KAPALI 20000 TL'ye uzun kullanımlık araba

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

goldenjoker4

Asfalt Kurutucu
1
20000 TL'ye uzun kullanımlık araba ,

Herkese hayırlı akşamlar , biz babamla 20000 TL'ye kadar bir araba almak istiyoruz bunun öncesinde hiç arabamız olmadı yani piyasayı çok bilmiyoruz ancak belli başlı ortaklaşa isteklerimiz var . Parça konusunda pahalı olmayan ancak pahalı olsa bile ömrü uzun gidecek bir araç, geniş ve büyük hacimli, model bakımından 85 altı olmayan, mümkünse arkadan itiş bir araç bakıyoruz . Piyasada ki bmw 5 serisi fiyatları uçmuş durumda ancak gözümüz 190E ve D serisine de kayıyor . Yaşadıklarınız tecrübelere dayanaraktan bize yardımcı olur musunuz ?
 
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-hastasindan-satilik-bakimli-mazda-626-374420100/detay[URL]https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-mazda-sahibinden-136-lik-626-367576521/detay[/URL]
ben olsam 626 bakardım.
geniş, d segmenti
90larda mazda Türkiye'ye donanım olarak dolu gelmiş çoğunlukla
uzun ömürlü olacağını da düşünebiliriz
saydığınız premium almanlara göre model yılı da daha iyi

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...en-2004-lacetti-sedan-orjinal-357468102/detay
daha modelli bir alternatif
hb kasa küçükse de sedan geniş
ilk etapta aklıma bunlar geldi. saydığınız premium almanlara göre model yılı da daha iyi. biliyorum piyasada tutulmayan modeller ama ben aileye araba alacak ve uzun süre binecek olsam 80 küsür model 190E alma riskine girmezdim. bu arada ilanları öylesine, örnek teşkil etsin diye koydum (döşemelerden falan temiz olmadığı anlaşılıyor
 
1983 yılında norda pistinde 2,3 litre 16 valfli 190E mercedesler, dünya rekoru kırmıştı. Yakıt ve lastik değişimi hariç 50 bin km yolu 200 saate hiç durmadan kat ettiler. 250 km ortalama hızla bu işi yaptılar.
2,3 16 valfli ve lpg değmemiş 190e tavsiye ederim.
 
1983 yılında norda pistinde 2,3 litre 16 valfli 190E mercedesler, dünya rekoru kırmıştı. Yakıt ve lastik değişimi hariç 50 bin km yolu 200 saate hiç durmadan kat ettiler. 250 km ortalama hızla bu işi yaptılar.
2,3 16 valfli ve lpg değmemiş 190e tavsiye ederim.
Abi o paraya o arabayı bulursan söyle ben direk saldırıyım o motorlu temizler 40k dan aşağı değil.Hocam bence japonlara yönelin mitsubishi carisma düşünülebilir 1,6'ları lpg ye uygun eğer temiz bakımlı bulursanız ve benzin sıkıntı olmayacaksa 1,8 GDİ tercih edilebilir.
 
Forumda son zamanlarda 200E/D ile 190E/D parça fiyatlarının bolluğu ve uygunluğu üzerine yorumlar görüyorum. LPG takılmamış, meraklıları tarafından temiz bakılmış örnekleri mutlaka bulunur. Bu konuda daha bilgili arkadaşlar zaten buraya ilgili yorumları yaparlar. Bütçeniz ve beklentilerinizin karşılığına en uygun arabalar Mercedes'ler.

Japonlara yönelin derdim ama bütçeniz dahilinde model yılı çok geriye gidiyor ve yedek parçalar zor bulunur hale geliyor, fiyatları aşırı artıyor. Kore desem o zamanlar perişan araçlar üretiyorlardı, şimdiki gibi değildi :)

Önden çekiş derseniz de zamanının Audi 80, Audi 100, Volkswagen Passat' larını önerebilirim. Bunların temiz toplanmışları bulunabiliyor.

Son olarak dıştan pek göstermez ama içi çok geniş olan Golf III 'lerin üst donanımlı 1.9 turbo-dizellerini öneririm. Bana göre Golf'ün en çekici kasasıdır. Bir değerlendirmeye almanızda fayda var.
 
