KAPALI Yüksek Km'li Bmw alınır mı?

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Esco
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Esco

Davidphomi
Elit Apaçi
200
39
Marka
Suzuki
Arkadaşlar 80 bin tl bütçem var, e90 kasa bir bmw buldum ancak 280bin km de boyası vs de çok ancak şaseler podyeler temiz sizce böyle bişey alınır mı?
yoksa bmw riskli araç mı dersiniz? aynı paray 120 130 bin de insignia bulabiliyorum rahat şekilde.
 
2000’lerden sonraki BMW’ler için yüksek KM kırık plastik valflerden, kırılmaya yüz tutmuş plastik parçalardan ibaret olacağı için yenileri için bir şey söyleyemem ama eski BMW’lerin temiz bir örneğini alırsanız mekanik anlamda sorun açsa da saç baş yolduracak çözümleri aratmaz.Daha kolaylıkla ve daha uyguna halledersiniz.
 
Tüm yaşlanmaya başlamış yani ortalama 10 yaşını geçmiş arabalarda olduğu gibi kullanım çok önemli. Bakımları zamanında hatta biraz daha öncesinde yapıldıysa çok fazla sorun olmaz, kronikleşmiş sorunları kontrol edilir yapıldıysa nasıl yapılmış eğer mümkünse ona bakılır.
Zaten demişsiniz şasi düzgün diye önemli olan bu. Kaporta kötü olsa bile kaput kapı çizgileri çok düzgün olmasa bile şasi düzgün olduktan sonra bunların telafisi iyi bir kaportacıda olur.
Bunların hepsinden bağımsız olarak şans faktörü de biraz önemli. Alacağınız araba çok düzgün çok iyi bakılmış olsa bile arıza çıkarabilir belki de.
 
5-10 yetmezki tamire bakıma en kötü ihtimali düşünmek lazım komple motor yaptırmak gibi masraflar hesap edilmeli, kenarda olacak para için konuşuyorum.
Araba zaten 80 lira, 40 lira mı koyalım kenara. Arabanın kondisyonunu görmeden, hatta motorunun dahi dizel mi benzinli mi olduğunu bilmeden yapılan bu yorumlar sadece havada kalır.
Premium ve eski bir otomobil almaya niyetlenmişsiniz. Yaşına göre eskiyen sensör masrafları ve ekstra parça ücretlerini göz önüne alıyorsanız alınır ancak. Alıp bineyim sorun çıkarınca üzmesin diyorsanız premium olmayan markalara yönelmenizi tavsiye ederim.
 
Araba zaten 80 lira, 40 lira mı koyalım kenara. Arabanın kondisyonunu görmeden, hatta motorunun dahi dizel mi benzinli mi olduğunu bilmeden yapılan bu yorumlar sadece havada kalır.
Premium ve eski bir otomobil almaya niyetlenmişsiniz. Yaşına göre eskiyen sensör masrafları ve ekstra parça ücretlerini göz önüne alıyorsanız alınır ancak. Alıp bineyim sorun çıkarınca üzmesin diyorsanız premium olmayan markalara yönelmenizi tavsiye ederim.
İyi diyorsun hoş diyorsun da şu an sandık motor bir N47’nin fiyatını ya da komple rektefiye edeceğin bir N46’ya yapacağın masrafı kenara ayıramazsanız günlük bineceğiniz aracınızı üstüne branda atıp bekletmek zorunda kalırsınız.Kondisyon mevzusu bir yere kadar doğru, sonuçta 15 yaşında araçlardan bahsediyoruz kondisyondan bağımsız olarak da arızalar gerçekleşebilir.
 
İyi diyorsun hoş diyorsun da şu an sandık motor bir N47’nin fiyatını ya da komple rektefiye edeceğin bir N46’ya yapacağın masrafı kenara ayıramazsanız günlük bineceğiniz aracınızı üstüne branda atıp bekletmek zorunda kalırsınız.Kondisyon mevzusu bir yere kadar doğru, sonuçta 15 yaşında araçlardan bahsediyoruz kondisyondan bağımsız olarak da arızalar gerçekleşebilir.
Ona eyvallah alayım kafam rahat binetim arabası değil üstte yazdım her fırsatta da söylüyorum. Ama 10 lira harcayıp hala adam edemeyeceğin arabayı az çok anlarsın onu söylemeye çalışıyorum
 
Ona eyvallah alayım kafam rahat binetim arabası değil üstte yazdım her fırsatta da söylüyorum. Ama 10 lira harcayıp hala adam edemeyeceğin arabayı az çok anlarsın onu söylemeye çalışıyorum
Doğrudur, az çok belli olur da eğer günlük binilecekse yatırma gibi bir imkan yoksa ya da evin 2. Aracı falan değilse aracın kondisyonu çok çok iyi de olsa kenarda en kötü ihtimale karşı para tutmakta fayda var.

Eğer kenarda paranız varsa her araca kafa rahat binilir yeterki paradan haber verin.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...