dostlar şimdi size bir sorum olacak ama bunun için başımdan geçeni yazarsam daha anlaşılır olacağını düşünüyorum.
3 gün önce rampa aşağı inerken önümdeki kavşağa yaklaşırken kırmızıda durma amaçlı frene bastım ama birden pedal boşaldı.birkaçkere pedalı pompaladım ama fren yoktu.aha dedim hidrolik patladı biryerden şimdi girdik birine derken yeşil yandı önüm açıldı.vites düşürme ve el freninin çalışmasıyla birazda şansımın yaver gitmesiyle filan düze gelip durdum.hemen kaputu açayım hidroliğin seviyesine bakıyım dedim demez olaydım.bir duman çıkıyor bir duman çıkıyor aha arabada yanıyor dedim.ön tekere giden hidrolik hortumu rezidans gibi kızarmıştı ve kablonunda temas ettiği yerden tütüyordu.hemen yangın tüpünü aldım sıkacaktımki akü başını sökmek aklıma geldide yangınıda önledim.
tabi çekici filan çağırdım sanayiye çektirdim.çalıştığım için arabam tamir edilirken başında değildim ama ustanın bana dediği şasi yapmışmış.olayı anlattım frenle ne alaka dedim hidroliği ısıttığı için fren merkezini kitlemiş.tekerdeki tamir kitini filanda patlatmış.şase çıkma sebebide dinamonun fazla şarj edip içinin yanması ve kısadevre yapmasıymış.sonuçta tamir edilip güzel bi hesap ödedim ama hala tam anlayamadığım kısım şu.hidrolik sıvısı ısınsada iş görmezmiydi ve o hava alma kısımları patlasada bir miktar hidroliğin iş görüp frenin azda olsa tutması gerekmiyormuydu?
bu konuda aydınlatabilceklere şimdiden teşekkürü borç bilirim.
3 gün önce rampa aşağı inerken önümdeki kavşağa yaklaşırken kırmızıda durma amaçlı frene bastım ama birden pedal boşaldı.birkaçkere pedalı pompaladım ama fren yoktu.aha dedim hidrolik patladı biryerden şimdi girdik birine derken yeşil yandı önüm açıldı.vites düşürme ve el freninin çalışmasıyla birazda şansımın yaver gitmesiyle filan düze gelip durdum.hemen kaputu açayım hidroliğin seviyesine bakıyım dedim demez olaydım.bir duman çıkıyor bir duman çıkıyor aha arabada yanıyor dedim.ön tekere giden hidrolik hortumu rezidans gibi kızarmıştı ve kablonunda temas ettiği yerden tütüyordu.hemen yangın tüpünü aldım sıkacaktımki akü başını sökmek aklıma geldide yangınıda önledim.
tabi çekici filan çağırdım sanayiye çektirdim.çalıştığım için arabam tamir edilirken başında değildim ama ustanın bana dediği şasi yapmışmış.olayı anlattım frenle ne alaka dedim hidroliği ısıttığı için fren merkezini kitlemiş.tekerdeki tamir kitini filanda patlatmış.şase çıkma sebebide dinamonun fazla şarj edip içinin yanması ve kısadevre yapmasıymış.sonuçta tamir edilip güzel bi hesap ödedim ama hala tam anlayamadığım kısım şu.hidrolik sıvısı ısınsada iş görmezmiydi ve o hava alma kısımları patlasada bir miktar hidroliğin iş görüp frenin azda olsa tutması gerekmiyormuydu?
bu konuda aydınlatabilceklere şimdiden teşekkürü borç bilirim.