KAPALI CİTROEN C2 VTS

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Quraejma

Takipçi
15 Ağu 2019
3
0
10
23
Marka
Hyundai
C2 VTSler hakkında genel bilgisi olan herkes yorumlarını eksik etmesin lütfen
Yakıtı öğrenci işi cebi çok yakarmı Parça fiyatı pahalımıdır Kronik arızaları nelerdir Neden C2 VTS almalıyım veyahutta neden C2 VTS almamalıyım ve en çok heryerde arayıp bulamadığım bir konu 2003-2008 Faz 1 kasa ile 2008 Faz 2 kasa farklılıkları nelerdir Teşekkür ederim
 

cemdogu

Profesör
12 Eyl 2016
164
459
1,535
Ankara
Marka
Citroen
Merhabalar.

C2 sözcüsü olarak anılmak istemem ama, etiketlediğiniz için müteşekkir oldum. Sağolun.

C2'lere genel bir bakış atmak daha yerinde olur, zira motor haricinde altyapı olarak tamamen aynılar. Sizin baktığınız araç 2005 model üzeri olmak zorunda, zira VTS versiyonu daha önceki yıllarda Türkiye'de yoktu. Dolayısıyla siz, tek versiyon olan makyajlı kasayı bulabilirsiniz. Faz farklılıkları VTS'ler için geçerli değil yani.

Alt takım hassastır. Özellikle salıncak burçları, amortisör takozları gibi kauçuk parçalar, çok erken sürelerde aşınır. Dizel versiyonda motor takozları erken aşınıyor, şanzıman aynı olduğu için bu durumu VTS için de söylemek mümkün.

Bildiğim kadarıyla, VTS'e ait 1.6 TU5JP4 isimli motorda bobinler sorun olabiliyor. Değişimden sonra bir sorun yaşanmadığı gibi, benzin pompasının contasıyla alakalı da şikayetler duydum. Bu şikayetler geneli itibariyle uygun maliyetlerle çözülebilen, iyi bakılan araçlarda görülmeyen problemler.

Malesef C2 piyasasında da yanlış müdahaleler sonucunda, parmakla sayılacak kadar araç kaldı. Benim kendi aracım dahi bu kategorinin içerisinde değil, öyle söyleyebilirim. Dolayısıyla alınacak aracı seçerken ilerleyen dönemlerde yapmanız gereken bakım maliyetlerinden çok, geçmişinde nasıl bir profil olduğuna odaklanmanız daha doğru. Kaza, boya durumu için söylemiyorum bunu. Fakat kullanım olarak kötü ellerden geçen bir C2, mutlaka problemler çıkaracaktır.

Yakıt olarak senede 10.000km ve üzeri yapmıyorsanız, LPG taktırmayacaksanız, VTS oldukça mantıklı bir tercihtir. 125 beygirlik motor, hafif kilosuyla oldukça verimli performans sağlıyor. Ancak sene içerisinde yüksek kilometreler yapacaksanız, altyapı olarak oldukça başarılı olan 1.4HDI versiyonuna yönelmenizi öneririm. Hacimsel olarak motorun küçük olması vergi avantajı sağlıyor. Buna karşın yazılım ve donanım destekleriyle 100 beygir civarında oldukça sağlıklı bir şekilde yol aldığını söyleyebiliriz. Bu değer Turbo ile oynanmamış değer, salt yazılım, katalizör iptali ve intercooler desteği ile alınmış bir değer. Turbo pallerinin büyütülmesi ya da daha hacimli bir turbonun eklenmesiyle, oldukça keyifli bir aracınız olabilir. Üstelik bunu, VTS'lerden daha ucuza tamamlayabilirsiniz. Motor durumu iyi bir dizel bulup yükleyerek VTS'ten daha ucuza getirebileceğinize emin olun. Bu kadar uğraşmak istemiyorsanız ya da atmosferik araç tercih etmek istiyorsanız, VTS kesinlikle önerebileceğim, en azından 1 kere kullanmanız gerektiğine inandığım bir araç.

Trim sesi. Unutmadan ekleyelim. Bu araçların hepsinde trim sesi vardır. Yol sesini alır. Beklentinizi buna göre ayarlamanızı öneririm.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım