Merhaba

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Otto Çevrimi

Panpa
Destekçi
3 Eki 2016
1,632
1
5,126
4,070
Kocaeli
Marka
Alfa Romeo
Merhaba, 25 yaşındayım. Kocaeli Üniversitesi Makine Mühendisliğini bitirdim. Aynı bölümde yüksek lisans yapıyorum. Bir otomotiv ar-ge firmasında çalışıyorum. Üniversitedeyken arkadaşlarla beraber bir yarışma için Formula Student aracı yapmıştık. Hatta @sinan abiyi de kullanmaya çağıracaktık ama denk gelmedi, biz de maddi olarak biraz zorlandık aracı bitirmede :)

oV9BJR.jpg



Otopark'ı baya uzun süredir takip ediyorum. Bir iki tanesi hariç istisnasız tüm videolarını izlemişimdir. Eskiden donanımhaber'de yazardım aynı nick ile. Fakat artık fanboy'lardan gına geldiği için buraya da geçiş yaptım.

Herkese iyi forumlar :)
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,199
45,789
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Hoş geldin kardeşim keyifli forumlar dilerim.. Eskiye oranla fanboy'lar burada azaldı çok şükür ama her forumda olduğu gibi arada çıkabilir çok takılma :)
 

bt

Takipçi
Destekçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,017
7
51,351
6,820
Kocaeli
Marka
Opel
Hoşgeldiniz. İçerikler için tekrar teşekkürleri sunar, devamını dileriz:)
 
  • Beğeni
Tepkiler: TheAMG56

Otto Çevrimi

Panpa
Destekçi
3 Eki 2016
1,632
1
5,126
4,070
Kocaeli
Marka
Alfa Romeo

Hatta şöyle bir kaç tane video atayım araçtan. Bu ilk sürüşü, kabuk yok üstünde. Devir kesici güvenli ayarda, 9.500'e kuruluydu sanırım. (Takımdan ekim ayı gibi ayrıldım, yeni arkadaşlara devrettik işleri :))


Burada karanlık havada dönüyoruz. Kesici bu sefer 13.000'e kurulu, hala güvenli ayar :) Pnömatik vites seçicideki ufak bir arıza sebebiyle ikinci vitesteydik. Debriyajı tokatlaya tokatlaya dönüyoruz. Sonradan baktım ki normal de dönüyor :)


Burada okulun içinde test sürüşü. Aracın son hali böyle.


Bu da kısa ama olsun. Birinci viteste tam gaz yapınca patinaja düşüş :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

Otto Çevrimi

Panpa
Destekçi
3 Eki 2016
1,632
1
5,126
4,070
Kocaeli
Marka
Alfa Romeo
Aracın burnunun uzun olmasının sebebi, Ayak tünelinden dolayımı, yoksa başka bir ekipmanmı var önde. :) Merak ettim. Birde ön tekerler neden burnun bu kadar gerisinde. özel bir teknik sebebi varmı :)
Hem sürücü dikine giriyor, hem onun önünde pedal kutusu var. Aracın en önünde de darbe sönümleyici var :) Ön tekerler burnun gerisinde, çünkü aracın önünde büyük ağırlık yapan sadece sürücü var. Arkada ise motor ve şanzıman. Ağırlığı dengelemek için sürücüyü biraz ön aksa yakınlaştırmak gerekiyordu :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım