Yeni profil mesajları

Mt.Akina
Mt.Akina
Amacım muhalif olmak değil, bundan bir kaç sene öncesine kadar ben de öyle düşünüyordum ama teoride olan olay reelde öyle olmuyor işte her araç ayrı bir tecrübe.
  • Beğeni
Tepkiler: Munferit
bt
bt
Birkaç sene daha düşün, o dediğin arkadan itişli arabaları görünce "nasıl yürütücem lan ben bunu, her yerinde kandil yanıyor" demeye başlarsın. Ya da direk paranı kazanıp orta bütçeyle al bir arkadan itiş, bunları sindirerek öğren :)
Mt.Akina
Mt.Akina
Haklısın, belki zor yürür.Keşke refah seviyemiz yüksek olsaydı da bunları konuşmak zorunda kalmasaydık :) herkese benden şu.. diyebilseydik. Hedeflerim arasında var, nasip olursa geçeriz olmazsa da Allah a şükür bu da yeter ;).
İmzaların Boyutlarına Sınır Ne Zaman Gelecek Diye Bekliyorum :)
Berkin
Berkin
Bugün itibari ile düzeltildi :) Patlayan renkler ve gözükmeyen logo gibi konular var. Onlar da önümüzdeki haftalarda düzeltilir.
  • Beğeni
Tepkiler: B.S.Asil
B.S.Asil
B.S.Asil
@Berkin Cansın , teşekkür ederim , artık gözlerim daha az yorulacak :)
emreozcankarademir
emreozcankarademir
Reis sen nasıl bir kralsın ya <3 Var ya GİF'leri kocaman görmekten postu zor okuyodum :D
yeni kullanıcı olunca özel mesaja izin vermiyor sanırım beli bir süre geçmesi lazım mıs boya konusunda saca kadar inicem sizin fotoraflardan gördüm fakat 15 bin dedi gecen biri anlam veremedimyok revize edicez filan muhabbeti yaptı bende yabancı olunca bukanulara üstelemedim yaptırıp satmıcam bu arada oyuzden temiz birşey olsun istiyorum
emreozcankarademir
emreozcankarademir
Hocam Rhino'nun RS4 dönüşüm videolarından birinde çamurluğa sıvımsı bir şey sürüyorlar 10 dk sonra falan o boya kendini atmış oluyor. Sonra da güzel bir şekilde söküyorlar. Bilgim yok fakat direk kazımanın saca bir zararı dokunmaz mı?
TBlackeye
TBlackeye
15 bin aslında normal bir rakam.. Burada önemli olan yapacak ustanın işçiliği eğer eline yüzüne bulaştırırsa can sıkan sonuçlarla karşı karşıya kalabilirsiniz.

@emreozcankarademir Boyayı kazımaktan önce yumuşatmak için çeşitli kimyasallar kullanılıyor direkt kazıma işlemi mutlaka zarar verir
Sizce boya takınıtısı olan insanların gerekçesi nedir ?
  • Beğeni
Tepkiler: B.S.Asil
Samed M.
Samed M.
İki parça boyalı dedikleri araçtan iki ölü çıkabiliyor. Ne kadar boyalı olduğu değil, neden boyandığı önemli.
A
ahmet.kocak
Boya takıntısı olan insanın gerekçesi araç satan insanların ekseriyetinin elindeki aracı daha pahalıya satabilmek için yalan söylemesidir. Temiz dedikleri araçtan boya testinde 2 parça boya çıkıyorsa, sorunsuz dedikleri motor ya da diğer parçalardan ne çıkacağını kestiremediklerinden takıntılı hale geliyorlar. Şu hayatta bir kere 2. el araç aldım, hayattan soğudum resmen.
H
hi-men
@B.S.Asil hocam 3-4 yerde okumuştum fabrikada bazen boya hataları olunca çift kat boya atılıyor ve birde meksika üretim jettalar sıcağa karşı daha dayanıklı olsun diye daha kalın boya ile çıkıyormuş (200 mikron seviyelerinde) araba komple boyalı diyen ekspertizin raporuna güvenip alıcının almaktan vazgeçtiğini okumuştum. Ne kadar doğrudur bilinmez ama buna bile takılanlar var :D:D
  • Haha
Tepkiler: B.S.Asil
Son sarı halojen farlar görülmediğinde beyaz adam aracın sürülmeyecek bir şey olduğunu anlayacak ;)
Ne alsak acaba ?
Saab 9-3 2.0t Vector, 1.9 TTiD Aero yada 2.0t Aero XWD
Volvo S60R yada 2.4 T5
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Q-Tronic Distinctive (Kırmızı deri ve Bose severiz)
Audi A4 2.0T quattro B7 kasa
yada Audi A6 3.2 FSi quattro
merhaba aynı araba bendede var regini filan senin arabanın çok beğendim revize edicem arabayı izmirdeyim bende arabanın boyasını yaptırıcan arabayı yeni aldım tecrübem yok bu işlerden o yüzden fikir edinmek istedim sizden de fiyatları aşşagı yukarı nedir boya yaptırmanın sizin aracınızda saca kadar inmişler bu artı olarakmı ücrete yansıyo beni bilgilendirirsen sevinirim iyi günler :)
TBlackeye
TBlackeye
Merhaba öncelikle yeni maceranız hayırlı olsun.
Saca kadar kazıtmak tamamen kişisel tercihimdi altta ne var ne yok görüp çürüklerden arındırmak için kazıdık. Kaporta boya fiyatları çok değişken tamamen ustasına bağlı düz hesap en az 5000 tl gibi bir rakamı düşünmek gerekiyor. Mutlaka beklenmedik ekstralar çıkacaktır onlar da fiyata etki eder. Yüzeysel olarak yapılacaksa bu rakam daha aşağılara iner.
TBlackeye
TBlackeye
Eğer ki yaptırıp satmayı düşünmüyorsanız komple kazıtıp yaptırmanızı öneririm. Detaylı sorularınız için özel mesaj atabilirsiniz :)
Arabalarının fiyatlarını şişirip şişirip satanların da sonradan piyasa uçmuş yea diye ağlaması da ne bileyim...
emreozcankarademir
emreozcankarademir
Aracı sürmek için değil, ileride daha pahalıya satmak için alıyorlar nerdeyse. Milletin ülkesinde çoğu araç yılda yaklaşık 10k birim para ucuzlarken, bizimkiler "ben bu işten nasıl kar ederim?" kafasındalar. Bu kafayla çok gidemezler. Piyasayı mahvettiler. 15 bin zor edecek araçları 30-35 bine satıyorlar. Eğer araba alıyorlarsa bunu değerinin altına ya da yarı fiyatına satmaları gerektiğini bilmeliler
Berkin
Berkin
Aslında kar ettiğini düşünerek yüksek rakamlara koyan ve satanlar kar etmediklerinin farkına varsa her şey güzel olacak. Enflasyon fırlıyor, döviz fırlıyor. Ama güya daha pahalıya satınca kar ediyor. Para her geçen gün eriyor ki.
FocusMonster
FocusMonster
Galericidir ya da galerici ruhu vardır. Yoksa kim neden böyle bir şey yapsın?
En sevmediğim 3 söz;
Abi bunun parçası yok
Abi bunun 2.eli yok
Abi bu araba çok yakar yhaaa
Fiyatı saymazsak çok güzel araba, lan o zaman alınası olmuyor ki
  • Beğeni
Tepkiler: hi-men
Akn_3462
Akn_3462
Vectra C'nin standart bir D segmenti otomobil olduğunu bende biliyorum. ama aracı kondisyon bakımından sıfır gibi olduğundan dolayı paylaştım. Genel olarak Vectra B ve C kasaları severim. Alınası araçlar başlığında paylaşılan çoğu araçta standart araçlar. insanlar hoşuna gideni, fırsat aracı, az bulunan vb. araçları paylaşıyor.
yaso
yaso
Ne yani, alınası bir otomobil olması için illa premium veya super spor otomobil mi olması gerekiyor ?
EmreBHZ
EmreBHZ
bunu mu anladın oradan
Yahu bu 20 binle 40 bin tl arası olan araçların hepsinin km si neden 200 binlerde,hani o kadar biniyosunuz bari bakım falan yapın farlarınız sapsarı!!
boris-M5
boris-M5
Bak kardeş bu yorumlarını sen yazdıktan yarım saat sonra gördüm,ve bu kadar basit bir cümleyi nasıl makattan anladığını görüp sinirlendim.Bir şeyler yazıyodum ki belki günün kötü geçmiştir diye abuk subuk yazmışsındır,bende sonra bakayim sinirli cevap vermeyeyim diye şimdi yazıyorum.
boris-M5
boris-M5
Benim orda bahsettiğim 200k da ki araç bahsettiğim opel 1.7.Orda farklı bir konu açmışım senin bindiğin aracın km sini düşürdüğünü kast etmedim.Hem sen kimsin ki öyle bişey kast edeyim.2010 da 200k da olan araç ve bireysele düşen araç 2019 da neden 185k da (bu ayrı konu).Senlik bir şey yok yani sen tertemizsin...
boris-M5
boris-M5
He bir de yorumun 2.kısmını da iyi oku,orda da senin şirketlerden çıkan araçlar için türettiğin teoriyi çürüttüm,biraz da ondan bahset.Kafan dağılsın diye,canın sıkılıyo diye de millete yorum yazma.Ben bir şeyi okurken ve yazarken de 2 kere düşünürüm.Hadi eyvallah.
Üst