KAPALI 2000 Polo 6n2 Stop etme, Boğaz kelebeği sorunu

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan OmrAtlkn
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

OmrAtlkn

Ömer Can ATILKAN
Elit Apaçi
158
29
Marka
Volkswagen
Merhaba arkadaşlar başlıkta belirttiğim üzere polo aracım stop ediyor vites düşürürken debyaja bastığımda frenede hafif dokunursam stop ediyor bunu birebir test ettim ama sürekli olmuyor (klima açıksa sürekli oluyor) bir ustaya gösterdim durumu anlattım direk boğaz kelebeği temizlenecek dedi tamam dedim biraz işim vardı aracı bıraktım akşam gittiğimde boğaz kelebeği hiç çalışmıyor değiştirmen lazım dedi. Fiyatı sordum iyi olsun derse 1300-1500 dedi. Anladığım şeyler değil parçayı internetten kendim alıyım desem kötüsü falan olur mu yada bu durumu daha önce yaşayan var mı ? Gerçekten boğaz kelebeğinden mi yapar bu durumu debyaj ile alakasıda olabilir mi acaba?
 
Merhaba arkadaşlar başlıkta belirttiğim üzere polo aracım stop ediyor vites düşürürken debyaja bastığımda frenede hafif dokunursam stop ediyor bunu birebir test ettim ama sürekli olmuyor (klima açıksa sürekli oluyor) bir ustaya gösterdim durumu anlattım direk boğaz kelebeği temizlenecek dedi tamam dedim biraz işim vardı aracı bıraktım akşam gittiğimde boğaz kelebeği hiç çalışmıyor değiştirmen lazım dedi. Fiyatı sordum iyi olsun derse 1300-1500 dedi. Anladığım şeyler değil parçayı internetten kendim alıyım desem kötüsü falan olur mu yada bu durumu daha önce yaşayan var mı ? Gerçekten boğaz kelebeğinden mi yapar bu durumu debyaj ile alakasıda olabilir mi acaba?
Kullandığınız aracın bilinen en kronik problemi. Teşhisin doğru olma ihtimali çok yüksek ama içinizde şüphe varsa farklı ustalarla da bir konuşun kontrol ettirin derim.
 
Kullandığınız aracın bilinen en kronik problemi. Teşhisin doğru olma ihtimali çok yüksek ama içinizde şüphe varsa farklı ustalarla da bir konuşun kontrol ettirin derim.
Ustaya güveniyorum bu konuda kastamonu da bilinen bir kişi ama burayada bir sormak istedim internette baktığımda 800-1500 arası fiyatlarda boğaz kelebeği var acaba fark ne
 
Ustaya güveniyorum bu konuda kastamonu da bilinen bir kişi ama burayada bir sormak istedim internette baktığımda 800-1500 arası fiyatlarda boğaz kelebeği var acaba fark ne
Yerli üretim, İthal ürün, marka farkı, çıkma ürün birçok şey fiyatı etkiler. Fiyat pahalı diye daha iyi olmayabilir. Kullanıcı gruplarından falan bir araştırın derim. Bazı markaların kronik sorunlu parçalarında yerli ürünler daha uzun ömürlü çözümler sunabiliyor.
 
Bu konu hakkında en net yorumları facebook gruplarından alırsınız. Polo motorlu skoda felicialarda da sık görülüyordu ancak hangi marka öneriliyor bilmiyorum. Eğer ustanız bu araç üzerine ustaysa ondan da marka tavsiyesi alabilirsiniz
 
Yerli üretim, İthal ürün, marka farkı, çıkma ürün birçok şey fiyatı etkiler. Fiyat pahalı diye daha iyi olmayabilir. Kullanıcı gruplarından falan bir araştırın derim. Bazı markaların kronik sorunlu parçalarında yerli ürünler daha uzun ömürlü çözümler sunabiliyor.
Tamda bu kriterler kafamı karıştırıyor benimde işte Mesela şu ürün alınır mı acaba ? https://urun.n11.com/oem-yedek-parca/bogaz-kelebegi-polo-14-16v-ahw-P405284850
 
Bu konu hakkında en net yorumları facebook gruplarından alırsınız. Polo motorlu skoda felicialarda da sık görülüyordu ancak hangi marka öneriliyor bilmiyorum. Eğer ustanız bu araç üzerine ustaysa ondan da marka tavsiyesi alabilirsiniz
Usta istersen getirtirim dedi marka sormakta olmaz şimdi 😞
 
Arkadaşlar beni ayıplamayın ama ilk defa arıza yüzünden komple boğaz değişildiğini duydum.. yani genelde kelebek sensörü, soketi veya tesisatı değiştirilir.. gerek duyulursa yağ buharı girişleri filan temizlenir veya komple çıkartıp balata spreyi ile kiri pisliği al aşşağı edilir.. ama değişmek ne bilim garip geldi bana..

bizim arabalarda da yağ buhar girişlerinin tıkanması yüzünden rölanti sorunları olabilir.. ama biz hiç kelebek değişmeyiz.. çünkü eskimez, mekaniği zarar görmez.. görecek bişey değil.. hala hepsi 1990 larda ki sensör ile çalışıyor o da 150 tl bişey zaten.

yani demek istediğim bunun daha kolay bir yolu vardır.. komple değişmek servis mantığı gibi geliyor bana..
 
Arkadaşlar beni ayıplamayın ama ilk defa arıza yüzünden komple boğaz değişildiğini duydum.. yani genelde kelebek sensörü, soketi veya tesisatı değiştirilir.. gerek duyulursa yağ buharı girişleri filan temizlenir veya komple çıkartıp balata spreyi ile kiri pisliği al aşşağı edilir.. ama değişmek ne bilim garip geldi bana..

bizim arabalarda da yağ buhar girişlerinin tıkanması yüzünden rölanti sorunları olabilir.. ama biz hiç kelebek değişmeyiz.. çünkü eskimez, mekaniği zarar görmez.. görecek bişey değil.. hala hepsi 1990 larda ki sensör ile çalışıyor o da 150 tl bişey zaten.

yani demek istediğim bunun daha kolay bir yolu vardır.. komple değişmek servis mantığı gibi geliyor bana..
Benimde garibime giden şu benim rölantimde falan hiç sorun yok yani sallanma titreme oynama hiç bir şey yok sadece sorunum arabam vites düşürürken daha doğrusu debyaja basılıyken frenede hafif basınca stop ediyo bunu sürekli yapmıyor ama AC açıksa sürekli yapıyor lakin internete boğaz kelebeği yazınca rölanti falan çıkıyo
 
Benimde garibime giden şu benim rölantimde falan hiç sorun yok yani sallanma titreme oynama hiç bir şey yok sadece sorunum arabam vites düşürürken daha doğrusu debyaja basılıyken frenede hafif basınca stop ediyo bunu sürekli yapmıyor ama AC açıksa sürekli yapıyor lakin internete boğaz kelebeği yazınca rölanti falan çıkıyo
Aracınız LPG'li miydi? Bunu benzinde de yapıyor mu?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...