mutlu yıllar.
Benim bir sorunum var .2003 model 1.9 tdi passat var . bundan üç ay önce egr ,turbo ve tandem pompasını değiştirdim. Daha sonra aracımın yağ seviyesi yükseldi. yapılan inceleme sonucunda tekrar tandem pompası ve enjektör bakımı yapıldı. tandem pompası tekrar ısrarım üzerine değişti. yağ seviyesi düzeldi. bu yağa mazot karışımı olunca egzozdan ve araç içerisine zehirli pis koku geliyordu.
kısa bir süre mazot karışımı olmadı hala düştü. bu arada 5000km yaptım hiç bir sorun olmadı. tekrar yağ değişimi zamanı geldi. yağ değişimi yapıldı . dün yağ seviyemi kontrol ettiğimde tekrar seviyenin yükseldiğini gördüm. aracım bu değişim yapılmadan hiç bir sorunum yoktu. fren zayıflığı için tandem değişti ve turba egr isteğim üzerine değişti.
araba her inceleme sonunda 10 gün serviste kalıyor. şimdi sıra üst kapağa geldi. usta kılcal bir çatlak olabilir diyor. ama neden yağ değişimi sonrası bu sorun çıktı anlamakta zorlanıyorum. aracın çalışması sabah biraz sanki sarsıntılı çalışıyor. sanki yatak vuruyor sonra düzeliyor gibi veya tekleyen bir motor gibi. Teknik olarak bilgisi olan var mı? basına böyle bir olay gelip çözen. üst kapak değişirse ve gene olay devam ederse diye korkuyorum. enjektör yuvaları aşınmıştır diyen var. herkes bir şeyler diyor. hepsine baktırdım cam gibi yuvalar ve hiç bir sorun yok. Bu ara ettiğim masraf 20 ini buldu ama hala çözemedim. araba fiyatı kadar masraf ettim. aracım orijinal ve 260 bin km de . tek elden 13 sene kullanıldı.
yardımcı olursanız sevinecem. iyi günler dilerim.
Benim bir sorunum var .2003 model 1.9 tdi passat var . bundan üç ay önce egr ,turbo ve tandem pompasını değiştirdim. Daha sonra aracımın yağ seviyesi yükseldi. yapılan inceleme sonucunda tekrar tandem pompası ve enjektör bakımı yapıldı. tandem pompası tekrar ısrarım üzerine değişti. yağ seviyesi düzeldi. bu yağa mazot karışımı olunca egzozdan ve araç içerisine zehirli pis koku geliyordu.
kısa bir süre mazot karışımı olmadı hala düştü. bu arada 5000km yaptım hiç bir sorun olmadı. tekrar yağ değişimi zamanı geldi. yağ değişimi yapıldı . dün yağ seviyemi kontrol ettiğimde tekrar seviyenin yükseldiğini gördüm. aracım bu değişim yapılmadan hiç bir sorunum yoktu. fren zayıflığı için tandem değişti ve turba egr isteğim üzerine değişti.
araba her inceleme sonunda 10 gün serviste kalıyor. şimdi sıra üst kapağa geldi. usta kılcal bir çatlak olabilir diyor. ama neden yağ değişimi sonrası bu sorun çıktı anlamakta zorlanıyorum. aracın çalışması sabah biraz sanki sarsıntılı çalışıyor. sanki yatak vuruyor sonra düzeliyor gibi veya tekleyen bir motor gibi. Teknik olarak bilgisi olan var mı? basına böyle bir olay gelip çözen. üst kapak değişirse ve gene olay devam ederse diye korkuyorum. enjektör yuvaları aşınmıştır diyen var. herkes bir şeyler diyor. hepsine baktırdım cam gibi yuvalar ve hiç bir sorun yok. Bu ara ettiğim masraf 20 ini buldu ama hala çözemedim. araba fiyatı kadar masraf ettim. aracım orijinal ve 260 bin km de . tek elden 13 sene kullanıldı.
yardımcı olursanız sevinecem. iyi günler dilerim.
Ekli dosyalar
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.06.43 (3).jpeg160.1 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.06.43 (4).jpeg167.3 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.06.43 (5).jpeg140.2 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.06.43 (6).jpeg110.5 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.06.43.jpeg140.2 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.07.56.jpeg182.5 KB · Görüntüleme: 0
-
WhatsApp Image 2021-01-02 at 23.10.41.jpeg210.4 KB · Görüntüleme: 0
-
1.jpeg107.9 KB · Görüntüleme: 0
-
2.jpeg160.1 KB · Görüntüleme: 0
-
3.jpeg167.3 KB · Görüntüleme: 0
-
4.jpeg140.2 KB · Görüntüleme: 0
-
5.jpeg110.5 KB · Görüntüleme: 0
-
6.jpeg140.2 KB · Görüntüleme: 0
-
enjektör yuvaları.jpeg137.7 KB · Görüntüleme: 0
-
genel görünüm.jpeg182.5 KB · Görüntüleme: 0
-
seviye.jpeg210.4 KB · Görüntüleme: 0
-
enjektör yuvaları.jpeg137.7 KB · Görüntüleme: 0