1.3 Multijet Punto hakkında?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

abidinkofficial

Profesör
397
Marka
Volkswagen
Beyler 1.3 Multijet Grande Punto'lar için sizce kaç bin km. içinde araba bakılmalı? İnternette bu motorun ömrüyle alakalı çok şey okudum herkes 500-600 bin km. anahtar değmeden çalışan Albea'lardan bahsediyor fakat iş Punto'ya gelince de böyle mi olur? Birebir aynı ünite mi kullanılıyor Punto'da? 1.3 Mjet bakarken km'den başka dikkat edilmesi gereken şeyler var mıdır, motor ne vadede nasıl masraflar çıkarır? Kısacası tamamen maliyet odaklı bir şekilde 1.3 Mjet'ten biraz bahsedebilir misiniz? Malum 5-10 bin lira ikinci el dizele motor yaptırmaya kalkanlardan sonra insan terdigin oluyor..
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: emert20 ve Ugur
Şehir içinde kolay kolay hiçbir motor bu km'yi görmez. Ancak şirket arabaları görür onlarda da şase dağınık oluyor. Bence 100 bin km'ye kadar alınabilir.
Hocam bahsettiğim araçlar 2007-2008-2009 model olanlar yani makyaj öncesi, 10 yaşında olup da 100.000km altında Punto çok az var olana da iyi fiyat çekiyorlar ben şu 150.000 km'e kadar olan (en azından öyle gözüken) 24-28 bin lira arası 3-5 parça da boyalı olanları diyorum konfor donanım vs. bir beklenti içinde olmadan az yakan masrafsız olarak düşündüğüm bir tek bunlar var bunların da motor ömrünü ve çıkaracağı masrafları öğrenmek istiyorum çünkü eski dizel araba alıp elinde kalan insanlar gördükçe gözüm korkuyor
 
  • Beğeni
Tepkiler: emert20 ve Porsche
Beyler bende arabayı 150 bin bakımına sokucam. Triger zincirini falan her şey değişicek 900 lira fiyat aldık her şey dahil sizce nasıl? Ya da şunuda değiştirsen iyi oşur dediğiniz şeyler var mı?
 
  • Beğeni
Tepkiler: alfhonso ve yaso
Beyler bende arabayı 150 bin bakımına sokucam. Triger zincirini falan her şey değişicek 900 lira fiyat aldık her şey dahil sizce nasıl? Ya da şunuda değiştirsen iyi oşur dediğiniz şeyler var mı?
Pampa triger zinciri işçilik dahil 550tl zaten , mazot filtresi hava filtresi polen filtresi yağ yağ filtresi fren balataları sonra devam :)
 
Debimetre değilde devirdaimmiş değişecek olan:p bugün bi kaç yerden daha alıcaz fiyat. Sağolun panpalar yorumlarınız için:)
Kanka triger değişirken su devirdaimi mutlaka değişmeli zaten. Devirdaim pompasını sakın yan sanayi alayım deneyin. Orjinal veya kaliteli bişey olsun yoksa su kaçırma hararet gibi büyük sorunlar başınızı çok ağrıtır
 
Kendi gözümle 800bin km motor yapılmamış multijet albea gördüm ama taksiydi ve onlar sürekli çalışır oldukları için motor bloğu ve parçaları sürekli ısınıp soğumaz, metalin kendisi daha uzun ömürlü olur. Taksi kadar uzun ömrü olmasa da piyasa en çok tutulan 2 dizel motordan biri, kesinlikle üzmez. Sanırım 75 ve 95 hp olan iki versiyonu var 95'lik öneriliyor genellikle.
 
Kendi gözümle 800bin km motor yapılmamış multijet albea gördüm ama taksiydi ve onlar sürekli çalışır oldukları için motor bloğu ve parçaları sürekli ısınıp soğumaz, metalin kendisi daha uzun ömürlü olur. Taksi kadar uzun ömrü olmasa da piyasa en çok tutulan 2 dizel motordan biri, kesinlikle üzmez. Sanırım 75 ve 95 hp olan iki versiyonu var 95'lik öneriliyor genellikle.
En temiz mazotun nerde olduğunu bilirler, en iyi motor ustasının kim olduğunu bilirler, arabalarına bizden daha iyi bakarlar, arabada en ufak anormal bir ses duydukları zaman duruma müdahale ederler, debriyaj gaz ve fren pedalını bizlerden çok daha iyi kullanırlar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...