KAPALI İkinci eli hızlı araç tavsiyesi. Bütçe 105k

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Arkadaşlar,

Geçen yıl sonu Golf aracımı sattıktan sonra işe gidip gelme ile ilgili olarak Taksi deneyimleme sürecini işlettim lakin pek başarılı olmadı.. rahat edemiyorum, aşırı yoruluyorum ve biraz da araba tutması, abuk şöförler gibi konulardan tekrar araba almak niyetindeyim.

aslında en son tahlilde Insignia GS de karar kılmış gibi olmuştum... aklımda 308 de vardı daha makul fiyatlı ve özgün bir araç olmasından dolayı ama 308 in benim boyutlarındaki birine sunduğu bazı ergonomik problemler olmasından dolayı temelli çıkarttım listedem.

Şu anda benim için aracın ikinci elinin de güçlü olması biraz daha ön plana çıktı
Bütçe olarak 105K belirledim. Değeri olursa biraz daha üste çıkabilirim.

Kriterlerim

- C Segmenti olacak. B segmentine düşmeye veya ev-iş gidip gelmek için D segmentine luzum yok. Zaten özel bir durumdan ötürü (aşağıda yazdım) çok para bağlamak ta istemiyorum.

- Ayda 4k km yapma potansiyelim var. bunun tamamı İstanbul içi ancak yarısı 3ncü köprü, açık otoban yani. Bu sebeple dizel almam mantıklı.

- Çok düşündüm ama manuel vites 1,2,3 gün den sonra sıkacak bu trafikte... o yüzden otomatik olması şart diye düşünüp karar verdim. Piyasası hızlı ve bu bütçedeki araçlar içinde Astra dışında tam otomatik yok. Düşük km li bir araç tercih edeceğimden Çift kavramaya (Hyundai dışı) talim edeceğim..

- Düşük km ve 2015 sonra sı olması iyi olur diye düşünüyorum... bu yıl kullansam aldığım arabanın üzerinde 45-50k km gelir... 50k km de bile alsam yıl sonu 100 k ya gelir ki mağlesef 2nci elde zorlanıyorlar.. ve bir de çift kavrama durumu malum .. 40k yı geçmesin istiyorum.

- Bagajın önemi yok. Arka koltukta C segmenti her araç makuldür (308 liste dışında zaten)

- Yurtdışı görevlendirme alma olasılığım var. Haliyle bu aracı alıp satarken çok bir zarar etmek istemiyorum. Hızlı olması tercihimdir.

- Bir parça konforlu olup, hızlı olması da hoşuma gider .. hızlı derken, zaten en hızlıları Astra.. diğerleri ise bir birbirlerine yakın ...


Aklımdaki modeller,

1- Megane 4 dci EDC ... EDC muhteşem bir çift kavrama değil ancak 2012 yılında şirket aracı olrak Fluance kullandığımda anormal problemler yaşamadım ... şu anda sanırım en sorunsuz ve kavrama en uzun giden çift kavrama .. Icon donanımı belki 1-2 parça boyalı olarak alınabilir... ikinci elinin hızlı olacağını düşünüyorum ...

2- Astra CDTİ Dynamic ... Otomatiği eh işte ama tam otomatik olmasından mütevellit sorunsuz (deniyor) ... hızlı olması güzel ama izolasyon problemleri de varmış... ne kadar kulağa batar bilemiyorum ... şu an da taksilere çok alışığım .. taksiden sonra eşimin şirket aracına (Focus 1.5 tdci) binince Cadillac gibi geliyor:) İkinci el hızından çok emin değilim... Forumda bir kaç arkadaş kronik electric problemlerinden de bahsetmişti

3- Focus 1.5 tdci Titanium ... Kasa değişmesi kendi nazarımda kötü oldu ... sürüşü çok güzel... PowerShift te pek bozulacakmış hissi yok, gayet iyi ... ergonomik olarak içi hoş değil ama eşimin arabasından dolayı alıştım artık :) HB olanı olabilir... 2nci eline pek güvenemiyorum ... Kavrama ömrü hakkında da çok net birşeyler bulamadım ...

VW grubundan Octavia hariç diğer C lere sahip oldum ... Golf varken pek Leon a yanaşasım gelmiyor... Golf ü de yeni sattığımdan aynı arabaya almakta istemiyorum ... düşük km li temiz Octavialar da baya kıymetli gibi gözüküyor... hoş aynı motor, aynı şanzıman .. hacme ihityaç ta yok .. Pek bir avantajı da yok Octavianın gözümde..

Deli kartlarım Toyota CHR Hybrid (tamamen başka birşey deneyimlemek ) veya Auris Hybrid ..

Siz ne dersiniz ?
 
  • Beğeni
Tepkiler: RYAN7R

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Ailemde Mazda 3 PowerSense benzinli otm. var. İstanbul'da ş.içi tüketimi dikkat etmeden 6,8 civarı. Dizeli de bir arkadaşımda var, uzun yolda yüksek hızla gidiyor, 6,5 civarlarında bir tüketimi var. Yalnız bütçeniz dahilinde dizeli bulunmuyor. Şanzıman tork konvertörlü. Koltuğa yapıştırır cinsten aşırı performans vermez ama yolda da bırakmaz. Şöyle örnekler var. Şimdi hızlı elden çıkarılabilecek demişsiniz, Mazda ne alaka derseniz, aracı alırken yarım saat ilanda kalıp satılan araba kaçırmışlığı var bizimkilerin. Şu an kullandıkları aracı da ilanın verildiği saatte bağlamışlardı, apar topar Bursa'ya kadar gidip almışlardı. Malum kriz ortamından önce temizlerinin piyasası gayet hızlıydı.

Bütçeniz içerisinde biraz bakındım, pert araçlar arasından zar zor bir tane sıkıntısız A180cdi buldum. :) Değişiklik olsun derseniz öneririm. https://www.sahibinden.com/ilan/vas...atasiz-garaj-arabasi-bayandan-628415905/detay

Audi A3 denemediyseniz düşünebilirsiniz.

CHR piyasası nasıldır bilmiyorum, onun için müracaat @DouglasAdams

Auris Hybrid'in piyasası çok yavaş onu biliyorum. Dizelini de tek kavrama robotize şanzımanı nedeniyle önermem.

Astra hiç önermiyorum. Genel kalite olarak ağır risk.

EDC'yi Fluence'ta deneyimledim. hafif eğimde ciddi kararsızlık yaşıyor. Renault piyasası her zaman hızlıdır ama iç mekan çok çabuk çöktüğü için değeri çok düşüyor. Değeri o kadar düşürmeyi göze alırsanız tüm araçları galeriye filan vererek bir günde elden çıkarırsınız :)

Focus'u kasası değişmiş olarak düşünmeyin. Yeni kasa hiç satmıyor :D Focus da bakabilirsiniz. Genel olarak ölü piyasada Focus'un temizi yine de kolay satılır diye düşünüyorum.

Bonus olarak buraya ikinci eli hızlı Egea HB Multijet DCT bırakayım. Özellikle tekrar belirteyim: Sedan değil HB. Sertliği değişken amortisörleri filan var, sürüşüyle sürpriz yapacak bir araç :) En azından test sürüşü yapmanızı öneririm. Hatta onu 0 km bile kovalayabilirsiniz.
 

MehmetP55

Profesör
3 Kas 2018
707
559
1,220
Dizel istediğiniz için aklımdaki makul benzinli yada lpg senaryolarindan sizi mahrum birakiyorum :)
Dizelde kaliteli bir otomobil istiyorsanız kesinlikle Focus derim motoru güzel muhtemelen C sinifinin en az yakanı konforu güzel yol tutuşu güzel sağlam tek eksisi hacim ki o da sizin için sorun değil

Hybrid düşünürseniz de aslında fazla km yaptığınızı düşününce sizin için mantıklı hem deneyim olur hem uzun ömürlü lakin ben çabuk satacağım dediğinizde piyasaları ölü ve şehir dışı hizlarda tasarruf nasıl olur muamma. Öneri olarak da fiyati en makul olan İoniq 110.000tl ye tertemiz 20.000 de 1 2 yaşında ilanlar var çünkü piyasası ölü takip ettiğim ilanlar aylardır hala duruyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
@bt Üstat öneriler için teşekkürler.
Açıkçası benzinli Mazda 3 ü düşündüm .. yakın zamana kadar favorileride de vardı ... tekrar da düşünebilirim ki araç gerçekten iç-dış çok hoşuma gidiyor. Bence, her ne kadar sen öyle demesende, 2nci eli zayıf... benim çok basit bir tespitim var ki 2018 Aralık başına kadar favorilerimde duran bir kaç Mazda, halen satışta. Bu arada dizeli biraz problemli olduğu için bende benzinlilerine yönelmiştim.
Yinede aklımın bir köşesinde duruyor ...

Aile aracım olarak kullanmayacağım, o yüzden Premium markalara yönelmiyorum ... yönelsem zaten bütçeyi de arttırırım .. pek pert araçla ilgilenmek niyetinde de pek değilim.

Megane konusu biraz karışık ... dediğin gibi değer kaybı olası .. anacak bende hali hazırda değer kaybı olmuş bir araç alacağım için ne kadar problem olur bilemiyorum ... benim en canımı sıkması olası durumu, düşük km de bile olsa orasından burasından çatır çutur sesler gelmesi yoksa hakkaten daha uzun kavrama ömrü olan br EDC yi göze alıyorum...

Mağlesef Focus konusunda haklısın .. gerçekten piyasada yeni araç yok .. hoş zaten binek olarak ailelerin tercih ettiği bir araç ta değildi.. belki bagaj ve hacim problemlerinden dolayı pek gitmedi.. belkide düzgün bir otomatiği geç geldiği için .. ama bir kaç tane 100 bin civarında Titanium var... alt donanımların iç mekan kalitesi bence vasat olduğu için Titanium şart gibi ...

Egea aslında listemde var.. Ben Tofaş ta proje çalışmaları yapıyorken araç lansmanı yapılmıştı ve orada çalışanlar özellikle HB ve SW olanların daha nitelikli olacağını belirtmişlerdi. Dolu HB ler, dizel otm olarak malum sitede 100k civarı .. pekte öyle ucuz değil gibi .. fiyatını bir kenara koydum, güvenlik testlerinde pek iyi çıkmıyor ki kafamda hep ? ...
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams ve bt

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Dizel istediğiniz için aklımdaki makul benzinli yada lpg senaryolarindan sizi mahrum birakiyorum :)
Dizelde kaliteli bir otomobil istiyorsanız kesinlikle Focus derim motoru güzel muhtemelen C sinifinin en az yakanı konforu güzel yol tutuşu güzel sağlam tek eksisi hacim ki o da sizin için sorun değil

Hybrid düşünürseniz de aslında fazla km yaptığınızı düşününce sizin için mantıklı hem deneyocam CHR ı ytaim olur hem uzun ömürlü lakin ben çabuk satacağım dediğinizde piyasaları ölü ve şehir dışı hizlarda tasarruf nasıl olur muamma. Öneri olarak da fiyati en makul olan İoniq 110.000tl ye tertemiz 20.000 de 1 2 yaşında ilanlar var çünkü piyasası ölü takip ettiğim ilanlar aylardır hala duruyor

Hocam CHR ın piyasısını takip etmedim ama Auris çin dediğiniz gibi pek canlı değil.. CHR aslında çok özgün ve güzel bir araç.. arkası ve bagajı dai evde aynı zamanda Focus sedan olduğundan çok ta önemli değil ... Tüketimi de, otobanda olsun olsun heralde 6.5 ları geçmez gibi.. zaten insan Hybrid kullanınca otomatikman ekonomi yapıyormuş :) ... biraz yol sesi alması .. ama belkide en önemlisi piyasası kafama takılıyor ..

Hybrid düşünülecekse bence Toyota dan devam etmek lazım ... Hyundai muhtemelen hepten ölüdür (ki aslında 1.6 olması avantaj)
 
  • Beğeni
Tepkiler: DouglasAdams

sputnik

Üye
Beta Programı
11 Kas 2016
5,475
2
19,695
5,320
İstanbul
@atoprak Auris hibriti listeden çıkarmanız yararınıza olur, illa Auris derseniz 1.6'nın piyasası daha iyi ama o da beklentilerinizi karşılamaz diye düşünüyorum.
Zamanında sarı sitede takip ettiğim bir çok Auris hibritten biri ancak satılmıştı. Gözlemime göre 0 olarak satılan Auris hibritlerin bir çoğu ilana düşmüyor, direkt kullanıcı alıyor ve muhtemelen uzun süre kullanacaklar. İlandakiler satılmıyor.
 

tequila

Profesör
12 Kas 2017
1,452
841
1,920
2.el alirken uygun fiyatli araci secebilirseniz bence satilmayan arac yoktur yeterki dogru fiyata alip dogru fiyata satin eskisi gibi son sahibi olursun lafi gunumuzde gecerli degil bence her malin bir alicisi var
 

MehmetP55

Profesör
3 Kas 2018
707
559
1,220
Hocam CHR ın piyasısını takip etmedim ama Auris çin dediğiniz gibi pek canlı değil.. CHR aslında çok özgün ve güzel bir araç.. arkası ve bagajı dai evde aynı zamanda Focus sedan olduğundan çok ta önemli değil ... Tüketimi de, otobanda olsun olsun heralde 6.5 ları geçmez gibi.. zaten insan Hybrid kullanınca otomatikman ekonomi yapıyormuş :) ... biraz yol sesi alması .. ama belkide en önemlisi piyasası kafama takılıyor ..

Hybrid düşünülecekse bence Toyota dan devam etmek lazım ... Hyundai muhtemelen hepten ölüdür (ki aslında 1.6 olması avantaj)
İşte Toyota nin fiyatları yüksek kalıyor Hyundai hem daha uygun fiyatlı hem vergi avantajı var piyasa olarak ise benim gözlemim marka bağımsiz ölü Mazda Bile daha canlı :)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
@bt Üstat öneriler için teşekkürler.
Açıkçası benzinli Mazda 3 ü düşündüm .. yakın zamana kadar favorileride de vardı ... tekrar da düşünebilirim ki araç gerçekten iç-dış çok hoşuma gidiyor. Bence, her ne kadar sen öyle demesende, 2nci eli zayıf... benim çok basit bir tespitim var ki 2018 Aralık başına kadar favorilerimde duran bir kaç Mazda, halen satışta. Bu arada dizeli biraz problemli olduğu için bende benzinlilerine yönelmiştim.
Yinede aklımın bir köşesinde duruyor ...

Aile aracım olarak kullanmayacağım, o yüzden Premium markalara yönelmiyorum ... yönelsem zaten bütçeyi de arttırırım .. pek pert araçla ilgilenmek niyetinde de pek değilim.

Megane konusu biraz karışık ... dediğin gibi değer kaybı olası .. anacak bende hali hazırda değer kaybı olmuş bir araç alacağım için ne kadar problem olur bilemiyorum ... benim en canımı sıkması olası durumu, düşük km de bile olsa orasından burasından çatır çutur sesler gelmesi yoksa hakkaten daha uzun kavrama ömrü olan br EDC yi göze alıyorum...

Mağlesef Focus konusunda haklısın .. gerçekten piyasada yeni araç yok .. hoş zaten binek olarak ailelerin tercih ettiği bir araç ta değildi.. belki bagaj ve hacim problemlerinden dolayı pek gitmedi.. belkide düzgün bir otomatiği geç geldiği için .. ama bir kaç tane 100 bin civarında Titanium var... alt donanımların iç mekan kalitesi bence vasat olduğu için Titanium şart gibi ...

Egea aslında listemde var.. Ben Tofaş ta proje çalışmaları yapıyorken araç lansmanı yapılmıştı ve orada çalışanlar özellikle HB ve SW olanların daha nitelikli olacağını belirtmişlerdi. Dolu HB ler, dizel otm olarak malum sitede 100k civarı .. pekte öyle ucuz değil gibi .. fiyatını bir kenara koydum, güvenlik testlerinde pek iyi çıkmıyor ki kafamda hep ? ...
Rica ederim. Mevcut ekonomik koşullarda Mazda piyasası tamamen stop ettiyse inkar edemem, doğrudur der geçerim. Bahsettiğim araç alımımız nereden baksak 1,5 yıl olmuştur.

Egea'nın güvenlik testleri nedir ne değildir diye testi detaylıca incelemiştim. Günahıyla sevabıyla forumda paylaşmıştım. Durum şöyle hocam:
Egea'yı gömen arkadaşlar için genel olarak direk rakibi diyebileceğimiz Toledo'nun EuroNCAP testinin linkini atıyorum.
http://www.euroncap.com/tr/results/seat/toledo/10947

Çok değil, 4 yıl önce bile değerlendirmelerin çok daha yüzeysel yapıldığı belli oluyor. O zaman esp'ye bile sürüş yardımcısı diye ek puanlar veriliyordu.
Örneğin, arkadan çarpma travmasında 2012'de sadece ön koltuk değerlendirilmesi yapılırken, Egea'da arka koltuk değerlendirmesi de eklenmiş. Bunun gibi bir çok detayı düşündüğümüzde aslında 5 yıldız almış araba diye satın alıp bindiğimiz pek çok arabanın bugün Egea ile aynı teste girse çok yakın sonuçları alabileceğini düşünün. Verdiğim Toledo örneği, kesinlikle modeli gömüp yerden yere vurmak amaçlı değil.

Buna benzer bir çok örnek örnek var.
Yakınen bildiğim bir örnek olarak günümüzde güvenliğinden şüphe duyulmaz bir model olan Ford Fiesta'yı ele alalım. 2008'de 5 yıldız almış bu model, yanal çarpmalarda Egea'dan açık ara daha düşük puanlar almış. Hız sabitleyiciden ek puan alan bu araba ülkemizde Red&Black versiyonlarında bile bu donanımdan yoksun satıldı. ESP zorunluluk olana kadar güvenlik paketine dahildi. Egea'yı 3'ten 4 yıldıza çıkaran donanımlar şehir içi çarpışma önleme sistemi vb donanımlar. Fiesta'da en üst donanımda bile ek paket opsiyonlarda alabildiğimiz bir donanım.

Bunlar gibi pek çok örneği farklı modellerden verebiliriz. Fiat, piyasadaki mevcut rakipleriyle yarışan araç yapacağına keşke piyasaya henüz çıkmamış modellerle rekabet edebilecek bir araç yapsaydı. Benim eleştirim ancak bu yönde olur.
Buyrun patladığı yerler:

Güvenlik yardımcısı:
Ekli dosyayı görüntüle 1256
Ekli dosyayı görüntüle 1255

Çocuk koltuğundan düşük alma sebebi ise sadece iki koltuğa montaj yapılabiliyor olması
Ekli dosyayı görüntüle 1257