1.3 ler temiz bakıldıktan sonra kolay kolay arıza vermez diye biliyorum
1.3'ler motor olarak gerçekten çok sağlam. Ama 200.000 km üzerine çıkılırsa tabii ki çok fazla sıkıntı baş gösteriyor. Salıncakların, amortisörlerin mutlaka değişmesi gerekir. Amortisör takozları filan hep yenilenmeli. V kayış gergi kasnağı da değişecekler listesinde olur. Direksiyon kutusu zaten her sene elden geçiyor =). İç mekanda da yoğun kullanılmış olanlarda kaçınılmaz olarak kapı içi döşemeleri aşırı yıpranmış olur. Örnek ilanda kronik olarak yırtılan kısa ömürlü korna lastikleri yan sanayi ürünle değiştirilmiş. Belli ki abi satmaya niyet edip göstermelik toparlamış arabayı. Bir de klima butonları siliniyor zamanla, kozmetik bir konu dert edilmez ama oluyor yani :) El freni ve vites körükleri de yıpranmış olur. Özellikle tespih asıldıysa vites kolunun körüğü feci olur. Değiştirilir geçer. Havalandırma ızgaraları da sağlam kalmıyor. Kolayca değiştirip yenileyebilirsiniz :) Stepne semalarına da göz atmakta fayda var. Kriko veya stepnesi eksik Corsa'ları çok duyuyorum.
bi bilene danışalım :)) @berkertekin
Çok uzattım kusura bakmayın, @alfhonso nun gazına geldim.
 
Hahahahah böyle açıkla sen yeter ki :D o değilde vites topuzu körüğü ciddi anlamda baktığım bi çok arabada yalan olmuş halde ya :D bişi dicem bu 1.3 cdti 2005 sonrası astralardaki motorla aynı mı ?
 
1.3'ler motor olarak gerçekten çok sağlam. Ama 200.000 km üzerine çıkılırsa tabii ki çok fazla sıkıntı baş gösteriyor. Salıncakların, amortisörlerin mutlaka değişmesi gerekir. Amortisör takozları filan hep yenilenmeli. V kayış gergi kasnağı da değişecekler listesinde olur. Direksiyon kutusu zaten her sene elden geçiyor =). İç mekanda da yoğun kullanılmış olanlarda kaçınılmaz olarak kapı içi döşemeleri aşırı yıpranmış olur. Örnek ilanda kronik olarak yırtılan kısa ömürlü korna lastikleri yan sanayi ürünle değiştirilmiş. Belli ki abi satmaya niyet edip göstermelik toparlamış arabayı. Bir de klima butonları siliniyor zamanla, kozmetik bir konu dert edilmez ama oluyor yani :) El freni ve vites körükleri de yıpranmış olur. Özellikle tespih asıldıysa vites kolunun körüğü feci olur. Değiştirilir geçer. Havalandırma ızgaraları da sağlam kalmıyor. Kolayca değiştirip yenileyebilirsiniz :) Stepne semalarına da göz atmakta fayda var. Kriko veya stepnesi eksik Corsa'ları çok duyuyorum.

Çok uzattım kusura bakmayın, @alfhonso nun gazına geldim.
Yok hocam ne demek bilgilendirdiniz bizleri:):)
 
  • Beğeni
Tepkiler: bt
Hahahahah böyle açıkla sen yeter ki :D o değilde vites topuzu körüğü ciddi anlamda baktığım bi çok arabada yalan olmuş halde ya :D bişi dicem bu 1.3 cdti 2005 sonrası astralardaki motorla aynı mı ?
Motor aynı. Hatta 1.3Multijet'lerle de aynı. Ama farklı düzenlemelerle farklı güçler alınıyor. Astra'larda Corsa D Ecoflex'lerde, Aveo LTZ'lerde, Meriva'da kulanılan 1.3 cdti motorlar 95hp güç üretiyor. Ama Corsa C 'de ve Corsa D'nin baz modellerinde 70hp güç veriyor. Daha sonra emisyon normları revizyonları sonrasında Aveo'larda filan 75hp güç alındı diye biliyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Mehmet ve alfhonso
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...