Merhaba
Cumartesi Motor yükünün aracın yakıt tüketimini ne kadar etkilediğini incelemek adına 45 km lik test sürüşü yaptım.
Yaptığım incelemede, LPG li otomobilim, Motora yük bindiğinde 2000 devirden 5000 devire kadar beşinci vitesde 10 ila 11 litre arasından saatlik bir yakıt püskürtme akışı var. Yani 2000 devirde dip gaz yapıldığında, 5000 devire kadar saate 11 lireden fazla yakıtı püskürtemiyorum. Bu da en çok saate 150 km hız yapmamı sağlıyor.
Bu bana öğrettiki, Motorum ister 3000 ister 4000 ister 2000 devir çevirsin, sen motorun yakacağı maksimum kayıt 10 litreyi geçmiyor. Ayrıca yüksek devirde de alçak devirde de aracımın ekonomik olarak pek fark olmadığını gösteriyor.
Buda testimin kısa videosu
Cumartesi Motor yükünün aracın yakıt tüketimini ne kadar etkilediğini incelemek adına 45 km lik test sürüşü yaptım.
Yaptığım incelemede, LPG li otomobilim, Motora yük bindiğinde 2000 devirden 5000 devire kadar beşinci vitesde 10 ila 11 litre arasından saatlik bir yakıt püskürtme akışı var. Yani 2000 devirde dip gaz yapıldığında, 5000 devire kadar saate 11 lireden fazla yakıtı püskürtemiyorum. Bu da en çok saate 150 km hız yapmamı sağlıyor.
Bu bana öğrettiki, Motorum ister 3000 ister 4000 ister 2000 devir çevirsin, sen motorun yakacağı maksimum kayıt 10 litreyi geçmiyor. Ayrıca yüksek devirde de alçak devirde de aracımın ekonomik olarak pek fark olmadığını gösteriyor.
Buda testimin kısa videosu