newhidalgo

Asfalt Kurutucu
30 Haz 2019
58
13
520
21
Marka
Volkswagen
Tecrübem az, ehliyetimi henüz yeni aldım ve uzun zamandır bir araç sürmüşlüğüm yok.

Alfalara içim çok gidiyor özellikle 156 modellerine bana ne önerirsiniz?
 

Toprak

Toprak
Faforitçi
Beta Programı
8 Eyl 2016
5,785
23,739
5,720
Ankara
Marka
Skoda
Hocam ayıp oluyor :) şaka bir yana 156lar artık ihtiyaç karşılamaya yönelik araçlar olmaktan çıktı, eski alfa binmek her yiğitin harcı değil. Gelirin el veriyordur koyarsın garajına hobi arabası yaparsın, öğrenciysen başını daha az ağrıtacak araçlar bakmanı öneririm.
Alfayı sorana önermem, isteyen zaten arar bulur ya da çoktan biliyodur neyin ne olduğunu bilerek alır. 156 ya bi buji alsa hayatı kayar öğrencinin :D

Hem sizinki de fiatımsı alfa onu yürütmek pek zor olmasagerek
 

seyficn

Asfalt Kurutucu
16 Eki 2019
63
96
560
31
İstanbul
Marka
Kia
Alfayı sorana önermem, isteyen zaten arar bulur ya da çoktan biliyodur neyin ne olduğunu bilerek alır. 156 ya bi buji alsa hayatı kayar öğrencinin :D

Hem sizinki de fiatımsı alfa onu yürütmek pek zor olmasagerek
Aynen kardeşim benimkinin bir masrafı yok kaportada sıkıntı çıkmadığı sürece, kaput altı fiat ama yine de direksiyonun ortasındaki alfa amblemi yada d modunda ekranda çıkan minik damalı bayrak bile mutlu ediyor. Temiz bir mitoyu herkese öneririm tam fiyat performans aracı
 

RWDe39

Senkromeççi
24 Eyl 2019
38
17
70
İSTANBUL
Marka
BMW
Eski Alfa canını yakar. 6 sene 2 ayrı Alfa sahibi oldum. Giulietta ve 159.
159 zorladı biraz.
40 bin km içinde Direksiyon kutusu , 2 sefer silindir soketi arızası ( yolda bırakmıyor ama tüm elektrik sistemi iptal oluyor) , Turbo hortumu patlaması , Fan'ın balansı bozulup Radyatörü delmesi , Sık sık ön takım parça değişimi ( ön takımları çok hassas türkiye şartlarına göre değil) Bir tek otomatik şanzımanı sıkıntı çıkarmadı onuda Japonlar yapmış zaten.

Ama Giu de hiç problem yaşamadan 90 binden 180 bine binmiştim. 1 tane dahi arızam olmadı. Ki bunlar Alfa'ların en sorunsuzları.
156 diyorsun. Kardeşim hayatını çalar 156 senin :D
 

dthhasan

Hasan H Ayan
Sanmıyorum :)
Beta Programı
23 Ara 2017
3,337
13,295
5,720
Malatya
Marka
Renault
Kısa bir süre 147 deneyimim oldu.artık yolda kalmaktan sıkılmıştım.rosta corsada revizyon gördü sattım tekrar patladı.benzin deposu bile delinmişti ama ilginç bir şekilde severdim aracımı.garaj bölümünde tanıtımım aklıma gelen maceralarım var.alan adama 19bin civarına satmıştım heralde 35 e yakın harcadı.hala arada arar yolda kaldım diye.ilginçtir oda seviyor aracı.
 

alfhonso

Hakan BIÇAK
İnfazcı
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,106
1
63,290
6,820
32
Denizli
Marka
Opel
geçtiğimiz günlerde sökeden bir arkadaş aradı, geçen mart ayında sattığım alfa ilandaymış, alayım mı abi diye sordu. Dedim alma :)


kendi sattığım 2 seneye yakın bindiğim alfaya bile alma dedim. Alfa gerçekten her babayiğidin harcı değil
 

S.Asil

Quadrifoglio Verde
Destekçi
Beta Programı
Stage 2
16 Eyl 2016
4,530
1
8,154
5,020
Adana-Kütahya
Marka
Alfa Romeo
geçtiğimiz günlerde sökeden bir arkadaş aradı, geçen mart ayında sattığım alfa ilandaymış, alayım mı abi diye sordu. Dedim alma :)


kendi sattığım 2 seneye yakın bindiğim alfaya bile alma dedim. Alfa gerçekten her babayiğidin harcı değil
Kısa özet 😂
Bir alfisti olarak güzel alfa bulamayıp omega almamdan , alfhonsonun ise astraya geçmesinden örnek alınabilir 👋🏻🤷🏻‍♂️
 

muhammed37

Panpa
17 Haz 2018
2,151
2,306
3,020
İstanbul
Marka
Yok
Tecrübem az, ehliyetimi henüz yeni aldım ve uzun zamandır bir araç sürmüşlüğüm yok.

Alfalara içim çok gidiyor özellikle 156 modellerine bana ne önerirsiniz?
images (56).jpeg
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım