KAPALI Peugeot Rcz Hakkında

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan hizgis
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
  • Etiketler Etiketler
    rcz
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hizgis

Elit Apaçi
129
Arkadaşlar selamlar başlıktan da anlayacağınız üzere peugeot rcz hakkında sohbet edelim forumda sahibi var mı bilmiyorum bu araba hakkında +sı - si nedir bilenler yazsın belki bikaç yıl içinde ikinci araba olarak almayı düşündüğüm peugeot nun benim gözümde en yakışıklı arabasıdır mesela yorumlarınızı bekliyorum:)
Ne kadar apaçi ellere düşmeye başlasa bile:D
 
Çok sevdiğim ve beğendiğim bir otomobil. Üretimi durdu ancak kötü ellere düşmemiş orijinal bir tanesi alınıp keyifle sürülebilir
Tek kötü yanı diğer modellerle ortak kullanılan iç mekan bana kalırsa. Tasarımı daha farklı, daha sportif yapılabilirdi..
 
Hatun bi arkadaşın babası kıza hediye almıştı bunun "R" modelinden. Bana dünyadaki hiç bir güç bu aracın 1.600cc olduğuna inandıramaz. Bir kaç gün takılmak için istemiştim aracı vermişti. 1.6 turbo len altı üstü ihihihi diye binip gaz pedalına bir kere bastıktan sonra yukarıda yazılan tiplere evriliyorsunuz zaten otomatikman. 250 kms'de otomatik gaz kesiyor araç limit var. Kaldırırsanız 300'ü çok rahat görür samimi söylüyorum. 1.6 motorla yanılmıyorsam 5.5 saniyede 0-100 yapıyor. 270 beygir 350 tork var 1200 KG araçta. Daha ne diyeyim. İçi biraz kalitesiz sadece ama berbat değil. Fransız hater ben araca bayılmıştım samimi söylüyorum. Fiyatı da "görece" olarak uygun bana sorarsanız.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Hatun bi arkadaşın babası kıza hediye almıştı bunun "R" modelinden. Bana dünyadaki hiç bir güç bu aracın 1.600cc olduğuna inandıramaz. Bir kaç gün takılmak için istemiştim aracı vermişti. 1.6 turbo len altı üstü ihihihi diye binip gaz pedalına bir kere bastıktan sonra yukarıda yazılan tiplere evriliyorsunuz zaten otomatikman. 250 kms'de otomatik gaz kesiyor araç limit var. Kaldırırsanız 300'ü çok rahat görür samimi söylüyorum. 1.6 motorla yanılmıyorsam 5.5 saniyede 0-100 yapıyor. 270 beygir 350 tork var 1200 KG araçta. Daha ne diyeyim. İçi biraz kalitesiz sadece ama berbat değil. Fransız hater ben araca bayılmıştım samimi söylüyorum. Fiyatı da "görece" olarak uygun bana sorarsanız.

Ben hiç kullanmadım ancak yazılanlar da gaz tepkilerinin çok doğrudan olduğu ile alakalı..Çok hızlı tepki verdiği yazılıyor
 
Hiç hoşuma gitmeyen bir araba. Bildiğiniz tamamen sert bir araba, hiçbir kolaylık sağlamıyor sanki sürekli pistteymişsiniz gibi bir sürüşü var. Cadde arabalarında bazı ayarların spor, konfor olarak ayarlanması gerekiyor. Bu sertlik o spor arabalardaki tatlı sertlik değil ama bildiğiniz takoz gibi dimdik bir araba. Yakıt konusunda da bildiğiniz cebinizi boşalttırıyor size. Gaz tepkimesi konusunda felan gerçekten başarılı en ufak bir dokunuşta hissediyor araba. Kısaca anlatmak gerekirse heves edip aldık 1 hafta sonra ilanını verdik tekrar ve aldığımız araba apaçi arabası değildi gayet düzgün binilmiş temiz bir arabaydı. 2006 model 2.0t astra üstüne kat kat çıkar. Sadece tasarımı için alıp izlerim diyen varsa kesinlikle alabilir ama ben arabayı sürerken keyif alıyım, hem konfor sunsun hem performans diyorsa adını anmasın sakın[emoji23]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Hiç hoşuma gitmeyen bir araba. Bildiğiniz tamamen sert bir araba, hiçbir kolaylık sağlamıyor sanki sürekli pistteymişsiniz gibi bir sürüşü var. Cadde arabalarında bazı ayarların spor, konfor olarak ayarlanması gerekiyor. Bu sertlik o spor arabalardaki tatlı sertlik değil ama bildiğiniz takoz gibi dimdik bir araba. Yakıt konusunda da bildiğiniz cebinizi boşalttırıyor size. Gaz tepkimesi konusunda felan gerçekten başarılı en ufak bir dokunuşta hissediyor araba. Kısaca anlatmak gerekirse heves edip aldık 1 hafta sonra ilanını verdik tekrar ve aldığımız araba apaçi arabası değildi gayet düzgün binilmiş temiz bir arabaydı. 2006 model 2.0t astra üstüne kat kat çıkar. Sadece tasarımı için alıp izlerim diyen varsa kesinlikle alabilir ama ben arabayı sürerken keyif alıyım, hem konfor sunsun hem performans diyorsa adını anmasın sakın[emoji23]


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Tamam da zaten böyle bir spor arabadan sert olması beklenmez mi :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: Iskender™
Bu yanma durumu araçtan araca değil kullanıcıdan kullanıcıya değişir. Ucuz işçiliğe ve malzemeye kaçıp balta bir elektrik ustasına gidersen bu durum kaçınılmaz olur. Thp motor grubu özellikle genel olarak fransız otomobilleri elektrik tesisatı konusunda bir tık daha hassas. Bu demek değil ki hiçbir şey yaptırmayın araba yanar. İşi bilen elektrik ustası jilet gibi yapar arabayı hiç de sorun yaşamazsın. Sorun ustada yani araçta değil. Ayrıca rcz konusuna dönersek 156'lık motor ve otomatik şanzıman dışındaki tüm motor kombinasyonları hayli hayli tatmin eder. Motor sağlamdır, yüklemeye önü açıktır, dış dizayna zaten söz yok fakat iç dizayn da koltukları da gayet şık ve sarar oturan kişiyi. Donanım namına herşey tatmin eder fakat keşke biraz daha spor olsaymış hissi verir. ama dedigim gibi donanım olarak asla eksik hissettirmez. Şimdi söyleyeceğim eksi özellik diye nitelendirilir mi bilmiyorum beklentiye göre değişir ama orjinal süspansiyon+yay biraz konforsuz kalıyor. Benim için sorun olmazdı şahsen ama konfora önem veren kişiler süspansiyon+yay meselesini modifikasyon ederek daha konforlu hale getirebilirler çünkü orjinaller sonradan takılan coil veya yay+süspansiyonlara göre daha sert. İç yaşam alanı olarak arka koltuğu kesinlikle unutun oraya bir insan çok mecburi kalınmadığı sürece oturtulmamalı. Ayrıca kilolu ve uzun boyluysanız siz de rahat etmezsiniz ama fit ve uzun boyluysanız rahat edersiniz. Orta ve kısa boylular için zaten sorun yok. Fiyatına gelecek olursak bence şuan f/p aracı diyebileceğim bir klasmanda rcz temizi bulununca neden alınmasın..
 
  • Beğeni
Tepkiler: by ve CaliKaan
Tamam da zaten böyle bir spor arabadan sert olması beklenmez mi :)

Söylediğim gibi spor araba sertliği gibi değil daha çok fiatın boş arabası gibi bir sertlik bu. Ayrıca v8 ve 6000cc bir araba değil ki bu o kadar sert olsun. 1600cclik cadde arabası. Yani hem konforu hem performansı birlikte sunması gerekiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Söylediğim gibi spor araba sertliği gibi değil daha çok fiatın boş arabası gibi bir sertlik bu. Ayrıca v8 ve 6000cc bir araba değil ki bu o kadar sert olsun. 1600cclik cadde arabası. Yani hem konforu hem performansı birlikte sunması gerekiyor.


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

Pek aynı fikirde değilim. Bir otomobilin kaç hp olduğu fark etmez bana kalırsa. Önemli olan hissiyattır
Neticede bu otomobil Astra örneğinizdeki gibi OPC adı altında güçlü varyasyonları çıkarılmış veya güçlü bir motorla donatılmış binek bir otomobil değil. Safkan bir spor otomobil ve dolayısıyla ister 150 hp olsun ister 550 hp olsun bir spor otomobilden beklenti binek bir otomobile göre sert olmasıdır, öyle de olmalıdır. Sonuçta bu araçtan viraja girerken marmelat gibi yana yatmasını beklemiyorsunuz veya ailecek pikniğe gidelim diye almıyorsunuz :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...