Bir kaç fotoğraf paylaşayım, kendi kendine anlatacaktır zaten 
2016 Volvo XC90 :
Darbeyi yayma stratejisi:
2017 Volvo V90:
Şimdi, kırmızıyla işaretlediğim parçanın şekline dikkat:
Araç bariyere saplanıp kalmaktansa, enerjiyi absorbe etmeyip kaçmayı tercih ederek sürücüyü koruyor. Çünkü arabanın en zayıf noktası, lastik boşluğundan ötürü o vurulan bölge. Geri kalan yerler oldukça dayanıklı.
Biraz da kıyas yapalım.
F10 BMW 5 serisi
Yeterli eğimde ve geometride bir profil konmuş mu ? Hayır. Peki sonucu ne olmuş:
Marginal..
2011 Bmw 3 serisi.
Lastiklerin üstünde dümdüz bir profil var. Demek ki şasi o incecik yerden tüm yükü sırtlayabilecek şekilde tasarlanmış. Değil mi Bmw severler ?
Hiç zannetmiyorum..
He denecek ki "bmw'ler eski, volvolar yeni model". E o zaman şuradan buyurun:
2016 Volvo XC90 :

Darbeyi yayma stratejisi:

2017 Volvo V90:

Şimdi, kırmızıyla işaretlediğim parçanın şekline dikkat:

Araç bariyere saplanıp kalmaktansa, enerjiyi absorbe etmeyip kaçmayı tercih ederek sürücüyü koruyor. Çünkü arabanın en zayıf noktası, lastik boşluğundan ötürü o vurulan bölge. Geri kalan yerler oldukça dayanıklı.

Biraz da kıyas yapalım.
F10 BMW 5 serisi

Yeterli eğimde ve geometride bir profil konmuş mu ? Hayır. Peki sonucu ne olmuş:
Marginal..
2011 Bmw 3 serisi.

Lastiklerin üstünde dümdüz bir profil var. Demek ki şasi o incecik yerden tüm yükü sırtlayabilecek şekilde tasarlanmış. Değil mi Bmw severler ?
Hiç zannetmiyorum..
He denecek ki "bmw'ler eski, volvolar yeni model". E o zaman şuradan buyurun:
Son düzenleme: