2012 Ford Focus 1.6 ti-vct motora lpg taktırmayı tavsiye eder misiniz?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Çoook sakin kullanım bu şekilde
 

Ekli dosyalar

  • image.jpg
    image.jpg
    257 KB · Görüntüleme: 241
Gazlama performans olursa 7 litre civarı uzun yolu böyle gittik ağırlıklı olarak şehir içiyle birleşince 7 oldu
 

Ekli dosyalar

  • image.jpg
    image.jpg
    88 KB · Görüntüleme: 322
Seninki iyiymiş benim şehir içi 9.4 . bir defa çok sakin ve yavaş kullanarak 8.0 'a indirebildim. Onda da eco sürücü kupası vermişti. Biraz sportif kullanımda 11-12 arası yakıyor.
 
İstanbulda sadece denediğim yerler arasında capacity otoparkına giremedim onun dışında her yere girdim kayseride hiç lpg kontrol görmedim sıkıntılı dönemlerde bomba var mı diye baktıklarında lpg yi görselerde demediler bu araç lpg li giremez diye. Aracım corsa c 99 binde 33 bin kmdir lpg ile kullanıyorum 10 binde 1 filtre ayar 40 tl onun dışında rutin bakımlar şu ana kadar bi sorun olmadı çok şükür
 
Yakıt masrafınız eğer aylık 400 tl ise taktırın eğer yıllık 5 bin km yapıyosanız taktırmayın derim konuşmada ikisinide demişsiniz ama aylık 400 tl benzin harcayarak yıllık 5 bin km yapmak hele focusla biraz zor
 
Bende bir multimedya dusunuyorum keşke çıkma falan denk gelse sizin yol bilgisayarı da aklımda
 
Bende bir multimedya dusunuyorum keşke çıkma falan denk gelse sizin yol bilgisayarı da aklımda
Yol bilgisayarını kesinlikle öneririm. Multimedya sistemine gelince bazı donanımlarda daha küçükmüş heralde. Benimki dokunmatik filan değil ama bana gayet kullanışlı geldiği için değiştirmedim. Bide değiştirirsem ön-arka park sensörlerinin ve otamatik parkın kullanılamayacağını söylediler. Sizinki de bundan sanırımford.jpg
 
Taktırıp kullanan çok.. kendim kullanmadım ama 60-80 bin km de Subap erimesi sorunu yaşayanlar var. Bu konuyu araştır magnezyum kapakları çelik yada dökme demirle değişenler var.
Diğer konuda ti-vct nin çalışma prensibi 1-4 silindiri ayrı 2-3 ü ayrı yönetiyor yani 2 farklı ecu varmış gibi silindirleri ayrı ayrı yönetecek uygun kit bulmalısın.
1-4 2-3 ayrı yönetiyor derken, kardeş çalışan silindirlere aynı anda yakıt göndermesini kastettiniz sanırım
 
LPG, kullanıcıları tarafından yalanlansa da bir sürü olumsuz yönü var.
Motor ömrünü kısaltması,
Performansı düşürmesi,
Bagajdan yer çalması,
Sık bakım gerektirmesi,
Olası kazada tehlike oluşturması...
Kapalı otoparklara alınmamakta oldukça rencide edici bir durum.
Bu sorunları başkalarının yaşamamış olması sizin yaşamayacağınız anlamına gelmiyor.
LPG sevdalıları için Hyundai i10 gibi Bi-fuel yani fabrika üretimi hem benzinli hem LPG'li araçlar çok daha mantıklı. Yalnız bu araçları Honda Civic gibi bayiler tarafından LPG takılmış 0 km araçlarla karıştırmayın.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: kaanc5
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...