Mazda Mx-5 1.5

kadiogluakin

Asfalt Kurutucu
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
13
Beğeni puanı
110
Puanları
685
Otopark'ta son dönemde bolca mx-5 testi gördük ama hem biraz modifiyeli bir miata testi yapıp hem de günlük arabam olduğu için uzun süreli kullanım deneyimimi paylaşabilirim.

Aracımda Eibach Pro-Kit yaylar, Eibach 15mm spacerlar, miata'ya özel kapı burçları, iskender usta'dan bir son susturucu, 17 inç jantlar gibi eklemeler mevcut.

IMG_2414 3.jpg
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
22,065
Beğeni puanı
59,637
Puanları
6,820
Yaş
31
Konum
Denizli
Marka
Opel
jantlar çok hoş duruyor, Plastidip falan mı acaba ? :)
 

stan

Rahmi Tanır
Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,455
Beğeni puanı
4,867
Puanları
4,070
Yaş
32
Konum
İzmir
Marka
Alfa Romeo
Jantlar ancak bu kadar yakışabilir bir arabaya.

Ama özellikle ön disk ve balatanın küçük olması maalesef göz tırmalıyor. Araba hafif olduğundan yüksek ihtimalle yeterli oluyordur amaimkan varsa ön diskleri büyütmekte fayda var gibi.

Bir de, stock miata'da en çok şikayet yana yatmadan dolayı idi. Eibach yay ile Sinan'ın görüşlerini paylaşmasını isteriz.
 

Mt.Akina

Bunta Fujiwara
Running in to 90s 🎶
Beta Programı
Katılım
18 Ocak 2017
Mesajlar
3,858
Beğeni puanı
16,138
Puanları
5,670
Konum
Gunma/Japan
Marka
Toyota
@kadiogluakin çok güzel bir aracınız var iyi günlerde kullanınız, aracın her şeyi dört dörtlük gözüküyor Eibach Pro-Kit almanız mantıklı bir hamle olmuş testlerde çok kez pist kullanımında hafif yana yatması vardı, o düzelmiştir büyük ihtimalle.Jantlar konusunda emin olun ben de çok beğendim ,yalnız gövde rengi ile aynı olması jantları karanlıkta kaybettirir diye düşünüyorum, jantları öne çıkarmak istiyorsanız aşağıdaki gibi güzel bir ''Gun Metal'' rengine boyamanızı tavsiye ederim.Hayır gerek yok derseniz böyle de güzel duruyor.:)

 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: by

kadiogluakin

Asfalt Kurutucu
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
13
Beğeni puanı
110
Puanları
685
Jantlar ancak bu kadar yakışabilir bir arabaya.

Ama özellikle ön disk ve balatanın küçük olması maalesef göz tırmalıyor. Araba hafif olduğundan yüksek ihtimalle yeterli oluyordur amaimkan varsa ön diskleri büyütmekte fayda var gibi.

Bir de, stock miata'da en çok şikayet yana yatmadan dolayı idi. Eibach yay ile Sinan'ın görüşlerini paylaşmasını isteriz.
Belki disklerimi 2.0 diskleri ile değiştirebilirim. Bunlar 250 onlar 280 mm. 4-6 piston aftermarket fren seçenekleri var ama güç arttırmak için pek bir seçenek olmayan bir arabada frenlere bu kadar para harcamayı kendimi ikna edemedim.
 

applejack35

Profesör
Katılım
2 Ocak 2018
Mesajlar
203
Beğeni puanı
603
Puanları
1,535
Yaş
27
Konum
Karşıyaka
Marka
Opel
cidden çok güzel duruyor arabanız. güle güle, güzel günlerde kullanın..
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
4,628
Beğeni puanı
19,820
Puanları
5,720
Yaş
21
Konum
Ankara
Marka
Skoda
Test yapılır mı yapılmaz mı bilemem de garaj bölümünde detaylı bi konusunu görmek isterim
 

kadiogluakin

Asfalt Kurutucu
Katılım
22 Kas 2016
Mesajlar
13
Beğeni puanı
110
Puanları
685
Birkaç fotoğraf daha yüklemek istedim. Alttaki fotoğraftaki beyaz silüeti ben taktım. Normalde orada yolcu airbag uyarısı oluyor. Amerikan Miata forumundan bir adam kendi arabası için bazı ıvır zıvırlar üretiyor blogu üzerinden başkalarına da satıyor bunun gibi.

IMG_2740.jpg
IMG_2777.jpg
 

zbetk

Profesör
Beta Programı
Katılım
2 Eki 2016
Mesajlar
73
Beğeni puanı
107
Puanları
1,060
Konum
Zonguldak
Marka
Seat
Hayalimdeki araçlardan bir tanesidir. Böyle güzellikleri gördükçe insan kocaman bir iç çekiyor. Kazasız belasız günlerde güle güle kullanın inşallah. Hatta bir de Maşallah.. :)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
14,216
Beğeni puanı
42,912
Puanları
6,820
Konum
Kocaeli
Marka
Opel
Aracınız çok şık güle güle kullanın. Çoğu kişi gibi benim de çok sevdiğim bir arabadır.
Belki disklerimi 2.0 diskleri ile değiştirebilirim. Bunlar 250 onlar 280 mm. 4-6 piston aftermarket fren seçenekleri var ama güç arttırmak için pek bir seçenek olmayan bir arabada frenlere bu kadar para harcamayı kendimi ikna edemedim.
Fren meselesine belki ben ikna ederim :D
Eğer spacer, yay gibi ağırlık dağılımı eğlencelerini azaltıcı uygulamalar yaptıysanız muhtemelen fırsat buldukça arabanın limitlerine çıkacak şekilde kullanıyorsunuzdur. Pistlere filan giriyor olmanız muhtemel. Yolları bırakıp pistlere girerseniz mevcut disklerin, kaliperlerin ve balataların yetersiz geleceğini düşünüyorum. En azından pistte bana öyle gelmişti. Yüksek eğimli sıkı dağ yolu sürüşlerinde de, özellikle iniş esnasında frenler yetersiz kalabilir. Diskleri büyütmenizi tavsiye ederim.
 

fksarall

Panpa
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
1,549
Beğeni puanı
3,365
Puanları
3,770
Konum
Ankara
Marka
BMW
Cidden çok iyi duruyor, güle güle kullanın.

Ufak bir öneri; civataları da siyahla değiştirirseniz jant renginde iyi kamufle olur, daha şık durur.
 

by

Reis
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,744
Beğeni puanı
7,380
Puanları
5,020
Konum
İstanbul
Marka
Audi
Otopark'ta son dönemde bolca mx-5 testi gördük ama hem biraz modifiyeli bir miata testi yapıp hem de günlük arabam olduğu için uzun süreli kullanım deneyimimi paylaşabilirim.

Aracımda Eibach Pro-Kit yaylar, Eibach 15mm spacerlar, miata'ya özel kapı burçları, iskender usta'dan bir son susturucu, 17 inç jantlar gibi eklemeler mevcut.

Ekli dosyayı görüntüle 15275
Kazasiz belasiz iyi gunlerde kullanin
 
Üst