Öncelikle merhaba abilerim vede kardeşlerim. 2011 yılının Şubat ayında OTOKOÇ TAŞDELEN'den aldığımız sıfır araç (connect 110 ps GLX PLUS PAKET)
Aldıktan kısa bir süre sonra anormal bi şekilde egzoz'dan beyaz duman çıkartmaya başladı otokoç taşdelen yetkili servise daha bir aylıkken giriş yaptı bu şikayetle aracı makinalara bağlıyıp sorun bulunamadı diye yanıt aldık daha sonra aynı şikayet üzerine defalarca araç serviste kaldı(maksimum 3 gün). Tabi bu süre zarfında aracın bütün bakımları gene aynı servis tarafından ücreti mukabilinde yapıldı servis dışı vidası dahi sıkılmadı fakat aracın sorunu bir türlü bulunamadı taki bir gece araç egr arızalı uyarısı verip 30 kmh'yi geçmeyene kadar bu uyarıyı verdiğinde ise aracın garanti süresi dolmuştu ertesi gün servise götürdük ve 3500tl gibi bi fiyat çıkarıldı tabi haliyle bizde farklı ustalara sorduk nedir bu arıza diye bize egr bozuksa araç beyaz duman çıkarır diye bi cevap geldi ustamızdan servisle iletişime geçip itirazda bulunduk ve sorgusuz sualsiz ücret almadan aracı onardılar ve yerine verilmediği halde ikame araç verdiler ama arabanın farklı farklı sorunları çıkmaya devam etmekte 2. Vitesten 5. Vitese kadar devir saati 2000 deyken araç gaz kesip hız düşürmeye başladı bunu defalarca yaptıktan sonra servise başvurduk ve yapılan incelemeler sonucunda herzamanki gibi sorun bulunamadı ve araç tarafımıza teslim edildi 3. Gün sonunda. Ford otosan ile iletişime geçip mağduriyetimizin giderilmesi için başvuruda bulunduk yapılan araştırmalar sonucunda aracın hiçbir probleminin olmadığını ve talebimizin reddedildiğini ilettiler.
Daha önceden böyle birşey başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim yasal olarak birşeyler yapma hakkımız varmıdır.
Aldıktan kısa bir süre sonra anormal bi şekilde egzoz'dan beyaz duman çıkartmaya başladı otokoç taşdelen yetkili servise daha bir aylıkken giriş yaptı bu şikayetle aracı makinalara bağlıyıp sorun bulunamadı diye yanıt aldık daha sonra aynı şikayet üzerine defalarca araç serviste kaldı(maksimum 3 gün). Tabi bu süre zarfında aracın bütün bakımları gene aynı servis tarafından ücreti mukabilinde yapıldı servis dışı vidası dahi sıkılmadı fakat aracın sorunu bir türlü bulunamadı taki bir gece araç egr arızalı uyarısı verip 30 kmh'yi geçmeyene kadar bu uyarıyı verdiğinde ise aracın garanti süresi dolmuştu ertesi gün servise götürdük ve 3500tl gibi bi fiyat çıkarıldı tabi haliyle bizde farklı ustalara sorduk nedir bu arıza diye bize egr bozuksa araç beyaz duman çıkarır diye bi cevap geldi ustamızdan servisle iletişime geçip itirazda bulunduk ve sorgusuz sualsiz ücret almadan aracı onardılar ve yerine verilmediği halde ikame araç verdiler ama arabanın farklı farklı sorunları çıkmaya devam etmekte 2. Vitesten 5. Vitese kadar devir saati 2000 deyken araç gaz kesip hız düşürmeye başladı bunu defalarca yaptıktan sonra servise başvurduk ve yapılan incelemeler sonucunda herzamanki gibi sorun bulunamadı ve araç tarafımıza teslim edildi 3. Gün sonunda. Ford otosan ile iletişime geçip mağduriyetimizin giderilmesi için başvuruda bulunduk yapılan araştırmalar sonucunda aracın hiçbir probleminin olmadığını ve talebimizin reddedildiğini ilettiler.
Daha önceden böyle birşey başına gelen varsa yardımcı olursa sevinirim yasal olarak birşeyler yapma hakkımız varmıdır.