Chris Harris zirveyi Everest'e çıkarmış.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,107
45,655
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Soluksuz izledim. Golf e çok şaşırdım.
Şaşıracak bir durum yok hocam. Gti clubsport s, Type r'ın Nürburgring rekorunu kırabilmek adına pist için üretilmiş bir model. Hatta öyle ki araçta arka koltuklar sökülmüş, ses yalıtım malzemesi ve paspaslar kullanılmamış. Pistte rekor kırabilmesi için özel üretim yani. Test de pistte olunca haliyle böyle olması kaçınılmaz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
Süper video. Teşekkürler paylaşım için.
İngilizce bilmeyenler için ilk 5'e giremeyen araçları neden elediğine dair yaptığı yorumlardan aklımda kalanlar:

Focus RS: Fazla abartıldığını söylüyor. 4 çeker sisteminin oversteer'a yatkın olmasını "yapmacık" bulmuş. Sürüş pozisyonu yüksekmiş. Keşke önden çeker olsaymış diyor.

Fiat 124 abarth: 180 beygirlik arkadan itişli bir araba nasıl bu kadar ruhsuz yapılabilir diyor.

Fiesta ST: Bu pist için yavaş kalmış.

F-Type SVR: yeterince zevkli değilmiş.

Clio RS 16: Şu haliyle fazla "güvenli" diyor. Sanırım megane'daki oynaklık yok. Henüz geliştirme aşamasında olduğu için bir kaç ufak ayarla mükemmel olabileceğini söylüyor.

Audi TT RS: biraz understeer var diyor

M4 GTS : En büyük hayal kırıklığı bu oldu diyor. Yeterince hızlı değilmiş ve yeterince yol tutmuyormuş, bunun yerine düz M4 alırım diyor.

Vantage GT8: M2'den hızlı değilmiş. Çok daha ucuza M2 tercih ederim diyor.

M2: Kötü bir şey söylemiyor ama GOLF GTI yüzünden ilk 5'e girememiş

NSX: Ağır, karmaşık ve pahalı.

Bunun haricindekileri öve öve bitiremiyor yazmaya gerek yok :)
 

mustafa.e

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,884
8,361
4,570
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Süper video. Teşekkürler paylaşım için.
İngilizce bilmeyenler için ilk 5'e giremeyen araçları neden elediğine dair yaptığı yorumlardan aklımda kalanlar:

Focus RS: Fazla abartıldığını söylüyor. 4 çeker sisteminin oversteer'a yatkın olmasını "yapmacık" bulmuş. Sürüş pozisyonu yüksekmiş. Keşke önden çeker olsaymış diyor.

Fiat 124 abarth: 180 beygirlik arkadan itişli bir araba nasıl bu kadar ruhsuz yapılabilir diyor.

Fiesta ST: Bu pist için yavaş kalmış.

F-Type SVR: yeterince zevkli değilmiş.

Clio RS 16: Şu haliyle fazla "güvenli" diyor. Sanırım megane'daki oynaklık yok. Henüz geliştirme aşamasında olduğu için bir kaç ufak ayarla mükemmel olabileceğini söylüyor.

Audi TT RS: biraz understeer var diyor

M4 GTS : En büyük hayal kırıklığı bu oldu diyor. Yeterince hızlı değilmiş ve yeterince yol tutmuyormuş, bunun yerine düz M4 alırım diyor.

Vantage GT8: M2'den hızlı değilmiş. Çok daha ucuza M2 tercih ederim diyor.

M2: Kötü bir şey söylemiyor ama GOLF GTI yüzünden ilk 5'e girememiş

NSX: Ağır, karmaşık ve pahalı.

Bunun haricindekileri öve öve bitiremiyor yazmaya gerek yok :)
Büyük amme hizmeti olmuş sağolasın :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Genç arkadaşlara tavsiyem ne yapın edin ingilizce öğrenin. Onun haricinde M4 GTS'i beğenen kimseyi görmedim. 488'e kullandığım en iyi Ferrari dedi, peki ya F40???. Çok büyük ihtimalle de 911R'ı 1. seçecek.

Giulia için ilk 5 sıradaki en tartışmalı araç diyor. M4 GTS, C63'e tercih etmesinin sebebi pistte daha hızlı olması, teknik olarak daha iyi olması ve daha eğlenceli olmasıymış. Yaklaşık 30 yıldır arkadan itişli sedan araç üretmeyen bir firma için müthiş bir olay.
 
Son düzenleme:

ibougur

Reis
8 Eyl 2016
2,257
4,523
5,020
29
İstanbul
M4 GTS için beklentisi çok fazlaydı galiba CSL gibi bir şey bekliyordu büyük ihtimalle baya üzülüyo adam M4 GTS için.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

mustafa.e

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
2,884
8,361
4,570
25
İstanbul
Marka
Volkswagen
Gene az çok anlıyorum videoları hiç yok değil ingilizcem :D Bu sene istediğim bölümü kazansaydım hazırlıkta geliştirirdim ingilizcemi seneye inşallah :D yabancı dil önemli
 

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
488'i biraz fazla abartmadı mı? İlk çıktığında herkes turbo olduğu için burun kıvırmıştı. Nerede o 458 speciale'nin atmosferik sesi diyorlardı. Ne çabuk unuttular?

Guila'yı da biraz abarttı sanki. Guila incelemesinde M3 kadar iyi değil diyerek bitirmişti. Şimdi kendisi dahil herkesin öve öve bitiremediği M2'nin üstünde konumlandırdı. Yani M2 > M3 diyorsan ve M3 > Giulia diyorsan, matematik der ki M2 > Giulia.

Sırf manuel olduğu için gönlüm 911R'dan yana benim de.
 

ibougur

Reis
8 Eyl 2016
2,257
4,523
5,020
29
İstanbul
488'i biraz fazla abartmadı mı? İlk çıktığında herkes turbo olduğu için burun kıvırmıştı. Nerede o 458 speciale'nin atmosferik sesi diyorlardı. Ne çabuk unuttular?

Guila'yı da biraz abarttı sanki. Guila incelemesinde M3 kadar iyi değil diyerek bitirmişti. Şimdi kendisi dahil herkesin öve öve bitiremediği M2'nin üstünde konumlandırdı. Yani M2 > M3 diyorsan ve M3 > Giulia diyorsan, matematik der ki M2 > Giulia.

Sırf manuel olduğu için gönlüm 911R'dan yana benim de.
Dergi işi var ya ondan gibi geldi bana da M2 çok beğenildi gerçektende herkes tarafından. Bi galerici abimiz 488 sattı biz de biraz kurcaladık rolantide motor sıcakken ses yok 4000d üstüne filan çıkman gerekiyor kullanıcı kitlesi biraz garipsemiş ama motorun sesi yine de güzel turboyu zor duyuyosun.
 
  • Beğeni
Tepkiler: assettocorsaa

mgdedeoglu

Reis
7 Eyl 2016
3,232
9,855
5,320
36
Stuttgart
Adam 488 için "miles better than 458" dedi, motor sesi önemli ama her şey değil. Hatta turbo motor daha karakterliymiş. Ayrıca "the most adjustable (ayarlanabilir) ve the most approachable (yaklaşılabilir, ben bunu limite en kolay ulaşılan olarak anlıyorum, @and başkan aydınlat bizi)" araç da yine 488.

Bu testte sürdüğü Giulia, eskiden Blocco (???)daki Giulia'dan daha iyiymiş. Büyük ihtimalle ilk sürüş ve yorumlardan sonra araç ayarlarında değişikliğe gidilmiştir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: anl_akl ve And

assettocorsaa

Profesör
11 Eyl 2016
685
1,268
2,270
Ben de turbo motora daha karakterli demesine şaşırdım. 458 Speciale ile karşılaştırılmasında hatırladığım kadarıyla motoru bu kadar övmüyorlardı. Belki bu da güncelleme almıştır arada bilemeyiz tabi :)
 
Son düzenleme:

And

Üye
8 Eyl 2016
144
1,419
3,035
40
İstanbul
Yani... vaktinde Ferrari'nin yolladığı "modifiyeli" test araçlarından ve basını manipüle etme çabasından dem vurduğu için markanın uzun süre ambargosuna uğrayan bir isim olarak, en iyi Chris Harris bilir böyle organizasyonlara gönderilen İtalyan'lara güven olmayacağını :) keza çok fazla çelişki var videoda.

Umrumda değil o ayrı. Gene kahvemi dondurmamı alıp keyifle izledim :)
 

Porsche

GALERİCİ
8 Eyl 2016
11,127
23,291
6,520
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
Yani... vaktinde Ferrari'nin yolladığı "modifiyeli" test araçlarından ve basını manipüle etme çabasından dem vurduğu için markanın uzun süre ambargosuna uğrayan bir isim olarak, en iyi Chris Harris bilir böyle organizasyonlara gönderilen İtalyan'lara güven olmayacağını :) keza çok fazla çelişki var videoda.

Umrumda değil o ayrı. Gene kahvemi dondurmamı alıp keyifle izledim :)
@and kışa girdik hala dondurmadan şirket olarak vazgeçmediniz mi? :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Onay Kalkan ve And
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım