KAPALI 120 Bin Liraya Kadar Genç İçin Binek/SUV

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Arda Celik

Yönetim
Editör
71
Merhaba arkadaşlar yakın bir arkadaşım otomobil arayışında benden yardım istedi. Bütçe olarak 120 bin lira civarında modern araba istiyorum gerisini sen biliyorsun öner istediğini dedi. Önümüzdeki hafta beraber galeri gezmeye gideceğiz bu hafta da önaraştırma yapıyorum.

Kriterler :

  • 120 bin TL civarında
  • Premium Markalardan
  • 4 Kapılı SUV veya Sedan fark etmez
  • Yüksek km'de olsun istemiyoruz 60 binin altında tercih ediyoruz.
  • Otomatik olmak zorunda
  • Genç için olacağından büyük araçlara yanaşmıyoruz Bütçe de elvermiyor zaten.
  • Modern bir araç istiyor yani dışarıdan bakıldığında veya içine oturulduğunda eski jenerasyon hisettirmemeli genellikle 2012 sonrası bakıyoruz ama örnek olarak eski kasa C'yi eledik çünkü tasarımı çok çabuk yaşlandı.
  • Bluetooth ve adam akıllı bir multimedya sistemi olmalı (zaten çoğu premium araçta bunlar var )

Açıkçası benim aklıma 320i'den daha iyi bir seçenek gelmiyor. Sahibindende 320i ilanlarına bakınıyorum aradığımıza uyacak bir şeyler araştırıyorum. Sizin aklınıza neler geliyor?
 
Bence de 120 bin lira gibi bir fiyata 1 serisi veya A3 almak yerine ikinci el 3 serisi gibi bir arac daha mantikli geliyor. Yine de ben bircok arac secip arkadasima gostermeyi amacladigimdan onerilere acigim.

Soyle bir ilan buldum: link
 
  • Beğeni
Tepkiler: furkan duman
Açıkçası 2.el premium olarak bu fiyata alınabilecek maksimum seviyedeki iki arabadan biri 3.20i, diğeri ise 2.0 Tdi Audi A4. Temiz, az km yapmış olanları bu fiyata bulunabilir. Bunları alabilecek imkanım varken c+ seviyesine düşmem. Bunlar olmazsa c+ modellere yönelirim.
 
Bence de 120 bin lira gibi bir fiyata 1 serisi veya A3 almak yerine ikinci el 3 serisi gibi bir arac daha mantikli geliyor. Yine de ben bircok arac secip arkadasima gostermeyi amacladigimdan onerilere acigim.

Soyle bir ilan buldum: link
45 binde 4 disk degistiren arac bilemedim bu galeri bizim eve yakin adam biraz cakaldir aklinizda olsun . Trafik amirligi var galerinin dibinde oraya sordurtursunuz olmadi
 
Hocam valla benim için de bu fiyat çok ancak maalesef ki almayı düşünen arkadaşımın gözü bmw sevdasından dolayı kör. Ben her zaman 0 olsun bir düşük segment olsundan yanayım ancak 125 bin ciddi anlamda çok ve araba dolu gelmiyor bana. T3 s60 lara da bir bakabilirsiniz
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
45 binde 4 disk degistiren arac bilemedim bu galeri bizim eve yakin adam biraz cakaldir aklinizda olsun . Trafik amirligi var galerinin dibinde oraya sordurtursunuz olmadi
Adamı ve arabayı bilemiyorum hocam. Ama 30 binde benim aracımın ön, 45 binde ise arka balataları değişmek zorundaydı maalesef. Bazı şehirlerde veya kullanım tarzı hızlı olan kişilerde bu olabiliyor. Bizim memleket çok yokuş olduğu için sürekli ayak frende gidiyoruz mesela. Bir de ek olarak yeni nesil balatalar artık eskisi kadar dayanıklı değil. Asbest kullanımı yasaklandığından beri erken ısınma, aşınma ve frenleme sırasında ötme gibi bir çok şikayeti olan olabiliyor. Tabii istisnalar hariç.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
45 binde 4 disk degistiren arac bilemedim bu galeri bizim eve yakin adam biraz cakaldir aklinizda olsun . Trafik amirligi var galerinin dibinde oraya sordurtursunuz olmadi

Forumun en cok bu konularda yardimina ihtiyac duyuyorum zaten. Az cok hepimiz hangi arabalari alabilecegimizi biliyoruz bu kriterlerde, ancak hangi galeriden almali hangi araci secmeli gibi konularda sizlerin tecrubelerinize ihtiyac duyuyorum. Ben Canakkale'de yasadigimdan Istanbuldaki galerileri vs de cok iyi bilmiyorum. Yorumunuzu not ettim, haftaya gidersek amirlige de ugrariz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche ve Sailor
Forumun en cok bu konularda yardimina ihtiyac duyuyorum zaten. Az cok hepimiz hangi arabalari alabilecegimizi biliyoruz bu kriterlerde, ancak hangi galeriden almali hangi araci secmeli gibi konularda sizlerin tecrubelerinize ihtiyac duyuyorum. Ben Canakkale'de yasadigimdan Istanbuldaki galerileri vs de cok iyi bilmiyorum. Yorumunuzu not ettim, haftaya gidersek amirlige de ugrariz.
Bende o tarafta oturuyorum. Navigasyona goztepe trafik amirligi yazarsaniz hemen yakininda orasi yardima gelirim tanismista oluruz :)
 
Adamı ve arabayı bilemiyorum hocam. Ama 30 binde benim aracımın ön, 45 binde ise arka balataları değişmek zorundaydı maalesef. Bazı şehirlerde veya kullanım tarzı hızlı olan kişilerde bu olabiliyor. Bizim memleket çok yokuş olduğu için sürekli ayak frende gidiyoruz mesela. Bir de ek olarak yeni nesil balatalar artık eskisi kadar dayanıklı değil. Asbest kullanımı yasaklandığından beri erken ısınma, aşınma ve frenleme sırasında ötme gibi bir çok şikayeti olan olabiliyor. Tabii istisnalar hariç.
Bende tornalatma sonrasi 60 binde degismisti sanirim cogunlukla dur kalk trafikteyim tabi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk
Bende tornalatma sonrasi 60 binde degismisti sanirim cogunlukla dur kalk trafikteyim tabi
Tabii kullanım ile doğrudan alakalı olsa da balataların ömründe üretiminden kaynaklı ciddi düşüş var. Ben ön balataları değiştirirken oradaki usta bana ' İzmir'den geliyorum biz orada balataları 60-70 binde değiştirirdik ' demişti. Ama bizim memlekete gelince yarı yarıya düşüyor bu. Eski araçlarımda da bu kadar çabuk değişmezdi. Mesela 2005 focus collection, 2010 fiesta'yı falan da aynı memlekette kullandım ama onların frenler daha uzun giderdi.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Sailor
İkinci el alacaksanız galerilerden ziyade sahibinden bakın hatta ilk sahibinden. Arabayı 1.ağızdan ne olup bittiğini en iyi öyle anlayabilirsiniz. İyi, dürüst galericilerde var tabiki ancak ayırt etmesi gerçekten zor. 0 BMW alıp kullanan adam sana çakallık yapmaz büyük ihtimalle.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Tiguan'in son kasalarinin da bu fiyatlarda oldugunu gordum. Ancak 1.4 TSI, Comfortline, Led/Xenon farlar ve DSG ile 130 altina bulunmuyor. DSG'siz bircok hos arac 120 bin seviyesinde var.

DSG'li bulsam secenek olarak sunabilirim de 320i yerine kim Tiguan secer bilemiyorum :D
 
Tabii kullanım ile doğrudan alakalı olsa da balataların ömründe üretiminden kaynaklı ciddi düşüş var. Ben ön balataları değiştirirken oradaki usta bana ' İzmir'den geliyorum biz orada balataları 60-70 binde değiştirirdik ' demişti. Ama bizim memlekete gelince yarı yarıya düşüyor bu. Eski araçlarımda da bu kadar çabuk değişmezdi. Mesela 2005 focus collection, 2010 fiesta'yı falan da aynı memlekette kullandım ama onların frenler daha uzun giderdi.
Pederin corollanın arka balata 90 bin.Ön balata 70 binde değişmişti.Diskler 120 binde hepsi de orjinal servisinde değişti.Kullanılan alana bağlı abi katılıyorum o yüzden.Yokuş tırman dur.Yokuş inerken fren uygula derken.. Asbestten sonra yeni alaşım türleri şunu getirdi.Daha efektif tutuyor.Daha az fren kompresyonu gerekiyor balata üzerine.Böylece asbestli balatayla aynı km yapabiliyorlar.Ancak Zonguldak gibi efektif balatadan ziyade sürekli ayak 1/3 frende olacak şekilde kullanılan yerlerde asbest daha uzun ömürlü senin de tecrübe ettiğin gibi
 
Pederin corollanın arka balata 90 bin.Ön balata 70 binde değişmişti.Diskler 120 binde hepsi de orjinal servisinde değişti.Kullanılan alana bağlı abi katılıyorum o yüzden.Yokuş tırman dur.Yokuş inerken fren uygula derken.. Asbestten sonra yeni alaşım türleri şunu getirdi.Daha efektif tutuyor.Daha az fren kompresyonu gerekiyor balata üzerine.Böylece asbestli balatayla aynı km yapabiliyorlar.Ancak Zonguldak gibi efektif balatadan ziyade sürekli ayak 1/3 frende olacak şekilde kullanılan yerlerde asbest daha uzun ömürlü senin de tecrübe ettiğin gibi
Aynen öyle kardeşim, 2.vitese düşmeme rağmen dip frensiz inemediğim yokuşlar var burada. 2.vitesin motor freni bile kurtarmıyor yokuşun dikliğini. Hele bir de öncesinde biraz gaza basmışsan neredeyse abs çalışana kadar frene basmak zorunda olduğun yokuşlar bunlar. O yüzden burada asbestsiz balataların ömrü gerçekten az.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...