KAPALI 90.000-100.000 TL arası otomatik hangi aracı önerirsiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

helenpers

Senkromeççi
28 Eyl 2019
5
0
60
türkiye
Merhaba, forum yeni üye oldum. Kuralları okudum ama hata olursa lütfen uyarın.

Elimde nakit olarak 100 bin TL'ye yakın bir bütçe var. İlk araç olarak hangi modeli alacağıma karar veremedim ve birkaç sorum var, yanıtlar ve önerileriniz varsa verirseniz sevinirim.

1. sorum 2012 model BMW 1 serisi temiz ve sağlam otomatik bir araç almak mı daha iyi olur, 2017-2018 model Polo, İbiza gibi bir araç mı?
2. Polo ve İbiza arasında otomatik model olarak kalsaydınız hangisini tercih ederdiniz? (ikisi de DSG)
3. Varsa bu fiyatta otomatik ve sorun çıkarmayacak araç önerebilir misiniz?
4. En merak ettiğim konu noterdeyken banka transferi ile ödemeyi hangi aşamada yapmalıyım?
 

Munferit

Panpa
Destekçi
Beta Programı
21 Eyl 2018
1,724
6,779
4,070
Kocaeli
Marka
Volkswagen
1-O yıllardaki BMW'ler ile ilgili o kadar çok sorun okuyorum ki tercihimi olabildigine yeni bir araçtan yana kullanırdım. Bu kısım biraz ihtiyaçlara göre değişir.

2- Tasarım dilini daha çok beğendiğimden o grup arasında kalsam Fabia alırdım. Baska bir sebebi yok.

3- Sıfır olarak Swift bulabilirsiniz bu fiyatlara. (Polo ve İbiza düşündüğünüz için bu önerim.)Ihtiyaclarinizi görecekse degerlendirebilirsiniz.
Şuan sacma sapan fiyatlarla seyreden ikinci el piyasası yerine, ben sifira yönelirdim.

4- Sozlesmeler imzalansin, vezneye gitmeden yapın. Bu zamana kadar hep bu sekilde yaptim.
 
Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Benim önerilerim Peugeot 208 veya 308 eat6. Bütçeniz dahilinde hangisinin temizini bulursanız... Bir de Suzuki Swift seçeneği var.

Sorunsuz olsun dsg olsun derseniz benim için biraz çelişkili olur. İkisi de sorunludur. Ayrıca bütçeniz dahilinde son kasalara çıkacaksanız Ibiza'dan uzak durun derim. Test sürüşünde yol tutuş olarak çok zayıf, çok sıkıntılı gelmişti bana. Denemediğim için Polo bir tık önde benim gözümde :)

O yaşta BMW'den koşarak uzaklaşın derim. Forumda Sorunlar ve Çözümleri başlığı altında bir sürü BMW konusu birikti, göz atabilirsiniz. Bence büyük risk.
 

muhammed37

Panpa
17 Haz 2018
2,645
2,895
4,020
İstanbul
Marka
Volkswagen
eski c premium ya da yeni b segmenti yerine bir kaç yıllık ortalama markanın c segmentini tercih ederim 308 focus bakılabilir 308 in eat şanzımanı başarılı dizel motoruda başarılı benzinli puretech lerde sıkıntı çıkıyor diyenler vardı onun hakkında tam bilgim yok
 

gokglsy

gökhan
Profesör
22 Ağu 2019
632
638
1,820
26
trabzon
Marka
Ford
bmw 1 arkadan itişli olması zevkli bir sürüş olabilir ama 100.bin tl ben olsam model yılı yüksek az km temiz araba bulmaya çalışırım c segment isterseniz 2015-2017 peugeot 308 2015-2017 toyota auris bakardım b segmente ise belirlediğiniz iki araç polonun piyasası daha hızlı olabilir ama dsg sorun sıkıntı çıkartır mı bilmem yinede ikisi arasında tercih yapılacaksa vw polo
 
Son düzenleme:

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Bahsettiğiniz araçlar içinde ben de BMW ailesinden, özellikle de o yaştaki BMW ler den uzak dururdum. Gerçekten sıkıntılı araçlar... bundan potansiyel kullanıcı kitlesinin rolü de yok değil.

Polo / Ibiza arasında tercihim Polo olurdu... eğer bu fiyat bandı içinde en son kasa Polo bulabiliniyorsa tercih edilmeli...
Eski Polo / yeni ibiza arasında da bu sefer Ibıza tercih ederdim.. eski Polo oldukça küçük.
Eğer bu araçlar (Polo ve Ibiza) fabrika garantili olarak alınacaksa, DSG konusunda bir problem yaşamazsınız... yaşanızda kolay çözülür, aslında artık öyle anormal sorunlu da değil bu şanzımanlar.

Alternatif olarak Peugeot 308 bence en tercih edilesi araç.. küçük bir makyaj geçirdi... bu makyajlı kasaların Active donanımlıları da gayet makul bir donanım ile geliyor ve fiyatlarıda korkunç değil... temiz, makyajlı bir 308 yukarıdaki araçların tamamına tercih edilebilir (çok uzun boylular sürücü koltuğun bazı ergonomik problemler yaşayabiliyor... aklınızda olsun)
 

helenpers

Senkromeççi
28 Eyl 2019
5
0
60
türkiye
ilk aracınız nedir ve beklentiniz nedir yeni araçtan hafta sonu aracımı alışveriş aracı mı olacak

Henüz aracım yok, ilk araç olacak.

1-O yıllardaki BMW'ler ile ilgili o kadar çok sorun okuyorum ki tercihimi olabildigine yeni bir araçtan yana kullanırdım. Bu kısım biraz ihtiyaçlara göre değişir.

2- Tasarım dilini daha çok beğendiğimden o grup arasında kalsam Fabia alırdım. Baska bir sebebi yok.

3- Sıfır olarak Swift bulabilirsiniz bu fiyatlara. (Polo ve İbiza düşündüğünüz için bu önerim.)Ihtiyaclarinizi görecekse degerlendirebilirsiniz.
Şuan sacma sapan fiyatlarla seyreden ikinci el piyasası yerine, ben sifira yönelirdim.

4- Sozlesmeler imzalansin, vezneye gitmeden yapın. Bu zamana kadar hep bu sekilde yaptim.

Teşekkürler. İkinci el fiyatları evet çok tuhaf ve yüksek ama sıfırlarda 110'dan başlıyor boş donanımla maalesef.
Benim önerilerim Peugeot 208 veya 308 eat6. Bütçeniz dahilinde hangisinin temizini bulursanız... Bir de Suzuki Swift seçeneği var.

Sorunsuz olsun dsg olsun derseniz benim için biraz çelişkili olur. İkisi de sorunludur. Ayrıca bütçeniz dahilinde son kasalara çıkacaksanız Ibiza'dan uzak durun derim. Test sürüşünde yol tutuş olarak çok zayıf, çok sıkıntılı gelmişti bana. Denemediğim için Polo bir tık önde benim gözümde :)

O yaşta BMW'den koşarak uzaklaşın derim. Forumda Sorunlar ve Çözümleri başlığı altında bir sürü BMW konusu birikti, göz atabilirsiniz. Bence büyük risk.
Teşekkürler :) 308 eat6 dediğiniz hangi yıl ve üzeri oluyor eat6 dizel mi oluyor acaba? 208'e göre 308 galiba c sınıfı oluyormuş. DSG konusunda dediğinizi duydum ama bozulursa kasko falan karşılamaz mı acaba çok kolay mı bozuluyor ki?
eski c premium ya da yeni b segmenti yerine bir kaç yıllık ortalama markanın c segmentini tercih ederim 308 focus bakılabilir 308 in eat şanzımanı başarılı dizel motoruda başarılı benzinli puretech lerde sıkıntı çıkıyor diyenler vardı onun hakkında tam bilgim yok

Teşekkürler :)
Foruma hoş geldiniz,
2015 öncesi 1 serisi tavsiye etmiyorum.
Az daha çıkarsanız 0 km polo alınabiliyor 110.000 civarına.

110 bine evet 0 Polo var ama çok boş donanım diyorlar?
bmw 1 arkadan itişli olması zevkli bir sürüş olabilir ama 100.bin tl ben olsam model yılı yüksek az km temiz araba bulmaya çalışırım c segment isterseniz 2015-2017 peugeot 308 2015-2017 toyota auris bakardım b segmente ise belirlediğiniz iki araç polonun piyasası daha hızlı olabilir ama dsg sorun sıkıntı çıkartır mı bilmem yinede ikisi arasında tercih yapılacaksa vw polo

Teşekkür ederim, o kadar araç var Polo hepsinde mi acaba bu sorun oluyor?
Bahsettiğiniz araçlar içinde ben de BMW ailesinden, özellikle de o yaştaki BMW ler den uzak dururdum. Gerçekten sıkıntılı araçlar... bundan potansiyel kullanıcı kitlesinin rolü de yok değil.

