KAPALI 2012 A4 TDI - C180 AMG - 3.20d

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

isaacking

Düz Yol Gazcısı
5
Herkese merhaba, oturdum ciddi ciddi arastirdim 70k gecmeyecek sekilde temiz orta halli bir araba alayim derken 10k daha ekleriz diye diye 100-100k bandina ciktim. Ucundan kiyisindan giris yaptigim hafif hasarli audi mercedes ve bmw araclari ve ozellikleri su sekilde;

Audi A4 2.0TDI 2.0 6lt/100km dizel 1600TL yillik,
Benz C180 AMG 1.6T 8lt/100km benzin 600TL yillik,
Bmw 3.20d 2.0 6lt/100km dizel 1600TL yillik,

Audi 8 vites 177hp 130kw 380nm 7.9sn on cekis,
Merco 7 vites 156hp 115kw 250nm 8.5sn arka itis,
Bmw 8 vites 184hp 135kw 380nm 7.6sn arka itis,

Bu uc arac da hafif hasarli ve 150bin km altinda100k tl bandinda alinabiliyor. 3 ay sonra veya seneye satabilirim, kronik arizasi olmayan, sanzimani guvenilir, uzun yol yapacak ve satarken cok zarar ettirmeyecek olan secim hangisi olmali sizce?
 
Audi disinda digeri ikisi alinabilir. Multitronic dedigimiz cvt sanziman sorun cikarmaya yatkin bir sanziman. Audi de artik kullanmayi birakti. Mercedes ve Bmw’nin sanzimani tork konvertorlu, ikisi de saglam sanzimanlar. Bmw’nin ZF sanzimaninin gecisleri Mercedes’ten cok daha hizli.
Uzun yol yapilacaksa Bmw on plana cikiyor malum Mercedes benzinli.
2013 makyajli w204 c180 de kullandim 2015 F30 320d de kullandim. Sahsen Mercedes’i tercih ederim, ancak sizin icin mantikli olan arac Bmw
 
  • Beğeni
Tepkiler: isaacking
100-110 lira bandında eli yüzü düzgün f30 3.20 dizel var mı ki ? İlanlarda genelde E90 kasa var bu fiyata. Açıkçası bütçeyi yükseltemiyorsanız bu 3 araç içinden kesinlikle makyajlı C180 tercih ederim. Zira güncel kasa c serisinden bile daha kaliteli olduğunu düşünüyorum makyajlı w204'lerin.
 
Audi disinda digeri ikisi alinabilir. Multitronic dedigimiz cvt sanziman sorun cikarmaya yatkin bir sanziman. Audi de artik kullanmayi birakti. Mercedes ve Bmw’nin sanzimani tork konvertorlu, ikisi de saglam sanzimanlar. Bmw’nin ZF sanzimaninin gecisleri Mercedes’ten cok daha hizli.
Uzun yol yapilacaksa Bmw on plana cikiyor malum Mercedes benzinli.
2013 makyajli w204 c180 de kullandim 2015 F30 320d de kullandim. Sahsen Mercedes’i tercih ederim, ancak sizin icin mantikli olan arac Bmw
Sirf onden cekis diye audiye sicak bakmiyordum, sanzimanla alakali bilgilendirme iyi oldu cok tesekkurler. Acikcasi yakiti cok onemli degil, simdiye kadarki araclarim 200hp ustu benzinliydi, gulu seven dikenine katlanir. gecen sene sonu 2013 c250 1.8T 204hp aracimi sattim biraz ozlem var c180 daha olasi gibi ama motoru dusuk. Bmw hic kullanmadim tek cekincem mercedesin koltuguna oturdugumdaki konfor hissini vermemesi. 1 haftaya karar veririm ins
 
  • Beğeni
Tepkiler: Basri Amca
100-110 lira bandında eli yüzü düzgün f30 3.20 dizel var mı ki ? İlanlarda genelde E90 kasa var bu fiyata. Açıkçası bütçeyi yükseltemiyorsanız bu 3 araç içinden kesinlikle makyajlı C180 tercih ederim. Zira güncel kasa c serisinden bile daha kaliteli olduğunu düşünüyorum makyajlı w204'lerin.
Malesef kazasiz temiz yok o fiyatlara anca hasarli tamir gormusleri bulabildim, hafif hasarli tabi. Butceyi yukseltemiyorum isler iyi degil pek idareten alacagim bu senelik. Eli yuzu temiz 3.20 arkadaslar 130 ustu cikiyor :)
 
Malesef kazasiz temiz yok o fiyatlara anca hasarli tamir gormusleri bulabildim, hafif hasarli tabi. Butceyi yukseltemiyorum isler iyi degil pek idareten alacagim bu senelik. Eli yuzu temiz 3.20 arkadaslar 130 ustu cikiyor :)
O zaman ya hasarlı f30 alacaksınız ya da e90 kasa alacaksınız. E90'a yöneleceğinizi düşünürsek kesinlikle w204 tercih ederim. Özellikle makyajlı kasadan bakmanızı tavsiye ederim. C 180'in 156'lık motorunu hem amg coupe hem de avantgarde versiyonlarında çokça deneyimledim. Bence gayet tatminkar bir gidişi var. Tabii 200 hp ve üstü otomobillere alışkınsanız biraz garipseyebilirsiniz ama bana kalırsa yeterli bir güç sunuyor.
 
Sirf onden cekis diye audiye sicak bakmiyordum, sanzimanla alakali bilgilendirme iyi oldu cok tesekkurler. Acikcasi yakiti cok onemli degil, simdiye kadarki araclarim 200hp ustu benzinliydi, gulu seven dikenine katlanir. gecen sene sonu 2013 c250 1.8T 204hp aracimi sattim biraz ozlem var c180 daha olasi gibi ama motoru dusuk. Bmw hic kullanmadim tek cekincem mercedesin koltuguna oturdugumdaki konfor hissini vermemesi. 1 haftaya karar veririm ins

Cok fazla takilmiyorum onden mi tahrikli arkadan mi diye. Yanlama gibi bir derdim olmadigi icin iyi yol tutsun yeter. Onden cekisli otomobil bu devirde halen dezavantaj olarak goruluyor, yanlis bir dusunce bana kalirsa. 4 ceker olmadigi surece hepsinin kendine gore avantaj/dezavantajlari vardir. 4 cekerde bile cesitli sistem farkliliklari var. Onden cekisli otomobil iyi yol tutmaz, arkadan itisli iyi yol tutar gibi bir dusunce her kosulda dogru olsaydi Type-R gibi bir otomobili pistte ayni gucu ureten arkadan itisli otomobiller gecerdi (Tabi bu uc ornek)
Bmw konfor hissi falan vermiyor bana. Burada zamaninda yazdigimda yok oyle bir sey dediler de, sanziman ve motor kombinasyonunu bu kadar sevdigim ancak onun disindaki konularda sinifta kalan bir arac benim kriterlerimde. Ayrica cok sert bir arac Mercedes ve Audi’ye gore. Yani direksiyonu sert suspansiyon sonumlemesi sert, oturus pozisyonuna bir turlu alisamadim. Mercedes’in ic mekanini cok daha kaliteli buluyorum. D segment bir aracta ben her kosulda spor otomobil hissi aramiyorum ki ? O yuzden sanzimaninin hantalligina ragmen benim tercihim Mercedes olurdu. 156 hp motor da bana kalirsa gayet yeterli
 
Son düzenleme:
Cok fazla takilmiyorum onden mi tahrikli arkadan mi diye. Yanlama gibi bir derdim olmadigi icin iyi yol tutsun yeter. Onden cekisli otomobil bu devirde halen dezavantaj olarak goruluyor, yanlis bir dusunce bana kalirsa. 4 ceker olmadigi surece hepsinin kendine gore avantaj/dezavantajlari vardir. 4 cekerde bile cesitli sistem farkliliklari var. Onden cekisli otomobil iyi yol tutmaz, arkadan itisli iyi yol tutar gibi bir dusunce her kosulda dogru olsaydi Type-R gibi bir otomobili pistte ayni gucu ureten arkadan itisli otomobiller gecerdi (Tabi bu uc ornek)
Bmw konfor hissi falan vermiyor bana. Burada zamaninda yazdigimda yok oyle bir sey dediler de, sanziman ve motor kombinasyonunu bu kadar sevdigim ancak onun disindaki konularda sinifta kalan bir arac benim kriterlerimde. Ayrica cok sert bir arac Mercedes ve Audi’ye gore. Yani direksiyonu sert suspansiyon sonumlemesi sert, oturus pozisyonuna bir turlu alisamadim. Mercedes’in ic mekanini cok daha kaliteli buluyorum. D segment bir aracta ben her kosulda spor otomobil hissi aramiyorum ki ? O yuzden sanzimaninin hantalligina ragmen benim tercihim Mercedes olurdu. 156 hp motor da bana kalirsa gayet yeterli
Yol tutusu acisindan cogu araba belli bir standart sagliyor artik aynen katiliyorum soylediklerinize. Ben sadece surus hissini sevmedigim icin sicak bakmiyorum, hiz tutkum veya yanlama hevesim yok ama seri surerim, lastiklerim omrunu yarilamisken yagmurlu hava ve dik rampada bile stabil sekilde kalkabilsin isterim, dusuk hizlarda pedala sonuna kadar basip sag sol yaparken direksiyona his cok fazla yansiyor yon verirken anlasiliyor, en azindan benim arcalar oyleydi (volvo xc60, audi a5, nissan qashqai).

Bmw icin birkac arkadasimdan daha o sekilde duydum, siz zaten dneyimlemissiniz. Kararimda bayagi etkili oldu soyledikleriniz, tekrar tesekkurler :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: by
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...