Arama sonuçlarınız

  1. SerhatSY

    Skoda Octavia 2014 1.6 TDİ Elegance CR

    Öncelikle herkese merhaba arkadaşlar daha önceden hep toyota kullanan biri olarak ilk defa farklı bir markaya geçtim önceden Corolla (2006 1.4d4d 2015 1.4 d4d ,1999 1.6) modellerini kullanmıştık. 1999 model toyota corollayı sattıktan sonra verdiğim emeklerden dolayı üzgün üzgün yeni bir araç...
  2. SerhatSY

    Merhabalar

    Herkese selamlar, ben Serhat. Skoda Octavia sahibiyim. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.