FCA ''Tercih''

FİAT vs Alfa Romeo


  • Kullanılan toplam oy
    31
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

MustafaCan

Asfalt Kurutucu
26 Ara 2016
25
11
595
20
Ankara
0-100 Hızlanma(KM) : FİAT BRAVO : 10,5 sn - ALFA ROMEO GİULİETTA : 10,2 sn
Yakıt Tüketimi(Şehiriçi / Şehirdışı) : BRAVO 5,9 lt / 3,8 lt - GİULİETTA 4,9 lt / 3,3 lt
Bagaj Kapasitesi : FİAT BRAVO 400 lt - ALFA ROMEO GİULİETTA 350 lt
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,011
7
51,333
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Fiyat/performans düşünerek Bravo diyorum.
 

MustafaCan

Asfalt Kurutucu
26 Ara 2016
25
11
595
20
Ankara
FİAT BRAVO 1.6 M-JET SPORT STYLE 2 EL PİYASASI (TEMİZLERİ) 45.000 İLA 50.000 ARASI
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 JTDM 120HP SUPER DİZEL TCT (0KM) 137.500 TL
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 JTDM PROGRESSION PLUS (2.EL) 55.000 İLA 60.000 ARASI
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Benzer parcalar kullanmadilarmi o senelerde ? Sonucta alfa nin direksiyonu doblodan cikma...
Dis gorunus icin alfa, mantik isin icinde ise bravo derim
 
  • Beğeni
Tepkiler: HAKANBURSA

MustafaCan

Asfalt Kurutucu
26 Ara 2016
25
11
595
20
Ankara
26A2117-1.jpg

GİULİETTA MAKYAJLI KASADA Kİ RENGİ ÇOK HOŞUMA GİDİYOR. TAMPONDA Kİ HAVA GİRİŞİNDEKİ KIRMIZI DETAY OTOMOBİLE HOT HACTH GÖRÜNÜM KATIYOR. FİAT GENELLİKLE ÇAKAL (EGZOZLU DİP BASIK) AMACIYLA KULLANILIYOR. ALFA İNSANLARI STOCK HALİ İLE İNSANLARI MUTLU EDEBİLEN BİR ARABA. PİYASA DA MANTIKLI AMA HAKETTİĞİ DEĞERİ BULAMAYAN BİR ARABA MALESEF. 137.500 TL ALFA ROMEO Bİ GOLF'TEN ÇOK MANTIKLI AMA ÜLKEMİZDE Kİ VAG HAYRANLIĞINDAN DOLAYI. GOLF GİBİ BİR ARABA EĞLENCE UNSURU, GÖRÜNÜŞ (R-LİNE (R-LİNE DA O KADAR İYİ DEĞİL,) GTI, R HARİÇ) BAKIMINDAN Bİ ALBENİSİ YOK. POLODAN, PASSAT'A KADAR AYNI İÇ MEKAN FALAN FİSTAN. VAG'DAN EĞLENCE VE GÖRÜNÜŞ UNSURUNDAN (BENCE) SEAT AYRILIYOR.
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Ekli dosyayı görüntüle 9673
GİULİETTA MAKYAJLI KASADA Kİ RENGİ ÇOK HOŞUMA GİDİYOR. TAMPONDA Kİ HAVA GİRİŞİNDEKİ KIRMIZI DETAY OTOMOBİLE HOT HACTH GÖRÜNÜM KATIYOR. FİAT GENELLİKLE ÇAKAL (EGZOZLU DİP BASIK) AMACIYLA KULLANILIYOR. ALFA İNSANLARI STOCK HALİ İLE İNSANLARI MUTLU EDEBİLEN BİR ARABA. PİYASA DA MANTIKLI AMA HAKETTİĞİ DEĞERİ BULAMAYAN BİR ARABA MALESEF. 137.500 TL ALFA ROMEO Bİ GOLF'TEN ÇOK MANTIKLI AMA ÜLKEMİZDE Kİ VAG HAYRANLIĞINDAN DOLAYI. GOLF GİBİ BİR ARABA EĞLENCE UNSURU, GÖRÜNÜŞ (R-LİNE (R-LİNE DA O KADAR İYİ DEĞİL,) GTI, R HARİÇ) BAKIMINDAN Bİ ALBENİSİ YOK. POLODAN, PASSAT'A KADAR AYNI İÇ MEKAN FALAN FİSTAN. VAG'DAN EĞLENCE VE GÖRÜNÜŞ UNSURUNDAN (BENCE) SEAT AYRILIYOR.
Hocam yazilarinizfa capslock acik kaliyor (buyuk harf yazma tusu ) haliyle goz yorulmasi olup tamamini okuyamiyorum yazilarinizin.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche

GARAJ TV

Panpa
9 Eyl 2016
6,305
8,799
4,770
Benzer parcalar kullanmadilarmi o senelerde ? Sonucta alfa nin direksiyonu doblodan cikma...
Dis gorunus icin alfa, mantik isin icinde ise bravo derim

Bildiğim kadarıyla. Klima kumandaları,direksiyon gibi şeyler ilk giulletta da çıktı sonra fiat ın modellerine serpiştirildi.

FİAT BRAVO 1.6 M-JET SPORT STYLE 2 EL PİYASASI (TEMİZLERİ) 45.000 İLA 50.000 ARASI
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 JTDM 120HP SUPER DİZEL TCT (0KM) 137.500 TL
ALFA ROMEO GIULIETTA 1.6 JTDM PROGRESSION PLUS (2.EL) 55.000 İLA 60.000 ARASI

İkisi de fiat ürettiği halde aynı altyapıyı kullanmıyorlar. Bravo Fiat C platform kullanırken Giulletta Fiat C-Evo platformunda. Giulletta daki C-evo platformun temeli Bravodaki platforma dayanıyor ama aslında baya farklılıklar var.
Bravonun şasisinde %65 oranında yüksek güçlü çelik kullanılmışken Giuletta da bu çeliğin oranı %84 çıkıyor. Bu da şasiyi daha rijit yapıyor
Giulletta da önde kullanılan Macpherson Alüminyum Evo parçaları Bravodakine göre tam 4 kilo daha hafif ayrıca Bravo dan farklı olarak arkada torsiyon çubuğu yerine bağımsız süspansiyonlar kullanıldı (Bundan dolayı bagaj daha küçük). Arka süspansiyonlar demişken buradaki parçalarda da alüminyum kullanılmış ve bu da tam 14 kilo hafiflik sağlamış.

Uzun lafın kısası. İkisi de baya farklı arabalar. Şasisi daha iyi olduğu için seçimimi fiyat farkına rağmen Alfa dan kullanıyorum. :)
 

Sailor

Kaptan
Beta Programı
6 Kas 2016
12,004
26,074
6,520
istanbul
Marka
Nissan
Bildiğim kadarıyla. Klima kumandaları,direksiyon gibi şeyler ilk giulletta da çıktı sonra fiat ın modellerine serpiştirildi.



İkisi de fiat ürettiği halde aynı altyapıyı kullanmıyorlar. Bravo Fiat C platform kullanırken Giulletta Fiat C-Evo platformunda. Giulletta daki C-evo platformun temeli Bravodaki platforma dayanıyor ama aslında baya farklılıklar var.
Bravonun şasisinde %65 oranında yüksek güçlü çelik kullanılmışken Giuletta da bu çeliğin oranı %84 çıkıyor. Bu da şasiyi daha rijit yapıyor
Giulletta da önde kullanılan Macpherson Alüminyum Evo parçaları Bravodakine göre tam 4 kilo daha hafif ayrıca Bravo dan farklı olarak arkada torsiyon çubuğu yerine bağımsız süspansiyonlar kullanıldı (Bundan dolayı bagaj daha küçük). Arka süspansiyonlar demişken buradaki parçalarda da alüminyum kullanılmış ve bu da tam 14 kilo hafiflik sağlamış.

Uzun lafın kısası. İkisi de baya farklı arabalar. Şasisi daha iyi olduğu için seçimimi fiyat farkına rağmen Alfa dan kullanıyorum. :)
Yani ole direksiyonun dobloda olmasini anlarimda o kadar guzel tasarimli arabanin icine koymalari heleki ilk alfaya tasarlanmis olmasi uzucu
 

MustafaCan

Asfalt Kurutucu
26 Ara 2016
25
11
595
20
Ankara
Bildiğim kadarıyla. Klima kumandaları,direksiyon gibi şeyler ilk giulletta da çıktı sonra fiat ın modellerine serpiştirildi.



İkisi de fiat ürettiği halde aynı altyapıyı kullanmıyorlar. Bravo Fiat C platform kullanırken Giulletta Fiat C-Evo platformunda. Giulletta daki C-evo platformun temeli Bravodaki platforma dayanıyor ama aslında baya farklılıklar var.
Bravonun şasisinde %65 oranında yüksek güçlü çelik kullanılmışken Giuletta da bu çeliğin oranı %84 çıkıyor. Bu da şasiyi daha rijit yapıyor
Giulletta da önde kullanılan Macpherson Alüminyum Evo parçaları Bravodakine göre tam 4 kilo daha hafif ayrıca Bravo dan farklı olarak arkada torsiyon çubuğu yerine bağımsız süspansiyonlar kullanıldı (Bundan dolayı bagaj daha küçük). Arka süspansiyonlar demişken buradaki parçalarda da alüminyum kullanılmış ve bu da tam 14 kilo hafiflik sağlamış.

Uzun lafın kısası. İkisi de baya farklı arabalar. Şasisi daha iyi olduğu için seçimimi fiyat farkına rağmen Alfa dan kullanıyorum. :)

Detaylı bilgiler için teşekkürler.
 
  • Beğeni
Tepkiler: GARAJ TV
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım