Merhaba,
Aracım stock 143 beygir iken, lastikler fabrika orjinal boyutu olan 215 45 18' di.
Şu an turbolanarak 220+ olunca özellikle kalkışta 1 ve 2. viteste çok sarmaya başladı.
Sizce tabanı 225 yapmak işe yarar mı, yoksa sadece yakıt sarfiyatı artışı, hızlanmaya negatif etki vb mi olur?
Benim fikrim: Tabanı 1 cm arttırarak, daha az saracak ve hızlanmaya + etkisi olacak. Diğer yandan yanak da artacak...
Sizlerin fikri nedir? Teşekkür ederim..
Aracım stock 143 beygir iken, lastikler fabrika orjinal boyutu olan 215 45 18' di.
Şu an turbolanarak 220+ olunca özellikle kalkışta 1 ve 2. viteste çok sarmaya başladı.
Sizce tabanı 225 yapmak işe yarar mı, yoksa sadece yakıt sarfiyatı artışı, hızlanmaya negatif etki vb mi olur?
Benim fikrim: Tabanı 1 cm arttırarak, daha az saracak ve hızlanmaya + etkisi olacak. Diğer yandan yanak da artacak...
Sizlerin fikri nedir? Teşekkür ederim..