Görüntüller, sesler, araçlar inanılmaz. İzlemeyen çok şey kaçırır. http://www.topgear.com/videos/chris-harris-drives/chris-harris-drives-tgs-speed-week-special
Şaşıracak bir durum yok hocam. Gti clubsport s, Type r'ın Nürburgring rekorunu kırabilmek adına pist için üretilmiş bir model. Hatta öyle ki araçta arka koltuklar sökülmüş, ses yalıtım malzemesi ve paspaslar kullanılmamış. Pistte rekor kırabilmesi için özel üretim yani. Test de pistte olunca haliyle böyle olması kaçınılmaz.Soluksuz izledim. Golf e çok şaşırdım.
Büyük ihtimalle gelecek ay Top Gear'da bu konu olacaktır.Bir de Tr altyazı olsa. Gerçi görüntüler yetiyor
Büyük amme hizmeti olmuş sağolasınSüper video. Teşekkürler paylaşım için.
İngilizce bilmeyenler için ilk 5'e giremeyen araçları neden elediğine dair yaptığı yorumlardan aklımda kalanlar:
Focus RS: Fazla abartıldığını söylüyor. 4 çeker sisteminin oversteer'a yatkın olmasını "yapmacık" bulmuş. Sürüş pozisyonu yüksekmiş. Keşke önden çeker olsaymış diyor.
Fiat 124 abarth: 180 beygirlik arkadan itişli bir araba nasıl bu kadar ruhsuz yapılabilir diyor.
Fiesta ST: Bu pist için yavaş kalmış.
F-Type SVR: yeterince zevkli değilmiş.
Clio RS 16: Şu haliyle fazla "güvenli" diyor. Sanırım megane'daki oynaklık yok. Henüz geliştirme aşamasında olduğu için bir kaç ufak ayarla mükemmel olabileceğini söylüyor.
Audi TT RS: biraz understeer var diyor
M4 GTS : En büyük hayal kırıklığı bu oldu diyor. Yeterince hızlı değilmiş ve yeterince yol tutmuyormuş, bunun yerine düz M4 alırım diyor.
Vantage GT8: M2'den hızlı değilmiş. Çok daha ucuza M2 tercih ederim diyor.
M2: Kötü bir şey söylemiyor ama GOLF GTI yüzünden ilk 5'e girememiş
NSX: Ağır, karmaşık ve pahalı.
Bunun haricindekileri öve öve bitiremiyor yazmaya gerek yok
Dergi işi var ya ondan gibi geldi bana da M2 çok beğenildi gerçektende herkes tarafından. Bi galerici abimiz 488 sattı biz de biraz kurcaladık rolantide motor sıcakken ses yok 4000d üstüne filan çıkman gerekiyor kullanıcı kitlesi biraz garipsemiş ama motorun sesi yine de güzel turboyu zor duyuyosun.488'i biraz fazla abartmadı mı? İlk çıktığında herkes turbo olduğu için burun kıvırmıştı. Nerede o 458 speciale'nin atmosferik sesi diyorlardı. Ne çabuk unuttular?
Guila'yı da biraz abarttı sanki. Guila incelemesinde M3 kadar iyi değil diyerek bitirmişti. Şimdi kendisi dahil herkesin öve öve bitiremediği M2'nin üstünde konumlandırdı. Yani M2 > M3 diyorsan ve M3 > Giulia diyorsan, matematik der ki M2 > Giulia.
Sırf manuel olduğu için gönlüm 911R'dan yana benim de.
@and kışa girdik hala dondurmadan şirket olarak vazgeçmediniz mi?Yani... vaktinde Ferrari'nin yolladığı "modifiyeli" test araçlarından ve basını manipüle etme çabasından dem vurduğu için markanın uzun süre ambargosuna uğrayan bir isim olarak, en iyi Chris Harris bilir böyle organizasyonlara gönderilen İtalyan'lara güven olmayacağını keza çok fazla çelişki var videoda.
Umrumda değil o ayrı. Gene kahvemi dondurmamı alıp keyifle izledim
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.