4 yıldızı getiren şehir içi fren desteği vb orta donanımdan itibaren standart sunulan donanımlar. Detaylara baktım da, yaya güvenliğinde beklediğimden iyi sonuçlar almış.
Aynı altyapı ile 4 yolcu için de isofix desteğinin yanında güvenlik paketini standart donanıma çekerlerse 4 yıldız zaten garanti de, 5 yıldızı zorlama ihtimali var. Bu şekilde yıldızları kapan markalar var. Tam bu noktada EuroNCAP'e güvenim sarsılıyor. IIHS'nin son zamanlarda öne çıkma sebebi de bu. Artık daha çetin testler yapılması gerekiyor.
Belki işinize yarar diye paylaşayım dedim. :)
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: yaso

by

Reis
17 Kas 2016
3,737
7,355
5,020
İstanbul
Marka
Peugeot
Sahsen Focus’u alirdim. Yeni kasasinin cikmasina aldanmamak gerek, eski kasasi da gayet guzel ve iyi bir piyasasi var.
Cift kavramali sanzimani da oldukca kaliteli ve saglam hissettiriyor, yakit tuketimi de oldukca makul.
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
1.4 Dizel Otomatik Corolla derim. Zehri verdim ve kaçtım bundan sonra sen düşün :)

aman hocam,
Onu şirket aracı olarak kullandım ...
He bana deseniz ki ekonomik olacak, manuel olacak ve bozulmayacak ... gidin direk alın ... ama onun otomatik vitesi insanın canını sıkıyor .. tek kavrama ile olmuyor ... ve araba hiç gitmiyor ...
 

Erhan Tekin

Profesör
4 Kas 2016
338
539
1,645
35
ADIYAMAN
Marka
Seat
Evet ama hangi arabayı alırsan al bir eksisi olacak. Corolla'nın avantajı artı yönlerinin çok güçlü olması. Km yapsan bile değeri fazla düşmez,ikinci eli hızlı, az yakar, arıza çıkarmaz, hacim olarak iyi. Otomatik vitesi sağlam. Bence hep aklının bir köşesinde kalsın en azından kıyas yaparken işine yarar. Focus al o zaman, onu da çok beğeniyorum ama km yapınca değeri düşebilir, powershifte de çok güven olmaz. Civic LPG'li düşünebilirsin. Hep sedan önerdim ama ben de uzun km yapan biriyim derdini anlıyorum dolayısıyla şunu söyleyim hb arabalarda km yapsa bile değeri düşmeyen araba yok sedanlar daha avantajlı bu konuda.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bilal

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
@bt Egea ile ilgili güvenlik değerlendirmelerini tekrar gözden geçireceğim ... sağol paylaşımın için ...
Hep aklımda "neden olmasın ki" dediğim bir araç Egea... test sürüşü de yapmadım ... bu haftasonu organize ederim büyük ihitmalle... muhtemelen memnun da kalırım gibi ...

Taze, temiz, dolu bir Egea ile, Titanium donanımda, yine temizce bir Focus arasında 15K fiyat farkı var... yani Egea öyle pek te ekonomik değil gibi... biraz kafa karışıklığı olmadı desem yalan olur
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve bt

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
@Erhan Tekin evet sedan araçlar her zaman daha avantajlı Türkiye de. Çok ta net olmayan bir albenileri var ama bir şekilde sedanı seviyor milletimiz. Avrupalı normal şartlarda HB alır, büyük bagaj isterse SW alıp geçer.. biz sedancıyız...

Corollanın + ları konusunda çok haklısın ... uzunca kullandığım ve taş gibi olmasını da sevdiğim bir araç.. servisi de iyi .. teşekkürler "zehir" için
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,005
7
51,307
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
@bt Egea ile ilgili güvenlik değerlendirmelerini tekrar gözden geçireceğim ... sağol paylaşımın için ...
Hep aklımda "neden olmasın ki" dediğim bir araç Egea... test sürüşü de yapmadım ... bu haftasonu organize ederim büyük ihitmalle... muhtemelen memnun da kalırım gibi ...

Taze, temiz, dolu bir Egea ile, Titanium donanımda, yine temizce bir Focus arasında 15K fiyat farkı var... yani Egea öyle pek te ekonomik değil gibi... biraz kafa karışıklığı olmadı desem yalan olur
Düzgün yolda virajını test ettim çok iyi, bozuk yolda amortisörlerin yumuşaması da kısmen hissediliyor ama şasi her koşulda çok gergin, şasi esnemesi yaşatmıyor. Adaptif cc denedim, valla kusursuz çalıştı :D Ama benim için bu arabada asıl referans test sürüşlerim değil, ralli performansı oldu. Bizzat Egea'yla yarışan pilotla konuştum biraz, motor/aktarma/yürüyen sağlamlığı çok iyi demişti. Ben o zaman ikna oldum.
 

atoprak

Aydın
Panpa
5 Kas 2016
1,589
2,193
2,520
Aalsmeer
Marka
Yok
Kia cerato önerebilirim. Hem dolu dizel otomatik ayrıca ikinci eli de hızlı.
Merhaba,

Kia / hyundai ler de kullanılan DCT için pek olumlu şeyler söylenmiyor. Isınma problemi oldukça yaygın, kavrama ömrüde diğer çift kavramalara göre kısa deniyor... Garanti kapsamına da girmiyormuş maliyetide pek uygun değil deniyor... Yoksa genel olarak ben KIA ları beğenirim.. hatta golf almadan önce Ceed e takmıştım baya ... Cerator ile test sürüşü de yapmıştım ki o aracında aslında bayağı geleneksel iç mekanını, tıpkı Ceed gibi beğenmiştim... Ceed tabi daha iyiydi.

DCT de bu sorunlar olmasa veya en azından kavramayı garantiden değiştirseler I30 neden olmasın diyeceğim bir araç .
 
  • Beğeni
Tepkiler: MAGİRUS

MAGİRUS

Panpa
8 Eyl 2016
620
1,460
2,520
İstanbul
Marka
Nissan
Merhaba,

Kia / hyundai ler de kullanılan DCT için pek olumlu şeyler söylenmiyor. Isınma problemi oldukça yaygın, kavrama ömrüde diğer çift kavramalara göre kısa deniyor... Garanti kapsamına da girmiyormuş maliyetide pek uygun değil deniyor... Yoksa genel olarak ben KIA ları beğenirim.. hatta golf almadan önce Ceed e takmıştım baya ... Cerator ile test sürüşü de yapmıştım ki o aracında aslında bayağı geleneksel iç mekanını, tıpkı Ceed gibi beğenmiştim... Ceed tabi daha iyiydi.

DCT de bu sorunlar olmasa veya en azından kavramayı garantiden değiştirseler I30 neden olmasın diyeceğim bir araç .
Doğrudur, fakat yazdıktan sonra ceratolara baktım ve gerçekten mantıklı geldi. Nispeten donanımlı, güzel bir otomatik şanzıman ve güzel bir dizel motorlu C segmenti genç bir arabayı 85 civarına alabiliyorsunuz. Bu piyasa şartlarında baya mantıklı duruyor.
 
  • Beğeni
Tepkiler: 2jzihtiyar

DouglasAdams

DOKTOR
Destekçi
24 Mar 2017
9,911
2
24,208
5,320
İzmir
Marka
Toyota
Chr konusu ve hibrit konusu geçmiş aydınlatıp kaçayım.Sıkı takip ettiğim konulardan.
Durum şu CHR da: Hibrit'ler Lansman civarında alınırken dahil 120.000 küsur tl idi.Şuan bakıyorum en düştüğü yine o paralar.
Auris hibrit: Piyasası bayilerde son kalan muris hibritler var diye biliyorum.Ama fiyatları 118k seviyesinde. Ha şöyle bişey var.Corolla hibrit tutarsa eğer muris hibrit piyasası onların yanına yaklaşan paralara hızla yükselecektir.Kar ettirebilir.
 
  • Beğeni
Tepkiler: atoprak
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım