Caddy 1.0 102 bg....

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mehmethakantarhan

Profesör
11 Eyl 2016
652
1,139
2,270
Gezinirken farkettim ve Caddy ye 1.0 102 lik (sadece Van modelindemi yada kombi Van da da var mı bilmiyorum) seçeneği konulmuş.fiyatta rakiplerine nazaran fena değil.(66900 TL)ticari rakiplerinin bildiğim kadarıyla hiçbirinde benzinli turbo seçenek yok.2.0 TDI ile aynı güçte.vergi ve fiyat avantajı bence güzel.sizler ne düşünüyorsunuz .
Saygı ve sevgilerimle
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_2017-05-13-20-21-38-518_com.android.browser.png
    Screenshot_2017-05-13-20-21-38-518_com.android.browser.png
    250.7 KB · Görüntüleme: 436

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Ben kendi adıma eski kafalı biriyim. Küçücük motordan öyle bir güç çıkartıldığında muhakkak bazı sorunlar patlak verecektir.Zamanında da bu şekilde 1.2 veya 1.4 motorlu turbolu araçlarda meydana gelen yağ yakma sorunları vb. kalem kalem küçük veya büyük sorunlar her forum sitesinde dolaşmakta hala.Ve açıkçası 1.0 motorun istediği kadar torku ve beygiri olsada örneğin 1.6 motor klasik bir araba ile karşılaştırıldığında araba yüklü olduğunda gösterecekleri tepkileri bir fiil görmeden hayatta almam açıkçası.Bütün söylediklerime ek olarak, bu tür küçük hacim beslemeli araçların 100.000 km testleri fabrika tarafından yapılıp, bakın motorda sorun çıkmadı denmedikçe paramı yatırmam açıkçası.
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Gezinirken farkettim ve Caddy ye 1.0 102 lik (sadece Van modelindemi yada kombi Van da da var mı bilmiyorum) seçeneği konulmuş.fiyatta rakiplerine nazaran fena değil.(66900 TL)ticari rakiplerinin bildiğim kadarıyla hiçbirinde benzinli turbo seçenek yok.2.0 TDI ile aynı güçte.vergi ve fiyat avantajı bence güzel.sizler ne düşünüyorsunuz .
Saygı ve sevgilerimle
Bu seçenek normal Caddy'ye has yani aile otomobili olarakda satın alınan versiyona ait.
2.0 motora göre yakıt tüketimini ve verilerini yukarda görebilirsiniz. Bu cumartesi test etmeye gidecektim fakat vakit olmadı bi aksilik çıkmaz ise çarşamba günü gidip test edicem. Bayi ile konuştuğumda 64.700 TL'ye kadar verebildiklerini söylediler. Bence bu fiyat oldukca iyi. 1.0 ünitenin 1.300 küsür kilogram olan Golf'de performansı ve yakıt tüketimi gayet iyiydi. Caddy'de de (1400kg) iyi olabileceğini düşünüyorum. Gidip incelemek lazım fakat ben 1.3 Doblo yerine gidip 1.0 Caddy almayı tercih ederim. Tamam belki 1.3 kadar dayanıklı değil veya az yakmıyor ama en azından hem daha güvenli (kaza testinde takla atmıyor) hem daha iyi bir imaja sahip hemde daha kaliteli. Bu aracı alan müşteri kitlesi zaten yük taşımıyor genelde haftasonları aileleri ile birlikte pikniğe oraya buraya gidiyor zaten yük taşıyacak adam gidip 2.0TDI alıyor. Bide unutmadan bu aracı alacak kitle zaten çok uzun kilometreler aracı kullananlar değillerdir yasa çok fazla yol yapmazlar diye düşünüyorum. 0-100 hızlanma olarak 2.0 TDI ile aralarında 1 saniye olmasi lazım araştırıp konuya geri yazacağim. Bence bu araç son derece mantıklı olmuş ve alınabilecek bir araç olmuş.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: mehmethakantarhan

mehmethakantarhan

Profesör
11 Eyl 2016
652
1,139
2,270
Ben kendi adıma eski kafalı biriyim. Küçücük motordan öyle bir güç çıkartıldığında muhakkak bazı sorunlar patlak verecektir.Zamanında da bu şekilde 1.2 veya 1.4 motorlu turbolu araçlarda meydana gelen yağ yakma sorunları vb. kalem kalem küçük veya büyük sorunlar her forum sitesinde dolaşmakta hala.Ve açıkçası 1.0 motorun istediği kadar torku ve beygiri olsada örneğin 1.6 motor klasik bir araba ile karşılaştırıldığında araba yüklü olduğunda gösterecekleri tepkileri bir fiil görmeden hayatta almam açıkçası.Bütün söylediklerime ek olarak, bu tür küçük hacim beslemeli araçların 100.000 km testleri fabrika tarafından yapılıp, bakın motorda sorun çıkmadı denmedikçe paramı yatırmam açıkçası.

Haklısın.ancak 1.0 motor atmosferik olarak bile (vw grubunda) 75 bg.yani 102 bg bence aracı çok yoracak kadar fazla değil.kesinlikle ticari araç düşünen için mantıklı duruyor.
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
doblodaki 1.3 mjetten caddydeki bu motor daha iyi olacaktır :D buna eminim yani :D 1.3 multijet deli eder adamı :D
Herşeyi geçtim tar tar dizel sesi yok 3 silindirli benzinli sesi var :p:p. Şaka bir yana 1.3 multijet bu motordan daha dayanıklı olabilir ve daha az yakar zaten kendini kanıtlamış bir motor ama bundan daha iyi gideceğini zannetmiyorum. Bide 1.0 motor tam 82kg ağırlığında buda baya iyi bir değer bence.
 

Bedirhan

Reis
Yönetici
Admin
Destekçi
8 Eyl 2016
6,278
21,696
5,320
26
Avcılar-Darıca
Kağıt üstünde çok şeyler sunduğu ortada. Bunu uzun süre hitap ettiği kullanıcı kesiminin testi ve yorumundan sonra görebiliriz. Ön yargılı olabilirim ama ben bu tip her ne kadar hususi kullanım için dense de ticari araçlarda 1.6 dizel motorun en ideal olduğunu düşünüyorum özellikle küçük hacimli turbo benzinliler bu araçlar için değil. :)
2.0 TDİ ile aynı güçte gibi görünüyor ama yükte, uzun yolculukla farkı açık ara ortaya koyacaktır.
 
  • Beğeni
Tepkiler: furkanculha

mehmethakantarhan

Profesör
11 Eyl 2016
652
1,139
2,270
Kağıt üstünde çok şeyler sunduğu ortada. Bunu uzun süre hitap ettiği kullanıcı kesiminin testi ve yorumundan sonra görebiliriz. Ön yargılı olabilirim ama ben bu tip her ne kadar hususi kullanım için dense de ticari araçlarda 1.6 dizel motorun en ideal olduğunu düşünüyorum özellikle küçük hacimli turbo benzinliler bu araçlar için değil. :)
2.0 TDİ ile aynı güçte gibi görünüyor ama yükte, uzun yolculukla farkı açık ara ortaya koyacaktır.

Bende aynı düşünüyorum ancak bu seviyelerde ticari ve dizel üniteler (Caddy,connect) 80 bin civarı iken bu araç 66900 TL.az fark degil
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

trkskbn

Profesör
Beta Programı
21 Eki 2016
377
807
1,895
Bu seçenek normal Caddy'ye has yani aile otomobili olarakda satın alınan versiyona ait.
2.0 motora göre yakıt tüketimini ve verilerini yukarda görebilirsiniz. Bu cumartesi test etmeye gidecektim fakat vakit olmadı bi aksilik çıkmaz ise çarşamba günü gidip test edicem. Bayi ile konuştuğumda 64.700 TL'ye kadar verebildiklerini söylediler. Bence bu fiyat oldukca iyi. 1.0 ünitenin 1.300 küsür kilogram olan Golf'de performansı ve yakıt tüketimi gayet iyiydi. Caddy'de de (1400kg) iyi olabileceğini düşünüyorum. Gidip incelemek lazım fakat ben 1.3 Doblo yerine gidip 1.0 Caddy almayı tercih ederim. Tamam belki 1.3 kadar dayanıklı değil veya az yakmıyor ama en azından hem daha güvenli (kaza testinde takla atmıyor) hem daha iyi bir imaja sahip hemde daha kaliteli. Bu aracı alan müşteri kitlesi zaten yük taşımıyor genelde haftasonları aileleri ile birlikte pikniğe oraya buraya gidiyor zaten yük taşıyacak adam gidip 2.0TDI alıyor. Bide unutmadan bu aracı alacak kitle zaten çok uzun kilometreler aracı kullananlar değillerdir yasa çok fazla yol yapmazlar diye düşünüyorum. 0-100 hızlanma olarak 2.0 TDI ile aralarında 1 saniye olmasi lazım araştırıp konuya geri yazacağim. Bence bu araç son derece mantıklı olmuş ve alınabilecek bir araç olmuş.
Her ne kadar bunları alan yük taşımıyor desenizde memlekete giderken bagajdan tavana kadar dolu olur o arabalar ;) Ayrıca bu tarz arabaları seçenler az yakar, masrafı az olur diye alıyor. Açıkçası bu motorun ülkemizde tutulma ihtimali yok gibi bir şey.
doblodaki 1.3 mjetten caddydeki bu motor daha iyi olacaktır :D buna eminim yani :D 1.3 multijet deli eder adamı :D
4.5 sene 1.3 MJet Fiorino kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki o küçücük motorun yaptıklarına inanamazsınız. Tavana kadar kadar dolu bagaj arka koltukta fındık çuvallarıyla beraber eski Bolu Dağı yolunu tahmin edemeyeceğimiz şekilde -biraz kaba olacak ancak- köpek gibi tırmanıyordu Motorun sağlamlığıda ayrıca bir ekstra zaten. Bizdeki 6 ileri robotik şanzımana sahipti bazen yokuşlarda 1.-2. vites ayarı çok garip gelsede hiç yarıyolda bırakmamıştır bizi, sonradan çıkan 5 ilerilerde bu sorun ortadan kalkmıştı. Diyeceğim şudur ki multijet yabana atılası bir motor değil hele de işin içine ticari girince:D
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Her ne kadar bunları alan yük taşımıyor desenizde memlekete giderken bagajdan tavana kadar dolu olur o arabalar ;) Ayrıca bu tarz arabaları seçenler az yakar, masrafı az olur diye alıyor. Açıkçası bu motorun ülkemizde tutulma ihtimali yok gibi bir şey.

4.5 sene 1.3 MJet Fiorino kullanmış biri olarak söyleyebilirim ki o küçücük motorun yaptıklarına inanamazsınız. Tavana kadar kadar dolu bagaj arka koltukta fındık çuvallarıyla beraber eski Bolu Dağı yolunu tahmin edemeyeceğimiz şekilde -biraz kaba olacak ancak- köpek gibi tırmanıyordu Motorun sağlamlığıda ayrıca bir ekstra zaten. Bizdeki 6 ileri robotik şanzımana sahipti bazen yokuşlarda 1.-2. vites ayarı çok garip gelsede hiç yarıyolda bırakmamıştır bizi, sonradan çıkan 5 ilerilerde bu sorun ortadan kalkmıştı. Diyeceğim şudur ki multijet yabana atılası bir motor değil hele de işin içine ticari girince:D
1 2 ay sonra satış rakamlari ortaya çıkar o zaman tutup tutmadığı hakkında daha net konuşabiliriz bence hocam ;). Bizim millet bu tarz arabaları alır bence.
 
  • Beğeni
Tepkiler: trkskbn

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,636
1
64,453
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Satılmaya başlansın bi yollara görelim 50bin km yapsınlar da ondan sonra bakalım, kağıt üzerinde rakamlar iyi olsa da düşük motor önyargımı yenmemi sağlamıyor, ben corsa c bakarken bile 1.2 değil 1.4e bakıyorum, ticari alacak olsam 1.0 cıx. yeni teknoloji vs ne derseniz diyin :)
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,636
1
64,453
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
1 2 ay sonra satış rakamlari ortaya çıkar o zaman tutup tutmadığı hakkında daha net konuşabiliriz bence hocam ;). Bizim millet bu tarz arabaları alır bence.

Hacım daha önce benzer bi örneği yokki, milletin genel görüşlerine bakarak bu araba kesin tercih edilir diyemeyiz. Kaldı ki bizim milletin genel önyargısı düşük motor az tork fikridir
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk ve Porsche

trkskbn

Profesör
Beta Programı
21 Eki 2016
377
807
1,895
1 2 ay sonra satış rakamlarinortsya çıkar o zaman tutup tutmadığı hakkında daha net konuşabiliriz bence hocam ;).
Benim için sıkıntı yok;) Dediğim gibi satışlar dipte olacaktır zaten herhangi bir avrupa ülkesinde de yaşamıyoruz. Benzinli binek bile zor satılan bu ülkede benzinli ticari satmak? Sadece güler geçerim. Satılsa bile 1 yıl içinde çoğu kişi satışa koyar aracını. Bu segmentte kral hala 1.3 MJet:D
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Beyler bayanlar birde şöyle bir durum var artık teknoloji gelişti ve baya ilerledi. Artık marsta yaşam gibi hayaller bile gerçek olmak üzere. Ondan dolayı bence ön yargıları bir kenara bırakmalıyız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Ugur

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,636
1
64,453
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Beyler bayanlar birde şöyle bir durum var artık teknoloji gelişti ve baya ilerledi. Artık marsta yaşam gibi hayaller bile gerçek olmak üzere. Ondan dolayı bence ön yargıları bir kenara bırakmalıyız.

@gtepro bey sokaktaki ticari araba alacak amcaya bi sorsana marsta su varmıymış, önyargıları bi kenara bırakmam için 50bin km geçsin bi satış rakamlar gelsin ondan sonra görelim diyorum şu an biz önyargılıysak sen de bizim görüşümüze önyargılı oluyorsun aynı yere gidiyor :) sen kesinlikle tutacak kesinlikle satacak diyorsun biz bekleyip görelim diyoruz :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor

mehmethakantarhan

Profesör
11 Eyl 2016
652
1,139
2,270
Her ne kadar aynı sınıfta bir çok araçta olsa bu sınıfta marka ve kalite algısı en iyi 2 araç Caddy ve connect.bu aracı secenlerde genellikle 2 araç arasında kalıyor.doblo bakanlar,Peugeot partner ,Citroen Berlingo ya bakıyor.caddy nin en ciddi rakibi olan connect en baz paket 1.5 TDCİ 79900 TL.yani 13 bin TL fiyat farkı var.satışlarda ciddi avantaj sağlar bence bekleyip göreceğiz.
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Satılmaya başlansın bi yollara görelim 50bin km yapsınlar da ondan sonra bakalım, kağıt üzerinde rakamlar iyi olsa da düşük motor önyargımı yenmemi sağlamıyor, ben corsa c bakarken bile 1.2 değil 1.4e bakıyorum, ticari alacak olsam 1.0 cıx. yeni teknoloji vs ne derseniz diyin :)
Aynı şekilde ben de uzun süreli kullanım deneyimlerini görmeden bu motora güvenemem. Hele ticari bir araçta güvenemem. Benim tavrım malum, downsizing'e uğramış yeni nesil aşırı beslemeli benzinli motorların hiçbirine güvenim yok.
Beyler bayanlar birde şöyle bir durum var artık teknoloji gelişti ve baya ilerledi. Artık marsta yaşam gibi hayaller bile gerçek olmak üzere. Ondan dolayı bence ön yargıları bir kenara bırakmalıyız.
Teknolojinin geliştiğini biliyoruz ama yeni dünya düzeninde tüketim ekonomisinin tam hakimiyeti gibi bir konu da var. O yüzden katalog verilerini gözeterek ar-ge ve üretim yapıyorlar, uzun ömür kavramını hiçbir üretici önemsemiyor. Bu da zamanla tüketicinin satın alım alışkanlıklarını yönlendirmeye başladı. 1.0 veya 1.2 TSI motor alan adam "ya garantisi bitmeden satarım zaten" diyerek alıyor artık.

Bu araba tutar mı tutmaz mı hiçbir şey söyleyemiyorum. Bence ticari araçlarda sürekli yük altında kalacağı için küçük hacimli turbo benzinli motorların kullanılması büyük bir hata ama söz konusu VW olunca, ülke de Türkiye olunca, pazarlama başarısı ve tüketici ezberleri her türlü satış başarısını yaratabilir :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım