VW Arteon 4Motion vs Opel Insignia GSI | DRAG & YARIŞ

Baris Inselel

Yönetim
Editör
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
548
Panpa puanı
230
Bu videomuzda Villa Demirkıran ve Yaman Yılmaz’ın sunduğu Test Drive’a konuk olduk. VW Arteon 4Motion ve Opel Insignia GSI ile güzel vakit geçirmekle yetinmedik. İki otomobili kapıştırdık ve drag denemesi yaptık! İyi seyirler​

Lütfen, videoyu izledikten sonra BEĞEN tuşuna basarak kitlemizi büyütmemize destek olun! Videolarımıza YORUM yaptığınız her öneriyi, eleştiriyi ve bilgilendirmeyi dikkate alıyoruz!
Diğer testlerimiz için BURAYA tıklayabilirsiniz.​

VW Arteon 4Motion teknik özellikler için BURAYA tıklayabilirsiniz.​

Opel Insignia GSI teknik özellikler için BURAYA tıklayabilirsiniz.​

 

spartacus

Elit Apaçi
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
290
Panpa puanı
475
Marka
Alfa Romeo
bence arteon ağır kazanmış. insignianın güçlü bir dizeli olarak karşılaştırma yapılsaydı iki araç için birbirine yakın diyebilirdik fakat birine gsi takısı geliyorsa öyle ya da böyle körfez pisti gibi bir yerde arteonu geçebilmeliydi(üstelik Sinan Koç otomobili kullandı). sonuçta arteona gti veya r gibi bir dokunuş yok
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,171
30 beygir 20 tork ve 1.3 sn 0-100 avantajına rağmen pist yarışının saliseler kadar yakın olması her şeyin güç olmadığı göstergesi olmuş. Opel i tebrik etmek lazım. Keşke 3.6 litrelik motoru ile gerçek Gsi gelse ama bu vergilerle tabiki de imkansız.
 

goktug.alp

Profesör
Stage 1
Katılım
16 Nis 2018
Mesajlar
573
Panpa puanı
489
Konum
ZONGULDAK-KKTC
Marka
Jeep
insignia nın yol tutuşu arteondan daha iyi gibi limitlerde,golf r videosundaki gibi viraj içinde sürüklenerek düz gitme eğilimi var arteon un. gsi ise biraz daha yolu tırmalıyor gibi, bence gsi ın güç değerleri arteon ile eşit olsa gsi çok çok iyi süreler yapabilir.
 
Son düzenleme:

MehmetP55

Elit Apaçi
Katılım
3 Kas 2018
Mesajlar
535
Panpa puanı
429
His olmadıktan sonra isterse Arteon 2 tür fark atsın. A5 alınır o sınıfta. Yolda Arteon görünce istemsizce sahibine üzülüyorum
 

spartacus

Elit Apaçi
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
290
Panpa puanı
475
Marka
Alfa Romeo
arteon daha güçlü diye geçmiş olması istanbul parkta olsa mantıklı fakat körfez pisti gibi bir yerde 30 hp nin acayip fark yaratacağına inanmıyorum. bu sebepten bence gsi fena çuvallamış. ayrıca dizel gsi mı olur yahu :D
 

Porsche

GALERİCİ
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
11,192
Panpa puanı
15,991
Konum
İstanbul
Marka
Zirai Traktör
G
arteon daha güçlü diye geçmiş olması istanbul parkta olsa mantıklı fakat körfez pisti gibi bir yerde 30 hp nin acayip fark yaratacağına inanmıyorum. bu sebepten bence gsi fena çuvallamış. ayrıca dizel gsi mı olur yahu :D
GSi'ın altyapısı çok güzel iyi hoş ama "GSi" takısına motorları yakışmıyor.
 

NeR0N

Asfalt Kurutucu
Katılım
22 Kas 2017
Mesajlar
192
Panpa puanı
244
İnsignia daha özgün bir otomobil kesinlikle. Sırf bunun için bile tercih edilebilir.
 

spartacus

Elit Apaçi
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
290
Panpa puanı
475
Marka
Alfa Romeo
G

GSi'ın altyapısı çok güzel iyi hoş ama "GSi" takısına motorları yakışmıyor.
Hocam ben altyapının da yakıştığını düşünmüyorum. Standart insignia için iyi denilebilir fakat gsi öyle ya da böyle daha iyi süre çıkarmalıydı. Haa belki de arteon aşırı iyi onu bilemem. Ayrıca yukarıda 30 hp farka rağmen denilmesi de mantıklı değil. 30 hp fark gökten mi iniyor. Madem gsi diyorsun kapatsın o zaman o beygir farkını motor olarak da
 

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,171
Hocam ben altyapının da yakıştığını düşünmüyorum. Standart insignia için iyi denilebilir fakat gsi öyle ya da böyle daha iyi süre çıkarmalıydı. Haa belki de arteon aşırı iyi onu bilemem. Ayrıca yukarıda 30 hp farka rağmen denilmesi de mantıklı değil. 30 hp fark gökten mi iniyor. Madem gsi diyorsun kapatsın o zaman o beygir farkını motor olarak da
Gerçek gsi da 3.6 litrelik V6 atmosferik motorlu. O bizim ülkemize gelse fiyatı 1 milyonu bulur.
 

spartacus

Elit Apaçi
Katılım
22 Tem 2018
Mesajlar
290
Panpa puanı
475
Marka
Alfa Romeo
Gerçek gsi da 3.6 litrelik V6 atmosferik motorlu. O bizim ülkemize gelse fiyatı 1 milyonu bulur.
İşte daha önce bahsettiğim şeylerden biri de bu. Bunlar algıyı çok düşürüyor ve marka değerine aslında zarar veriyor. Öyle ya da böyle yol tutuşun daha önemli olduğu pistte bile gsi geçilmiş bir model olarak kalıyor
 

by

Panpa
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,764
Panpa puanı
7,282
Konum
İstanbul
Marka
Audi
İşte daha önce bahsettiğim şeylerden biri de bu. Bunlar algıyı çok düşürüyor ve marka değerine aslında zarar veriyor. Öyle ya da böyle yol tutuşun daha önemli olduğu pistte bile gsi geçilmiş bir model olarak kalıyor
Gsi Arteon’dan daha iyi yol tutuyor. Virajdaki tepkileri cok daha saglam. Tek problemi urettigi gucu yola aktaramamasi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt

GARAJ TV

Panpa
Katılım
9 Eyl 2016
Mesajlar
6,333
Panpa puanı
8,171
İşte daha önce bahsettiğim şeylerden biri de bu. Bunlar algıyı çok düşürüyor ve marka değerine aslında zarar veriyor. Öyle ya da böyle yol tutuşun daha önemli olduğu pistte bile gsi geçilmiş bir model olarak kalıyor
Arteon da da çok ciddi bir güç farkı var yalnız. Mesela kalkış noktasından ilk düzlüğe kadar arteon 100 çıkabiliyorsa aynı şeyi insignia nın yapması için 1.3 sn daha ihtiyacı var. Şimdi böyle bakınca virajlar ile 1.3 sn kapatmak ciddi başarı. Güç konusunda gerçek bir spor arabadan çok warmhatch kıvamında kalmış. Açıkcası bende astra opc de 2.0 280 bg lik motor varken bunda da 2.0 300 bg bekliyordum ama o da 260 bg olarak kalmış.
 

OzanDnz

Profesör
Katılım
15 Eki 2016
Mesajlar
1,041
Panpa puanı
1,850
Konum
İstanbul
Marka
Ford
Körfez dar ve bol virajlı bi pist, güç eksiğine ve daha ağır kanlı bir şanzımana rağmen SK farkı ile süresini çok iyi tutmuş. arteon her viraj çıkışı kafadan uzuyor yüzüyor resmen. zaten geyik testlerinde de fark belli. gsi 'a bi stage 1 nefis olur :)
 

goktug.alp

Profesör
Stage 1
Katılım
16 Nis 2018
Mesajlar
573
Panpa puanı
489
Konum
ZONGULDAK-KKTC
Marka
Jeep
gsi' a bi stage 1 yazılım yap, arteonu rahat tokatlar.
arteon ilk kalkışta yavaş kalıyor dsg den ötürü, launch control yapmak tork konvertörlüde sorun çıkarmıyor.
 

by

Panpa
Katılım
17 Kas 2016
Mesajlar
3,764
Panpa puanı
7,282
Konum
İstanbul
Marka
Audi
gsi' a bi stage 1 yazılım yap, arteonu rahat tokatlar.
arteon ilk kalkışta yavaş kalıyor dsg den ötürü, launch control yapmak tork konvertörlüde sorun çıkarmıyor.
Arteon launch control yapmıyor, o yüzden yavaş kalkıyor. GSI'da (2 litre dizel) bildiğim kadarıyla launch control yok
DSG'den ötürü yavaş kalkma gibi bir durum yok, launch yapmak dsg icin sorun cikarmaz
 
Son düzenleme:
Üst