Polo / Ibiza arasında tercihim Polo olurdu... eğer bu fiyat bandı içinde en son kasa Polo bulabiliniyorsa tercih edilmeli...
Eski Polo / yeni ibiza arasında da bu sefer Ibıza tercih ederdim.. eski Polo oldukça küçük.
Eğer bu araçlar (Polo ve Ibiza) fabrika garantili olarak alınacaksa, DSG konusunda bir problem yaşamazsınız... yaşanızda kolay çözülür, aslında artık öyle anormal sorunlu da değil bu şanzımanlar.

Alternatif olarak Peugeot 308 bence en tercih edilesi araç.. küçük bir makyaj geçirdi... bu makyajlı kasaların Active donanımlıları da gayet makul bir donanım ile geliyor ve fiyatlarıda korkunç değil... temiz, makyajlı bir 308 yukarıdaki araçların tamamına tercih edilebilir (çok uzun boylular sürücü koltuğun bazı ergonomik problemler yaşayabiliyor... aklınızda olsun)

Uzun uzun yazdığınız için teşekkür ederim. yeni Polo 2018 ve sonraki modeller oluyor galiba? DSG konusunda çok korkutuyorlar yok bozulur, yok öyle olur, yolda kalırsın para ödersin yaptırmak için kasko karşılamaz falan diye ama doğru bir bilgi bulamadım hiç, pek bilgimde yok. 308 için hangi yıl ve üzeri makyajlı acaba?
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Henüz aracım yok, ilk araç olacak.



Teşekkürler. İkinci el fiyatları evet çok tuhaf ve yüksek ama sıfırlarda 110'dan başlıyor boş donanımla maalesef.

Teşekkürler :) 308 eat6 dediğiniz hangi yıl ve üzeri oluyor eat6 dizel mi oluyor acaba? 208'e göre 308 galiba c sınıfı oluyormuş. DSG konusunda dediğinizi duydum ama bozulursa kasko falan karşılamaz mı acaba çok kolay mı bozuluyor ki?


Teşekkürler :)


110 bine evet 0 Polo var ama çok boş donanım diyorlar?


Teşekkür ederim, o kadar araç var Polo hepsinde mi acaba bu sorun oluyor?


Uzun uzun yazdığınız için teşekkür ederim. yeni Polo 2018 ve sonraki modeller oluyor galiba? DSG konusunda çok korkutuyorlar yok bozulur, yok öyle olur, yolda kalırsın para ödersin yaptırmak için kasko karşılamaz falan diye ama doğru bir bilgi bulamadım hiç, pek bilgimde yok. 308 için hangi yıl ve üzeri makyajlı acaba?

2018 Polo ve Ibıza lar kesin yeni, 2017 ler den emin değilim.

Dsg konusu eskiden daha bütük bir problem di, lakin bazı kalıtsal sorunları çözüldü. Şimdiler de çıkan problemler genellikle kavrama ömrü ile ilgili ki kavrama seti bir sarf malzemesidir, eskimesi normaldir. Kullanıma bağlı erken yıpranma olabilir, ama çok erken biren kavrama değişiminde VW de sorumluluk alıyor. Benim 3ncü dsg li aracım, şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım. Herşeyde olduğu gibi yarın yaşamayacağım veya sizin yaşamayacağınızın da garantisi yok.

308 içinde sanırım 2017 bir geçiş yılıydı. Aynı yıla ait hep malyajlı, hem de makyajsız araçlar vardı diye aklımda kalmış.
 

helenpers

Senkromeççi
28 Eyl 2019
5
0
60
türkiye
2018 Polo ve Ibıza lar kesin yeni, 2017 ler den emin değilim.

Dsg konusu eskiden daha bütük bir problem di, lakin bazı kalıtsal sorunları çözüldü. Şimdiler de çıkan problemler genellikle kavrama ömrü ile ilgili ki kavrama seti bir sarf malzemesidir, eskimesi normaldir. Kullanıma bağlı erken yıpranma olabilir, ama çok erken biren kavrama değişiminde VW de sorumluluk alıyor. Benim 3ncü dsg li aracım, şu ana kadar herhangi bir problem yaşamadım. Herşeyde olduğu gibi yarın yaşamayacağım veya sizin yaşamayacağınızın da garantisi yok.

308 içinde sanırım 2017 bir geçiş yılıydı. Aynı yıla ait hep malyajlı, hem de makyajsız araçlar vardı diye aklımda kalmış.
Teşekkür ederim. 3 model arasında kaldım daha çok aklımda Polo var hem daha genç işi duruyor olması ve diğer nedenlerden dolayı ama DSG konusu biraz korkutmuştu beni. 308'de cam tavanlı modeller çok iyi duruyor.

DSG kavraması bozulursa çok büyük para mı acaba?
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
...

Teşekkürler :) 308 eat6 dediğiniz hangi yıl ve üzeri oluyor eat6 dizel mi oluyor acaba? 208'e göre 308 galiba c sınıfı oluyormuş. DSG konusunda dediğinizi duydum ama bozulursa kasko falan karşılamaz mı acaba çok kolay mı bozuluyor ki?
...
eat6 model yılı olarak hatırlamıyorum ama peugeot'nun aisin marka tam otomatik şanzımanının kodu. Motorla ilgisi yok.

208, Polo/Ibiza gibi B sınıfıdır. 308 ise Golf, Focus gibi C sınıfıdır.

Kasko, kaza/hırsızlık/doğal afet/terör olayları vb. poliçede yazan olaylar dışında hiçbir masrafı arızayı karşılamaz. DSG'nin üretim hatasından kaynaklanan arızaları eskisi kadar yok. Ama tamamen kullanıma bağlı olarak 5.000 km'de de büyük masraf açabilir, 90.000'de sadece masraflı bir baskı balata değişimi yaptırıp sorunsuz devam da edebilir. Eski sahibinin ne kadar dikkat ettiğini, hangi senaryolarda kullandığını asla bilemezsiniz.
 

helenpers

Senkromeççi
28 Eyl 2019
5
0
60
türkiye
eat6 model yılı olarak hatırlamıyorum ama peugeot'nun aisin marka tam otomatik şanzımanının kodu. Motorla ilgisi yok.

208, Polo/Ibiza gibi B sınıfıdır. 308 ise Golf, Focus gibi C sınıfıdır.

Kasko, kaza/hırsızlık/doğal afet/terör olayları vb. poliçede yazan olaylar dışında hiçbir masrafı arızayı karşılamaz. DSG'nin üretim hatasından kaynaklanan arızaları eskisi kadar yok. Ama tamamen kullanıma bağlı olarak 5.000 km'de de büyük masraf açabilir, 90.000'de sadece masraflı bir baskı balata değişimi yaptırıp sorunsuz devam da edebilir. Eski sahibinin ne kadar dikkat ettiğini, hangi senaryolarda kullandığını asla bilemezsiniz.
Teşekkürler :) 308'e bakayım o zaman daha çok ikinci eli satışı falan nasıl olur bu marka hakkında pek bilgim yok ama galiba iyidir diye düşünüyorum.
 

tequila

Profesör
12 Kas 2017
1,452
841
1,920
Teşekkürler :) 308'e bakayım o zaman daha çok ikinci eli satışı falan nasıl olur bu marka hakkında pek bilgim yok ama galiba iyidir diye düşünüyorum.
yanlış anlamayın ama genelde herkes sizinle aynı düşünüyor daha aracı almadan ikinci el satışı nasıl diye soruluyor ,son sahibi olrsun gibi laflar var bazı arabalar için her arabanın ikinci eli vardır satılır yeterki siz mantıklı fiyat isteyin kaldıki sizin gibi ikinci eli yok olması daha iyi alırken uyguna satarken uyguna satabilirsiniz 2. eli var satışı kolay diye 50000 tl etmeyecek arabaya 70000 tl vermek istermisiniz ,demek istediğim şudur ki en sın düşüneceğiniz 2. el satışı olsun önceliğiniz değil
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Teşekkür ederim. 3 model arasında kaldım daha çok aklımda Polo var hem daha genç işi duruyor olması ve diğer nedenlerden dolayı ama DSG konusu biraz korkutmuştu beni. 308'de cam tavanlı modeller çok iyi duruyor.

DSG kavraması bozulursa çok büyük para mı acaba?

Şu ana kadar okuduğum ve sanayi de yaptığım araştırmalara göre kuru kavrama DSG nin (yani etrafta gördüğünüz DSG lerin %98 i falandır sanırım) potansiyel iki arıza noktası var. Bunlardan biri, aslında bir sarf malzemesi olan, baskı balata (kavrama yani ) nın zamanında önce bitmesi ve değişim gerekliliği, ikincisi ise şanzıman üzerindeki mekatronik ünitesinin arızası.

Eğer aracınız üretici garantisi içindeyken ve anormal KM ler yapmamış, anormal yıpratılmamışsa, bu erken biten kavramanın maliyeti size yansımaz (veya %5 - 10 u yansır) servis değişimi yapar. Aynı durum aracın üretici garantisi bitmiş olsa bile, iyi niyet garantisi altındayken de geçerli. Eğer araç yetkili serviste bakıma giriyor... KM si çok ilerlememiş, genel olarak diri bir araçsa, VW bu tip arızaları iyi niyet garantisi altında karşılıyor. Tabiki araç servis bakımlı olsa bile 100k km yi geçmiş ve kavrama bitmişse bu maliyet size olduğu gibi yansıtılır. burada unutulmaması gereken nokta, baskı balatanın bir sarf malzemesi oluşu (tıpkı fren diskleri, veya hava filitresi gibi..).
Kavrama değişimi için sanayide, yaklaşık 11 ay önce 2250 gibi bir fiyat almıştım (+500tl işçilik) ... servis fiyatını bilemiyorum.

Mekatronik ile ilgili olarak ta, yukarıda yazdıklarımın aynısı geçerli. Bu arıza genel olarak biraz daha maliyetli olabiliyor, ancak bu ünitedeki arızaların büyük kısmı zaman için de çözüldü, artık eskisi kadar arıza üniten bir ünite değil. Bu ara da bu ünite aslında tam otomatik araçlarda da var, ve onlar da da arıza yapabiliyor.

Aşağıdaki 308 ile ilgili mesajlarınızı da okudum. Aracın 2nci eli evet zayıf... Fransızlara karşı, eskiden oldukça geçerli olan bir önyargı, günümüzde halen devam ediyor. Yavaş yavaş kalkacak diye düşünüyorum ama aracın 2nci elini halen etkiliyor bu durum. Siz 2nci el alacağınız için, makul bir fiyata alıp, sonra da makul bir fiyata satacak, haliyle çok zarar etmeyeceksiniz. Eğer alırken pahallıya almazsanız, satarken hem daha hızlı hem de daha az zararla satabilirsiniz. ufak tefek zararlara da hiç takılmayın... bu araba işleri hep zarardır zaten ... :)
 

babayimben

Enes
Panpa
4 Eki 2018
843
1,751
2,520
47
İstanbul
Marka
Mercedes
Ben bakmıştım 0 km poloya fena değildi, donanımı, iç mekanı gayet yeterli gelmiştir. Polo ile ilgili konum vardı otomobil seçiminde... Daha sonra eşim vazgeçti diye almadım yoksa bence gayet alınabilir bir araç.
2. el alacaksanız noterde işlemi yapan noter yetkilisi satışa engel bir durum olmadığını söyleyince ödeme yapmak gerekiyor. O arada siz ödemenizi yaparsınız, noter de sizi bekler, aceleye gelmeyin.
 

helenpers

Senkromeççi
28 Eyl 2019
5
0
60
türkiye
SUV hiç bakmadığım bir seçenek. Model güzelmiş :)
yanlış anlamayın ama genelde herkes sizinle aynı düşünüyor daha aracı almadan ikinci el satışı nasıl diye soruluyor ,son sahibi olrsun gibi laflar var bazı arabalar için her arabanın ikinci eli vardır satılır yeterki siz mantıklı fiyat isteyin kaldıki sizin gibi ikinci eli yok olması daha iyi alırken uyguna satarken uyguna satabilirsiniz 2. eli var satışı kolay diye 50000 tl etmeyecek arabaya 70000 tl vermek istermisiniz ,demek istediğim şudur ki en sın düşüneceğiniz 2. el satışı olsun önceliğiniz değil
Teşekkürler :)
Şu ana kadar okuduğum ve sanayi de yaptığım araştırmalara göre kuru kavrama DSG nin (yani etrafta gördüğünüz DSG lerin %98 i falandır sanırım) potansiyel iki arıza noktası var. Bunlardan biri, aslında bir sarf malzemesi olan, baskı balata (kavrama yani ) nın zamanında önce bitmesi ve değişim gerekliliği, ikincisi ise şanzıman üzerindeki mekatronik ünitesinin arızası.

Eğer aracınız üretici garantisi içindeyken ve anormal KM ler yapmamış, anormal yıpratılmamışsa, bu erken biten kavramanın maliyeti size yansımaz (veya %5 - 10 u yansır) servis değişimi yapar. Aynı durum aracın üretici garantisi bitmiş olsa bile, iyi niyet garantisi altındayken de geçerli. Eğer araç yetkili serviste bakıma giriyor... KM si çok ilerlememiş, genel olarak diri bir araçsa, VW bu tip arızaları iyi niyet garantisi altında karşılıyor. Tabiki araç servis bakımlı olsa bile 100k km yi geçmiş ve kavrama bitmişse bu maliyet size olduğu gibi yansıtılır. burada unutulmaması gereken nokta, baskı balatanın bir sarf malzemesi oluşu (tıpkı fren diskleri, veya hava filitresi gibi..).
Kavrama değişimi için sanayide, yaklaşık 11 ay önce 2250 gibi bir fiyat almıştım (+500tl işçilik) ... servis fiyatını bilemiyorum.

Mekatronik ile ilgili olarak ta, yukarıda yazdıklarımın aynısı geçerli. Bu arıza genel olarak biraz daha maliyetli olabiliyor, ancak bu ünitedeki arızaların büyük kısmı zaman için de çözüldü, artık eskisi kadar arıza üniten bir ünite değil. Bu ara da bu ünite aslında tam otomatik araçlarda da var, ve onlar da da arıza yapabiliyor.

Aşağıdaki 308 ile ilgili mesajlarınızı da okudum. Aracın 2nci eli evet zayıf... Fransızlara karşı, eskiden oldukça geçerli olan bir önyargı, günümüzde halen devam ediyor. Yavaş yavaş kalkacak diye düşünüyorum ama aracın 2nci elini halen etkiliyor bu durum. Siz 2nci el alacağınız için, makul bir fiyata alıp, sonra da makul bir fiyata satacak, haliyle çok zarar etmeyeceksiniz. Eğer alırken pahallıya almazsanız, satarken hem daha hızlı hem de daha az zararla satabilirsiniz. ufak tefek zararlara da hiç takılmayın... bu araba işleri hep zarardır zaten ... :)
Uzun uzun yazdığınız için teşekkür ederim. Benim pek bilgim yoktu bu DSG konusunda, milyonlarca insan kullanıyor sadece bazıları sorun yaşıyor diye görüyordum. 2. ellerde sıfıra yakın olduğu için 2. el satarken çok zarar eder miyim? Diye biraz şey ettim :)
Ben bakmıştım 0 km poloya fena değildi, donanımı, iç mekanı gayet yeterli gelmiştir. Polo ile ilgili konum vardı otomobil seçiminde... Daha sonra eşim vazgeçti diye almadım yoksa bence gayet alınabilir bir araç.
2. el alacaksanız noterde işlemi yapan noter yetkilisi satışa engel bir durum olmadığını söyleyince ödeme yapmak gerekiyor. O arada siz ödemenizi yaparsınız, noter de sizi bekler, aceleye gelmeyin.
Teşekkür ederim :)
 

cba06

Asfalt Kurutucu
2 Eki 2018
59
4
520
Merhaba, forum yeni üye oldum. Kuralları okudum ama hata olursa lütfen uyarın.

Elimde nakit olarak 100 bin TL'ye yakın bir bütçe var. İlk araç olarak hangi modeli alacağıma karar veremedim ve birkaç sorum var, yanıtlar ve önerileriniz varsa verirseniz sevinirim.

1. sorum 2012 model BMW 1 serisi temiz ve sağlam otomatik bir araç almak mı daha iyi olur, 2017-2018 model Polo, İbiza gibi bir araç mı?
2. Polo ve İbiza arasında otomatik model olarak kalsaydınız hangisini tercih ederdiniz? (ikisi de DSG)
3. Varsa bu fiyatta otomatik ve sorun çıkarmayacak araç önerebilir misiniz?
4. En merak ettiğim konu noterdeyken banka transferi ile ödemeyi hangi aşamada yapmalıyım?

Selamlar sorunsuz ayarında istiyorsanız japon araçlarına bakabilirsiniz . Honda , toyota tam otomatik modeller genelde sorun çıkarmıyor diye biliyorum ama siz vag grubu ve alman markaları tercih ediyorsanız orada işiniz biraz şansa bağlı.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım