KAPALI 150.000-160.000 e Donanimli araba ama hangisi ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

omer15

Asfalt Kurutucu
89
Merhaba arkadaslar maksimum 150-160 bin tl ye otomatik garantisi devam eden 1-2 senelik en fazla 30 k km de bir arac ariyoruz senede maks 10k km yaptigimizdan benzinli olur ancak dizelede hayir demeyiz tuplu cok dusunmuyoruz aklimizdaki arabalar

Honda civic 1.5 182 bg rs cvt

Audi a3 1.0 tfsi 116 s-tronic

Honda daha donanimli olucak aslinda ( kor nokta kablosuz sarj navigasyon auto hold elektrikli bel desdek ayari vs.) ancak cvt nin anirma mevzusuda var a3 un de konfor ve malzeme kaltesi iyi diyolar a3 de de minimumlarimizi karsilayacak donanimlar mevcut (auto hold sunroof geri gorus kamera gibi ) ancak a3 de dsg oldugundan korkutuyo biraz ve benzinli a3 un konforu dizelinden cok mu kotu ? Farkli tarzda suspansiyonlar vardi galiba

Sizce hangisi tercih etmeliyiz bi dusuk segment dolu olan + performansli olan mi yoksa biraz bos ama premium olan bi model mi ?

Aslinda 17-18 volvo s60 1.5 t3 de var aklimizda adaptif hiz sabitlemeli olan ancak ticaret yaptigimiz icin onunda ikinci eli cok ölü ordan eleniyo maalesef

Aslinda en cok 320i luxury line lacivert renk taba deri koltuk isitmali sunrooflu zenonlu bi f30 isterdim ancak o da 14-15 model ve yuksek km olucak ve de garantisi olmayacak muhtemelen bu yuzden onuda eledik

Yada onerebileceginiz baska modeller varmidir ?

Yani anlicaginiz kafamiz cok karisik cok bilieyenli bi denklemin icindeyiz :) bundan cikmamiza yardim edermisiniz ?

Simdiden tesekkur ederim Herkese iyi forumlar

Not: Ehliyeti parkdan iki kez kalip 3. de alan bi park ozurlusu oldugum icin hatchback araba olursa daha iyi olur :)

Not 2 : Arac aile arabasi olacak (4 kisiyiz boylar sirasiyla 180-170-160-155 )ancak yuzde yetmis seksen ben kullanacagim :) ve suanki arabamiz 2008 hyundai i30 330lt bagaj hacmi olmasina ragmen tatillerde bizi uzmuyordu
 
Son düzenleme:
Ben yerinizde olsam 150k ya d sınıfının altına düşmezdim.

A3 ve Civic bakmadan direk Volvo S60 bakın çok güzel bir tercih aslında ama 2. el derdi var maalesef.

Şimdi 2. eli fena olmayan ve sağlam otomatikli ortalamanın üstünde donanımlı d sınıfı araba deyince aklıma 1.6 cdti excellence insignia geliyor.
Kullanmadım ama testlerde baya beğenilmişti.




Bu mesaj başlık sahibi düzenlemeden önce yazdım.
 
Son düzenleme:
Ama insignia 4.9 metre nasil park edicem ben onu :(

Ve sizce genel olarak premium c segmenti bi arabami (a3 1 a v40) yoksa premium olmayan d segmenti arabalarmi daha konforludur ?

Ve s60 da da auto hold yok bi tanidigimin 1.6 tuplu civic i ni kullanmistim ve aşık olmustum auto hold a
 
Ve bu s60 lar da direksiyonun sol kismindaki tuslar adaptif hiz sabitlemenin tuslarimi yoksa duz hiz sabitlemenin tuslarimi ?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20191009_222455_com.sahibinden.jpg
    Screenshot_20191009_222455_com.sahibinden.jpg
    634.6 KB · Görüntüleme: 0
Ama insignia 4.9 metre nasil park edicem ben onu :(

Ve sizce genel olarak premium c segmenti bi arabami (a3 1 a v40) yoksa premium olmayan d segmenti arabalarmi daha konforludur ?

Ve s60 da da auto hold yok bi tanidigimin 1.6 tuplu civic i ni kullanmistim ve aşık olmustum auto hold a
Neye alışırsanız o kolay gelir. Bir yıl boyunca 4.7 metrelik passatı her yere sokarken şimdiki 3.8 metrelik arabama geçince çoğu yere olması gerekenden fazla uğraşarak girdim :D
 
Ama insignia 4.9 metre nasil park edicem ben onu :(

Ve sizce genel olarak premium c segmenti bi arabami (a3 1 a v40) yoksa premium olmayan d segmenti arabalarmi daha konforludur ?

Ve s60 da da auto hold yok bi tanidigimin 1.6 tuplu civic i ni kullanmistim ve aşık olmustum auto hold a

Maalesef uzun bir araba park konusunda zorlanabilirsiniz.

Hocam segmentten çok araba çok önemli. Mesela D sınıfında Talisman konfor olarak çoğu c sınıfı ayarında ama Mondeo bırakın a3,1,a ,v40 a4 ayarında konfor sunuyor.

Auto hold dediğiniz yokuşta tutmak ise şanzıman tutuyordur ondan olmuyor genelde.
 
Bu insignialardaki adaptif hiz sabitlememi ? Ama yanlis hatirlamiyosam insignia ve passattaki adaptif hiz sabitleme 20km nin altinda calismiyordu ancak volvo s60 de ki 0-200 arasi calisyodu galiba
Peki s60 mi insignia mi ?
 

Ekli dosyalar

  • Screenshot_20191009_223331_com.sahibinden.jpg
    Screenshot_20191009_223331_com.sahibinden.jpg
    837.6 KB · Görüntüleme: 0
Bu insignialardaki adaptif hiz sabitlememi ? Ama yanlis hatirlamiyosam insignia ve passattaki adaptif hiz sabitleme 20km nin altinda calismiyordu ancak volvo s60 de ki 0-200 arasi calisyodu galiba
Peki s60 mi insignia mi ?

İnanın bu adaptif hız sabitlememi bilmiyorum.

Şimdi siz 2. el önemli diye ben dizel otomatik insignia önerdim. İnsignia nın dizel olması yani az yakması belki biraz daha yeni olması ve iç hacmi dışında S60 ile yarışabileceğini düşünmüyorum.
 
İnanın bu adaptif hız sabitlememi bilmiyorum.

Şimdi siz 2. el önemli diye ben dizel otomatik insignia önerdim. İnsignia nın dizel olması yani az yakması belki biraz daha yeni olması ve iç hacmi dışında S60 ile yarışabileceğini düşünmüyorum.
Aslinda s60 in adaptif hiz sabitlemesini test edip bakmak lazim Sinan abi de s60 testinde cok begenmisti adaptif hiz sabitlemeyi ikinci elini umursamayip s60 alasim var ancak dara dusersek 5-6 ay bekleriz gibime geliyo ne yapsam bilmedim valla ya
 
isteklerinize göre 2.eli hızlı ve park sıkıntısı yaratmayacağını düşündüğüm
hb olarak: 2018-2019 vw golf 1.4 veya 1.0 highline paketlere bakardım
benzin sedan olarak: 2019 toyota 1.6 Flame X-Pack veya 1.8 Hybrid Flame X-Pack bakılabilir
dizel sedan olarak: 2018-2019 skoda octavia 1.6 tdi ve renault megane 1.5 dci
 
Son düzenleme:
A3'ün dsg'si kadar Honda'nın şasisi kaportası da düşündürmeli. TypeR'da bile 120'den sonra kaputun zangır zangır oynadığını birinci ağızdan dinledim.
Yeni kasa i30/ Kia Ceed'lere geçebilirsiniz. Güzel araçlar. İç hacimlerini bir deneyip görmeniz koşuluyla Peugeot 308 ve Volvo V40 olabilir. Yeni Corolla (hatta Hybrid olursa tadından yenmez), kasası eskimiş olsa da tasarımı hala çok beğenilen makyajlı kasa Mazda 3 PowerSense de önereceğim diğer arabalardır. Bu arada premium hissi olarak makyajlı Mazda 3'ü A3 sedandan önde görüyorum.
 
A3'ün dsg'si kadar Honda'nın şasisi kaportası da düşündürmeli. TypeR'da bile 120'den sonra kaputun zangır zangır oynadığını birinci ağızdan dinledim.
Yeni kasa i30/ Kia Ceed'lere geçebilirsiniz. Güzel araçlar. İç hacimlerini bir deneyip görmeniz koşuluyla Peugeot 308 ve Volvo V40 olabilir. Yeni Corolla (hatta Hybrid olursa tadından yenmez), kasası eskimiş olsa da tasarımı hala çok beğenilen makyajlı kasa Mazda 3 PowerSense de önereceğim diğer arabalardır. Bu arada premium hissi olarak makyajlı Mazda 3'ü A3 sedandan önde görüyorum.
V40 da olabilir ama otoparkdaki testte and cok sert demisti peugeot 308 de auto hold filan varsa bakilabilir mazda 3 de guzel ancak atmosferik + eski nesil sanziman o paralari verdikten sonra uzer diye dusunuyorum yeni i30 da satmadigi icin daha gelmiyo sanirim ama adaptif hiz sabitlemeli bi yeni ceed dusunulebilir tesekkur ederim yorumunuz icin
 
Adaptif hız sabitlemenin çok da gerekli bir donanım olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca VAG grubu bir araç alırsanız aracınıza sonradan adaptif hız sabitleyici takmak çok da zor bir işlem değil, VAG grubunda parayı veren düdüğü çalıyor.
 
Adaptif hız sabitlemenin çok da gerekli bir donanım olduğunu düşünmüyorum. Ayrıca VAG grubu bir araç alırsanız aracınıza sonradan adaptif hız sabitleyici takmak çok da zor bir işlem değil, VAG grubunda parayı veren düdüğü çalıyor.
Neden gerekli degil hocam bu istanbulun dur kalk trafigine ilac gibi gelmezmi ? A3 de oluyomu ? Bide sonradan taktirinca guvenli olurmu ?
 
Neden gerekli degil hocam bu istanbulun dur kalk trafigine ilac gibi gelmezmi ? A3 de oluyomu ? Bide sonradan taktirinca guvenli olurmu ?
Sonuçta tam otonom bir sistem değil, önünüze biri atlasa her daim sizin tetikte olmanız lazım, zaten kontrolün yarısı sizde olacak bu yüzden şehir içinde acc'ye pek sıcak bakmıyorum. Sahil yolu, Tem gibi yerlerde güzel olabilir ama ben özellikle aramam. Aracı siz kullanacaksınız bizim yorumlarımıza göre hareket etmeyin :D Sonradan takılan ACC gayet güvenli olur, orijinalden farklı olmaz ama bilindik yere yaptırmak lazım.
 
Sonuçta tam otonom bir sistem değil, önünüze biri atlasa her daim sizin tetikte olmanız lazım, zaten kontrolün yarısı sizde olacak bu yüzden şehir içinde acc'ye pek sıcak bakmıyorum. Sahil yolu, Tem gibi yerlerde güzel olabilir ama ben özellikle aramam. Aracı siz kullanacaksınız bizim yorumlarımıza göre hareket etmeyin :D Sonradan takılan ACC gayet güvenli olur, orijinalden farklı olmaz ama bilindik yere yaptırmak lazım.
Tesekkurler hocam peki istanbulda bilindik nereler var bu adaptifi takan vag araclarina ?
 
Tesekkurler hocam peki istanbulda bilindik nereler var bu adaptifi takan vag araclarina ?
Ender Elektronik, Vural Elektronik Apo Usta'yı biliyorum. 2 si de düzgün iş yapar, ama fiyatları biraz tuzludur. Parçaları tek tek sizin almanızı, montajı onlara bırakmanızı tavsiye ederim, bu şekilde maliyeti biraz daha aşağıya çekebilirsiniz. A3 düşünüyorsanız eğer Audi forumlarında retrofit başlıklarına göz atın, o forumlarda başlık açın benden daha bilgili arkadaşlar çıkacaktır.
 
Ender Elektronik, Vural Elektronik Apo Usta'yı biliyorum. 2 si de düzgün iş yapar, ama fiyatları biraz tuzludur. Parçaları tek tek sizin almanızı, montajı onlara bırakmanızı tavsiye ederim, bu şekilde maliyeti biraz daha aşağıya çekebilirsiniz. A3 düşünüyorsanız eğer Audi forumlarında retrofit başlıklarına göz atın, o forumlarda başlık açın benden daha bilgili arkadaşlar çıkacaktır.
Cok tesekkur ederim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...