10 sene 1.6 motor tüpsüz bir şekilde kullandık bakımlarını düzenli olarak yaptık öyle yağ yakması filan olmadı.
Araba elegance paketti ve günümüzü bile düşündüğümde baya elektronik ıvır zıvırı vardı.Elektronik arıza olarak araba da tam 256 tane farklı işlevi olan sensör var. Diyelim ki 3. fren lambası bozuldu direk uyarırdı filan. Bu kadar sensör kullanılmış bir araba da bir süre sonra bozulmaması imkansız. 10 sene içinde teyp açma-kapama düğmesi,sağ ön cam bozuldu. Onun dışında başka elektronik bir sıkıntı yaşamadık.
İç kalite olarak bir kaç kırılan parça olmuştu. Arka taraftaki küllüğe dikkat edin biraz hassas. Sağ ön kapının oradan ciddi bir trim sesi geliyordu ve torpido biraz ağırsa ve sert bir şekilde kapatılmadıysa kendi kendine açıldığı oluyordu.
Konfor: Araba da tatlı sert bir süspansiyon var öyle çok konforlu değil rakibi b5.5 passatla kıyasla. Ama kararında bir hızla geçtiğiniz sürece bir sıkıntısı yoktu.
Yalıtım olarakta 1.6 motoru baya baya sessiz ibrede devire bakmadan motorun çalıştığı anlaşılmıyordu o konuda baya iyiydi. Rüzgarda hatırladığım kadarıyla 120-125 km civarında almaya başlıyordu 170 km gibi ses baya artıyordu.
Sürüş: Manueli çok gevşekti,direksiyon hissi de kötüydü zaten şasinin verdiği tepkileri de beğenmiyordum. Bu konuda çok bir beklentiniz olmasın eğer varsa o dönem ki mondeolar daha mantıklı.
Yol tutuş: Araba da 215 55 16 lastikler vardı. Çok kötü değil hatta uzun virajlarda baya güven veriyordu ama şasinin kafadan kayma gibi bir meyilli bu da eğlence öldürüyor.
Yakıt: Biz karma 8-9lt arasında geziyorduk.
Aracı satalı 3.5 yıl oldu hatırladıklarım bu kadar umarım yanlış hatırlamıyorumdur
edit: bakım ücretlerini hatırlamıyorum ama sanayi de bir araba ile aynıdır. Yerinizde olsam c2 alırım çünkü esp standart bildiğim kadarıyla c1 de opsiyondu