Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
basit bir yaz tipi motosiklet eldiveni iş görecektir.
Ben şu linktekini 4-5 yıldır pist günlerinde kullanıyorum, ama bu bile pahalı kalmış.
https://www.n11.com/urun/scoyco-mx-14-yazlik-korumali-motosiklet-eldiveni-426529588-19305308?magaza=caddemotor&beden=l
yerinde olsam, şu linkteki gibi...
23 Nisan'da çocuklar gibi şen olunca, daha önce Aliex'ten sipariş ettiğim silikon su borularını kapı önünde montajladım. Linki aşağıda bırakıyorum, aynı adamların Alfa, fiat ve Mini gruplarında bolca ürünleri var. Montaj sorunsuz oldu, sadece 2 adet hortumu 1cm kadar kesip kısaltmam gerekti...
2 Nisan'da p4track ekibi ile Körfez'e open pit etkinliğine katıldım. Senenin ve forged motor sonrasının ilk pist etkinliği idi. Arabayı ilk kez tam anlamı ile deneme fırsatım oldu.
Mekanik anlamda hiç bir sorun yaşamamış olsam da, yazılımdaki motor suyu sıcaklığı temelli korumalarda fazla...
Dun yine bir cumartesi ve yine bir sanayi gunu idi.
1 Nisan'da p4track ile Korfez'de olacagiz o sebeple lastikleri simdiden hazirladim. Teledial jantlarda kislik lastikler vardi, onlari ve cup 2 leri ayni anda mitoya sigdirmayi basardim ve sanayi yolunu tuttum:
Jant lastik degisimi yapilip...
Bugunku kur ile nural marka oem spek oiston ve segman takimi 6500₺ civari. Bunu yaparken kol takimina bir sey yapmaya gerek kalmiyor.
Wossner forge piston ise 600€. Tabi forge piston almisken, kol da almak lazim, o da 850€.
Bunlarin yaninda her motor acildiginda sorun olsun olmasin ana ve...
Çok teşekkürler.
MiTo'nun şansı da bakış açısına göre değişebilir. Kimisi senin gibi şanslı der, kimisi de ne çektin be MiTo der :D
Ama bence de şanslı :D
Amin, çok teşekkürler.
Piston eritme işleri gerçekten tatsızdı. Maddi tarafı illa can sıkıyor, manevi olarak yaşananlar da baya tatsızdı...
Selamlar,
Uzun uzun yıllar önce buraya her şeyini yazan bir MiTo sahibi vardı.
Sonra hybrit turbo yapınca, üst üste iki kez piston eriterek motor yemiş ve kendine küsmüştü, yazmaktan çekinir olmuştu.
ikinci motoru yapınca, eski OEM ölçüdeki GT1446'ya geri dönmüş ve sorunsuz 3 ay arabasını...
Yanlış bilmiyorsam, bahsettiğiniz araba direk enjeksiyon. O sebeple port enjeksiyon LPG enjektörlerini nasıl kullanacaksınız pek anlayamadım.
Ben de 200hp'lık setuplı Tjet motorda yaklaşık 5 yıl LPG kullandım. İlk başta araba OEM 155 hp gücünde iken ustaya işi bıraktım, pek beceremedi...
TR şartlarında pist & öğrenci tamlamasını kullanmak pek mümkün değildir ama maşallah. Kaput altı fotosunu çok beğendim.
Umarım hedeflediğin gibi büyük arıza olmadan keyfini çıkarırsın. Ama bu işlerde yazılı olmayan kuraldır, modifiyeye harcadığın kadar da olası arızaları düzeltmek için cebinde...
İzmir'de Muhammed Ali Ülkü https://www.turkeyracingparts.com/ isimli firması ile bu tür ürünleri getirtiyor. Koni getiriyor mu emin değilim ama farklı yay ya da coilover çözümleri var. Linkini verdiğim siteden wp hattına ulaşabilirsin. Ya da instagram'dan mesaj ile ulaşabilirsin.
Benzer şoku ben de yaşadım brocum. Özellikle İtalya'da bu turbo hybritini 250 hp'lik versiyon diye 1.5K€ gibi fiyatlara satıyorlar. Onlara bakıp bakıp "bizim de yüzümüz güler mi" diye iç geçiriyordum, ümidim de yoktu. Ama oluyormuş :D
Burada turbo ustasının bu turbo özelinde hali hazırda pek...
Son İstanbul Park deneyimimden sonra yag sicakligi ve egt sorunumu cozdugumden emin olup, artik biraz daha guc arttirmayi dusunebilecegimden bahsetmistim. Secimlerden sonra dolarin ne olacagi falan derken, zaman bu zaman deyip, hybrit turbo isine girdim.
Arabanin uzerindeki oem haldeki...
OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü
Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.