi bakalım neler olacak :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: M.Shadows
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım