Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Land Rover arazi yetenekleriyle, amacına göre mükemmel tasarlanmış şasi ve süspansiyonlarıyla Land Rover oldu. Sonradan modernize edilmiş motorlar ve modern zamana uyarlanmaya çalışılırken eklenen elektronik aksamlar, markanın o mükemmel ve dayanıklı yapısıyla hiç örtüşmedi. Hala o sağlam şasi/süspansiyon yapısına göre elektroniğin genel olarak zayıf kaldığı söyleniyor.
Benim yorum yaptığım şey tamamen tasarımıyla alakalıydı. İç mekan için bulduğum iki eksik var: Kokpitteki metal malzemeye güneş yansıyınca direkt sürücünün gözüne vuruyor ve sağ dizin değdiği küçük bir alan sert plastik. Onun haricinde bir sıkıntı aradım ama bulamadım. En sevdiğim yanı ise kapı kollarının gövdeye birleşik olup elini götürdüğün zaman gövde içerisinden dışarıya doğru çıkması ve farları..
Bir Triger için 6 radyatör ve komple ön tarafın söküldüğü,
Turbo değişimi için şasi-kupanın ayrıldığı ( fabrikada evlendirme olayının tersi ),
En hassas parçası olan enjektörün sökümü için 1 gün uğraşılması.. iç mekanmış farmış bunlar göz boyama benim için param olsa da Range Rover...
Kiralama şirketlerinin mantığında bunlar malesef göz boyama değil. Ne araçlar tercih ediliyor görseniz, yazık dersiniz. Benim zaten onu alacak param olmadığı için o kısmına hiç girmiyorum. Potansiyel müşteri olsaydım söylediğinize sonuna kadar hak verir ve bu açıyla yaklaşırdım. Ancak o maddi imkanlara sahip kişiler bana sorduğunda yazınızı aktarıp, araştırarak detaylandıracağım. Teşekkür ederim..
Bu site çerezler kullanır. Bu siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı kabul etmiş olursunuz.