Demiştik ki..
Çok kalabalıktı . Fiyatın 130hp üstüne 250tlye fixlenmesi istanbulpark'ı serengeti'ye çevirmişti.. ona tekrar mantıklı bir ayar çekilmeli. 300hplik yaşlı kurtlar,500hp'lik methonol atan çakallar, gıcır gıcır 4 çeker gergedanlar,oraları avucunun içi gibi bilen akbabalar..Çok zordu dikiz aynasına bakarken dönmekKendimi serengeti'de bir antilop gibi hissetmiştim. Arabanın üstündeki ben hariç 107kg extra ağırlığa rağmen,balatalarımın 55k'ya kadar hiç değişmediği gerçeğiyle tüm erken frenajlarıma hatta yer yer fren yapmamak için downshiftlerime rağmen, 8.ci virajı en iyi döneceğim yer olarak tahmin edip asla dönemememe rağmen,arkamdan sürekli taciz edilmeme rağmen 2.52 geldi. Rağmen diyorum çünkü videoları tekrar izlediğimde nasıl bariz hatalar yaptığımı çok iyi gördüm ve 2.52 buna göre kabul edilebilir duruyor. Herşeye rağmen Bu benim için KORKUNÇ bir derece. Hedefim 2.45'i görmekti. Ancak maalesef evdeki hesap çarşıya uymadı.
Yol tutuş:
Uygulamış olduğun ufak tefek modifiyeler işe yaramış.Arabanın Viraj kabiliyeti ve gövde salınımı benim direksiyon hareketlerimin sınırlarının üstündeydi. Çok az yerde lastik sesi geldi. Bu da ne kadar mülayim dönmüşüm farkında olmadan onun ispatı..
Frenler:
Ben en çok 2 tur sora biterler abs titremesinden korkup tüm günüm rezil olur yarıda bırakırım diyordum ancak beklediğimden iyi durumdaydılar. Yüklenmediğim için şuan çok pişmanım
Lastikler:
Hankook k120'ler parasının hakkını verdi. Ne çok iyi ne çok kötü. Bir tık geç ısındılar. Gözler PS4'leri aradı..
Motor:
Pilot ve Co-pilot dahil 193kg extrası ve 30 derece üstündeki sıcağın etkisiyle 2.tam turdan sonra 5000-7000 devir arası iflahı kesildi. Downpipe elzem.
Şanzıman
Mükemmele yakın çalıştı. Bir iki kez bir üst viteste giderken alttaki tuşa tıklamam sonucu bir alt vitesi aldı.Onun harici kusursuz çalıştı.
Kesitler
8.Virajda hayvanlama dönen (doğrusu da bu) @muhip ve @volkan istemeden hızınızı kestiysem kusura bakmayın. (Muhip yalnız cidden iyi taciz ettin de düzlüklerde stok arabanın ciğeri yetmedi )
Çıkarılan dersler
-Erken fren yapmak çok gereksizdi sadece lastiklerimi ve frenlerimi korumamı sağladı.(gerçi arkam da genelde doluydu aynalara bakmaktan şizofren oldum allah korusun birşey olsa kaç kişinin canı yanacaktı..)
-Yılda mimimum 2 3 kez piste çıkılacak ise verim açısından downpipe şart
-8.virajda asla bu kadar gaz kesmemeliydim
iki kamera açısı var. orta kameranın açısını ben daha çok beğendim. sol camdaki kamerayı bir daha çıkarsam kaskın yanına alacağım,açı daha da genişler böyle dar kalmış.
iyi seyirler
Çok kalabalıktı . Fiyatın 130hp üstüne 250tlye fixlenmesi istanbulpark'ı serengeti'ye çevirmişti.. ona tekrar mantıklı bir ayar çekilmeli. 300hplik yaşlı kurtlar,500hp'lik methonol atan çakallar, gıcır gıcır 4 çeker gergedanlar,oraları avucunun içi gibi bilen akbabalar..Çok zordu dikiz aynasına bakarken dönmekKendimi serengeti'de bir antilop gibi hissetmiştim. Arabanın üstündeki ben hariç 107kg extra ağırlığa rağmen,balatalarımın 55k'ya kadar hiç değişmediği gerçeğiyle tüm erken frenajlarıma hatta yer yer fren yapmamak için downshiftlerime rağmen, 8.ci virajı en iyi döneceğim yer olarak tahmin edip asla dönemememe rağmen,arkamdan sürekli taciz edilmeme rağmen 2.52 geldi. Rağmen diyorum çünkü videoları tekrar izlediğimde nasıl bariz hatalar yaptığımı çok iyi gördüm ve 2.52 buna göre kabul edilebilir duruyor. Herşeye rağmen Bu benim için KORKUNÇ bir derece. Hedefim 2.45'i görmekti. Ancak maalesef evdeki hesap çarşıya uymadı.
Yol tutuş:
Uygulamış olduğun ufak tefek modifiyeler işe yaramış.Arabanın Viraj kabiliyeti ve gövde salınımı benim direksiyon hareketlerimin sınırlarının üstündeydi. Çok az yerde lastik sesi geldi. Bu da ne kadar mülayim dönmüşüm farkında olmadan onun ispatı..
Frenler:
Ben en çok 2 tur sora biterler abs titremesinden korkup tüm günüm rezil olur yarıda bırakırım diyordum ancak beklediğimden iyi durumdaydılar. Yüklenmediğim için şuan çok pişmanım
Lastikler:
Hankook k120'ler parasının hakkını verdi. Ne çok iyi ne çok kötü. Bir tık geç ısındılar. Gözler PS4'leri aradı..
Motor:
Pilot ve Co-pilot dahil 193kg extrası ve 30 derece üstündeki sıcağın etkisiyle 2.tam turdan sonra 5000-7000 devir arası iflahı kesildi. Downpipe elzem.
Şanzıman
Mükemmele yakın çalıştı. Bir iki kez bir üst viteste giderken alttaki tuşa tıklamam sonucu bir alt vitesi aldı.Onun harici kusursuz çalıştı.
Kesitler
8.Virajda hayvanlama dönen (doğrusu da bu) @muhip ve @volkan istemeden hızınızı kestiysem kusura bakmayın. (Muhip yalnız cidden iyi taciz ettin de düzlüklerde stok arabanın ciğeri yetmedi )
Çıkarılan dersler
-Erken fren yapmak çok gereksizdi sadece lastiklerimi ve frenlerimi korumamı sağladı.(gerçi arkam da genelde doluydu aynalara bakmaktan şizofren oldum allah korusun birşey olsa kaç kişinin canı yanacaktı..)
-Yılda mimimum 2 3 kez piste çıkılacak ise verim açısından downpipe şart
-8.virajda asla bu kadar gaz kesmemeliydim
iki kamera açısı var. orta kameranın açısını ben daha çok beğendim. sol camdaki kamerayı bir daha çıkarsam kaskın yanına alacağım,açı daha da genişler böyle dar kalmış.
iyi seyirler
Son düzenleme: