KAPALI 2010 Renault laguna coupe

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Bence;
-Eksi yönleri
2.0 vergi dezavantajı
Çok fazla tutulmamış olması (satarken)
+Artı yönleri
2.0 güçlü dizel motor
Spor görünüm
(Muhtemelen) az yakması
 
Duruşu cidden çok güzel. Gidişi baya iyi. Motor olarak 8 litre civarları. Şanzıman tork konvertörlü klasik. Fiyatları yüksek ama ikinci eli zayıf. Yedek parçası pahalı. Komple ithal. Haliyle trim sesi. İlandaki araç da alınabilecek en makul fiyatlısı.
 
valla eksilerini bilmem ama bildiğim tek artısı tasarımı süper. kronik sorunu yoksa her türlü alınır binilir.
 
Renault un tek begendiğim ototmobili hatta bir ara almayı bile düşünmüştük ilk çıktığı zamanalar. Bir arkadaaşımda eskiden sedan ı vardı parça konusunda sıkıntı yaşamışlardı, hep trim seslerinden yakınır dururdu.
 
140BinKM de Laguna Coupe yi 3 ay kullandım 6000 km yol yaptım, trim sesleri gösterge tablosunda gelmektedir. Yalnızca kışın soğuk ve rölantide, araç ısındıktan sonra geçiyor (dCi 2.0). Araçta herhangi bir sese hassas olan bir kişi olarak çıkan bu trim sesleri rahatsız edici düzeyde bulmadım. Tasarımı özgün bulmadım önü başka arkası Aston kırması gibi... Kötü bir araba değil A5 alamayanlara en iyi ekonomik alternatif. Yol tutuş, konfor vs gayet yi, b sütununda bazen rüzgar sesi alıyordu. Sunroof iç kısmındaki tavan rengindeki süngerli çerçevenin birleşme noktasında 5mm'lik açığın süngerin gözükmesi yakışmamış. Binilir mi? Binilir. Zevk alır mısın? Alırsın, Coupe heyecanı var mı? Var...
Laguna ömrünü tam yaşayamadı "ya sev ya nefret et" denen bir model bile değildi! Ekonomik olarak Renault'yu bir hayli sarstı, adını bile duymak istemediler ve tarihe yaklaşık 2 yıl erken veda etmek zorunda kaldı. Aynı kaderi Espace da yaşadı,..., ama Technocentre'daki radikalciler Espace'a son bir şans verdiler.
 
Son düzenleme:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...