Dünyanın en çok satan markası Volkswagen!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Porsche
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2016 yılında dünya genelinde en çok araba satan marka Volkswagen oldu.

Volkswagen dünya da en çok satan marka olmayı aslında Çin'e borçlu. Zira bu yıl Çin pazarında peynir ekmek gibi satıldı.

Toyota uzun yılların ardından en çok satan marka olma ünvanını Volkswagen'e kaptırdı ve 2. en çok satan marka konumuna düştü. Bence bundaki en büyük etken Toyota Camry'nin yenileniyor oluşu ve yeni tasarım dilinin fazla radikal oluşu etkili oldu.

Volkswagen Dieselgate skandalına rağmen nasıl en cok satan oldu anlayamadım ama kendilerini takdir ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum.

Siz bu durum hakkında ne düşünüyorsunuz?

Rakamlar için attığım linke bakabilirsiniz.
http://www.motor1.com/news/134747/vw-beats-toyota-best-seller/
 
Bence Toyota'nın yeni tasarım dilini tüketiciler pek beğenmiyor ve buna bağlı olarak baska markalara yöneliyorlar. VAG Grubu'da bu sene baya iddialı. Yeni Vw Arteon, Yeni Polo, Yeni İbiza, Seat'ın Suv modeli Arona, Vw'nin yeni Polo Suv'u, makyajlı Octavia, makyajlı Golf, makyajlı Leon, Tiguan Allspace, Yeni Touareg, Porsche Panamera Station, Yeni A8, Yeni A6, Yeni Crafter ve Yeni 1.5 motorlarını piyasaya sürecekler. Bana kalirsa seneyede en çok satan marka Volkswagen olacak.
En cok satan marka her zaman olacaktir ama bu bir basari degil benim gozumde.ic mekan farkli olursa tasarim biraz daha hircinlasirsa servisler iyilestirilirse dusunurum . Ama onun harici zor
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Yeni S-FR, Supra ve Corolla GTI ile önümüzdeki dönemlerde Toyota liderliği devralır diye düşünüyorum.

Ekli dosyayı görüntüle 3922 Ekli dosyayı görüntüle 3923 Ekli dosyayı görüntüle 3924
Bunlar elbette çok güzel arabalar, özellikle heyecanlı bir Corolla, efsanenin devamı niteliğinde bir Supra vs. vs. ama konu satış adedi olunca yollarda dizel Golf veya Advance donanım beyaz Corolla kadar sık karşılaşılıcak arabalar değiller elbette marka imajı için çok çok önemliler fakat "yılın en çok satan markası" denilince rakamlarda büyük oynamalar yaratacak otomobiller olacaklarını düşünmüyorum..
 
Yürü be toyota.Devir çeviren canlı bir araba yapsa da piyasa araba görse.
Seninle aynı fikirdeyim. Japon otomobil dergilerinde sızan bilgilere göre Toyota S-FR, 980 kilogram ağırlığında ve 1.5 litrelik 130 beygirlik atmosferik motor taşıyacak. Maksimum gücü kaç devirde verir bilmiyorum ama devir göstergesinde 9 rakamının olması yüzünden, en az 7 bin devir çevirir diye düşünüyorum. MX-5'in de tam gücü 7 bin devirde verdiğini düşünürsek neden olmasın ? :D
 
Araclarindaki donanim ve uretim kisitlamasi bolgeden bolgeye neredeyse sifira yakin fark gosteriyor. En bos araca bile bir suru donanim eklenebiliyor. Ozgurluk cok daha fazla bu konuda. Motor ve sanziman secenegi yelpazesi genis. Evet sanzimanda sorun cikabiliyor ama yurt disinda garanti suresi cok daha uzun. Benim gibi dizelci biri bile 1.2 tsi motoru dusunebiliyor, yakit tuketimi ve guc egrisi cok guzel. Ustelik 1.2 tsi motorlarin fiyati da uygun olabiliyor. Bunlarin hepsine ek olarak aracin butununde de belli kaliteyi tutturabiliyorlar. Sadece ic mekan kalitesi, konfor ve iscilik ile satis liderligini ele geciremezsin. Bazilarinin bahsettigi gibi kaliteli ondan satiyor gibi sig dusunceyle liderlik saglanamaz. Cunku bu ozelliklerde isini iyi yapabilen rakipleri de var ama yukarida bahsettigim konularda eksik olduklari, musteriye yeterince genis bir yelpazede cesitlilik sunamadiklari icin hep geride kaliyorlar. Ticarette en onemli sey pazarlamadir, bu isi iyi yapiyorlar. Yeri gelir en kullanissiz ve kalitesiz bir urunu bile dogru pazarlamayla satabilirsiniz. Yani bu basarini hepsi degil ama en buyuk payi basarili pazarlamadir. Tebrik ediyorum gercekten.
 
Peki ya yeni A4'ün arka havalandırması olmamasına ne demeli?
 

Ekli dosyalar

  • 2017-01-30 11.56.51.jpg
    2017-01-30 11.56.51.jpg
    728.5 KB · Görüntüleme: 205
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...