Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ferfurkan

Yönetim
Editör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
135
Panpa puanı
25
Mazda’nın amiral gemisi 6 ile beraberiz. Vergilerin hacim üzerinden belirlendiği ülkemizde ne yazık ki pabucu dama atılmış durumda. Konforunun yanı sıra, Mazda genlerini doyasıya hissettiğimiz bir test oldu. İyi seyirler !
Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Okumaya devam et...
 

''AlierNN''V//RS

Senkromeççi
Katılım
9 Ağu 2019
Mesajlar
27
Panpa puanı
9
Marka
Skoda
Hemen 1.6TDİ Comfortline'cılar Gelmeden
Avrupada Değeri Bilinen Ama Türkiyede 2.0 Motorundan Vergi Dilimine Girdiği İçin Alan Yok.
(Fransadaki Fiyatı 30Bin Avrodan Başlıyor)
 

S.Asil

Profesör
Katılım
16 Eyl 2016
Mesajlar
1,618
Panpa puanı
2,104
Konum
ADANA
Marka
Fiat
Selam :D

O Paraya Passat Alırım. ( ŞAFAK abi duy beni motor1 selamlar :D )
 

kaanc5

Profesör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
720
Panpa puanı
902
Konum
İstanbul
Marka
Volkswagen
2.0 vergi dezavantajı olmasa bile alınmaz, 0 km aldığım arabayı içime sinmeyen servise bırakmak zorunda kalacağıma o arabayı almam daha iyi.

Yazmayı unutmuşum tabi ki araba olarak bakarsak mazda çok daha üstün, tartışmam bile.
 

Toprak38

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,727
Panpa puanı
4,332
Yaş
20
Konum
Angara
Marka
Skoda
2.0'ın vergi dezavantajına rağmen 1.5tsi passatın aynı donanımlarla mazdadan daha pahalıya geliyor olması saçmalık. Bildiğin dolandırıyorlar milleti.
Alırken 300bin tl ye kadar verebilen insanlar yılda bin tl mtv ödemekte zorlanıyoruz dedikleri için vergi dezavantajı var. Alırken aynı olsa bile mtv göze batıyo ne hikmetse
 

alianil

Asfalt Kurutucu
Katılım
23 Mar 2019
Mesajlar
118
Panpa puanı
114
Yaş
25
Konum
Tekirdağ
Marka
Toyota
Başlıkda çok garip olmuş sanki Passat M6'dan 10 gömlek üstüymüş fiyatları yüksek olduğu için alternatif hissi oluşturdu açıkçası M6 ile Passatı yanyana koymak bile M6'ya saygısızlıktır
 

Tb96

Senkromeççi
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
41
Panpa puanı
16
Yaş
23
Test biraz garipti.

G-Vectoring başta pek bir işe yaramıyor denildi sonra iyi işe yarıyor bakın denildiği sırada esp ışığı yanıyordu zaten 4000 devirde 213 tork üreten bir araba kolay kolay tork steer kalmaz ki.

1.5 tsi passat ile kıyaslanmış. Teknik verilere bakıyorum. Mazda 6 0-100 10.6 saniye son hız 209 denilmiş. Passat'ın ise 0-100 8.6 saniye son hız 218. Yani diyeceğim tam olarak rakip motorlarda değil. Burada Tsi+Dsg nin hakkı yenilmiyor mu

Bide Superb nasıl olduğunu bilip Passat alan var mı cidden
 
Son düzenleme:

petrich

Profesör
Katılım
7 Eyl 2016
Mesajlar
455
Panpa puanı
742
Konum
İzmit
Marka
Mazda
Test biraz garipti.

G-Vectoring başta pek bir işe yaramıyor denildi sonra iyi işe yarıyor bakın denildiği sırada esp ışığı yanıyordu zaten 4000 devirde 213 tork üreten bir araba kolay kolay tork steer kalmaz ki.

1.5 tsi passat ile kıyaslanmış. Teknik verilere bakıyorum. Mazda 6 0-100 10.6 saniye son hız 209 denilmiş. Passat'ın ise 0-100 8.6 saniye son hız 218. Yani diyeceğim tam olarak rakip motorlarda değil. Burada Tsi+Dsg nin hakkı yenilmiyor mu

Bide Superb nasıl olduğunu bilip Passat alan var mı cidden
Pek işe yaramıyor denmiyor testte çalışmasının fark edilmediğinden bahsediliyor kısaca videolarda su bardağıyla farkın gösterildiğinden bahsediliyor.

Videoda tsi+dsg nin hakkını yiyecek tarzda yorum olduğunuda sanmıyorum. Koskoca testti izleyip sadece 0-100 kıyasına girişmek... Biraz garip.
 

Tb96

Senkromeççi
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
41
Panpa puanı
16
Yaş
23
Pek işe yaramıyor denmiyor testte çalışmasının fark edilmediğinden bahsediliyor kısaca videolarda su bardağıyla farkın gösterildiğinden bahsediliyor.

Videoda tsi+dsg nin hakkını yiyecek tarzda yorum olduğunuda sanmıyorum. Koskoca testti izleyip sadece 0-100 kıyasına girişmek... Biraz garip.
Bir aracın yakıtını kıyaslıyorsak ve passatta bu ayarda yakar diyorsak bu aracın performansını da değerlendirmek zorundayız...
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,750
Panpa puanı
19,747
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Test biraz garipti.

G-Vectoring başta pek bir işe yaramıyor denildi sonra iyi işe yarıyor bakın denildiği sırada esp ışığı yanıyordu zaten 4000 devirde 213 tork üreten bir araba kolay kolay tork steer kalmaz ki.

1.5 tsi passat ile kıyaslanmış. Teknik verilere bakıyorum. Mazda 6 0-100 10.6 saniye son hız 209 denilmiş. Passat'ın ise 0-100 8.6 saniye son hız 218. Yani diyeceğim tam olarak rakip motorlarda değil. Burada Tsi+Dsg nin hakkı yenilmiyor mu

Bide Superb nasıl olduğunu bilip Passat alan var mı cidden
D segmenti arac alan adam 0 100 duz yol gazcisi olmayacagindan onemsiz detay olarak dusunmuslerdir.
 

Tb96

Senkromeççi
Katılım
8 Ağu 2019
Mesajlar
41
Panpa puanı
16
Yaş
23
D segmenti arac alan adam 0 100 duz yol gazcisi olmayacagindan onemsiz detay olarak dusunmuslerdir.
Bakış açısına bağlı mesela elimizde 2 tane araba var. İkisi de birebir aynı yakıyor ama biri diğerinden daha iyi performans verileri sunuyor. Bu durumda hangi motor-şanzıman-şase kombinasyonu bu konu da daha başarılı olur?
 

Sailor

Kaptan
Katılım
6 Kas 2016
Mesajlar
10,750
Panpa puanı
19,747
Konum
istanbul
Marka
Mazda
Bakış açısına bağlı mesela elimizde 2 tane araba var. İkisi de birebir aynı yakıyor ama biri diğerinden daha iyi performans verileri sunuyor. Bu durumda hangi motor-şanzıman-şase kombinasyonu bu konu da daha başarılı olur?
Daha iyi performansin sase ile alakasi yok ki.
0 100 kasacaksam passat
Viraj kasip dengeli sase ile yol tutusa konfora onem verirsem mazda 6.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst