KAPALI Chrysler 300M Yağ Damlatma Problemi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

burakhandgn

Burakhan Doğan
Asfalt Kurutucu
Katılım
20 Ocak 2020
Mesajlar
51
Beğeni puanı
124
Puanları
585
Yaş
21
Konum
Gebze
Marka
Chrysler
Herkese Selamlar

Aracı alalı henüz 2 ay oluyor. Önceki sahibi son bakımlarını yaptırıp da verdi. Aracı İzmir'den aldım. İstanbul'a gelinceğe kadar bir problemimiz olmadı ta ki araca antifriz koyana dek. Far lambalarını değiştirirken araca antifriz doldurdum. Marşa basmadan aracın altının göl olduğunu gördüm. Ustama götürdüğümde şanzuman tapasını değiştirdiler. Su oradan geliyormuş. Halledildi bir de motor üzerinde bir metal boru korozyon yapmıştı değişti. Şuan direksiyon hidrolik deposunun kapağından yağ taşırıyor. Aracın altı ıslak. Her park ettiğim yerde birkaç kaşık bazen birkaç bardak yağ kaçırıyor. Geceleri uyku uyuyamaz oldum. Sürekli altına kaçıran kocaman tosuncuk bir evladım var gibi hissediyorum. Bu sorunu nasıl çözebilirim. İşin garibi ustama gittikten sonra aracımın konsolundaki saat de çalışmaz oldu. Kimseye güvenemiyorum. Tanıdık ustası olan bir arkadaşımız var mı? Veya güvenebiliceğim bir servis olabilir mi? Direksiyon basınç müşüründen şüpheleniyorum. Direksiyondan da ses gelmeye başladı. Sağ sol yaparken hışırtı çıkıyor. Masrafın boyutundan ziyade güvenebileceğim bir usta arayışım mevcut. Anadolu yakasında olması iyi olur. Şimdiden teşekkürler, birkaç fotoğraf ekledim.Bu arada aracın bu sorunlarını çözdükten sonra Sinan Bey'i teste davet ederiz inşallah. Chrysler 300M 3.5 V6 2003 Model
:) 208.000 km

WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (4).jpeg
WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (4).jpeg
WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (3).jpeg
WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (2).jpeg
WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (4).jpeg
WhatsApp Image 2020-02-19 at 21.37.21 (3).jpeg
 

Ekli dosyalar

Son düzenleme:

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,046
Beğeni puanı
42,468
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Geçmiş olsun. Sorunlarınıza net bir cevap veya aracınız için önerebileceğim bir usta yok ama şunu söyleyebilirim: Eğer yaşlı bir araca sorunsuz binilmek isteniyorsa, satın alınır alınmaz ne kadar bakımlı olursa olsun soğutma sisteminin tüm hortumları ve radyatörler, su kabı gibi parçaların değişimini, yağların geçtiği tüm sistemlerin de kontrolden geçmesi gerektiğini savunurum.
Zamanında kendi aracımı aldığımda da bu fikir doğrultusunda, lastikler dahil aracın 1/3'ü kadar masraf yapmıştım.

Onarımları halledebilirseniz bu aracın testini ben de görmek isterim. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst