2016 YILININ ŞAMPİYONU HİLUX OLDU

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Toyota'nın efsanevi Pick-Up modeli olan HİLUX ülkemizde 2016 yılında ki satış rakamlarında rakiplerine fark atarak birinci oldu.

Yeni-Hilux-1.jpg


2016_toyota_hilux11-629x420.jpg



Bu yıl Pick-Up kategorisinde segmentinin açık ara lideri HİLUX oldu. Türkiye’de 2016 yılını 52 bin 832 adetlik rekor satış ile kapatan Toyota’nın bu başarısında en önemli rolü HİLUX oynadı.
En yakın rakibinden 2 bin 2 adet daha fazla tercih edilen HİLUX, geçtiğimiz yıl 5 bin 645 adetlik satış adedi ve yüzde 29’luk pazar payıyla segment birincisi olmayı başardı.
Ayrıca, HİLUX 5 bin 645 adetlik satışıyla Pick-Up segmentinde bir yılda en çok satış yapan model olarak da tarihi bir rekor kırdı. Aralık ayındaki 948 adetlik satışıyla Türkiye’de tüm zamanların aylık satış rekorunun da sahibi oldu.
Hilux satışa sunulduğu 1968 yılından bu yana global pick-up pazarında 18 milyondan daha fazla satış adedine ulaşmış durumda. Özellikle de son nesilinde önemli bir ilerleme kaydeden HİLUX yaptıklarının sonuçlarını iyi bir şekilde aldığı ortada. Bunun en önemli nedeninin eski Toyota'nın iş makinesı algısında üretilmesi, günlük kullanıma uzak olması segmentinde ki rakiplerinden geride bırakıyordu ama iyi çalışmışlar. :)

Yeni modeli ile güzel bir tasarıma ve eski nesillerinden çok daha iyi bir iç mekana sahip olması sonunda HİLUX'un hak ettiği yeri bulmasını sağladı.



toyota-hilux20121600x1200wallpaper17.jpg


SRK_7855.jpg



maxresdefault.jpg

2012_toyota_hilux_01_sr5_01-4e646cb43a373-800x533.jpg


DSC01133.jpg
 
Benim pıck-uplara karşı bi fetişim var galiba çok heybetli ve oturaklı geliyor gözüme vergi problemi olmasa pıck-up düşünürüm çok maço yırtıcı ama hılux her ne kadar gerçekten iyi olsada ben ranger wıldtrcuk diyorum testten sonrada arabaya tamamiyle aşık oldum :D
 
  • Beğeni
Tepkiler: Bedirhan
Sence denge sorununu sen düşündün de mühendislerin aklına gelmedimi? Dengesizliğinin dezavantajını arazide yaptıklarıyla kapatır
Valla akıllarına gelmemiş demek ki hala ani manevralarda takla atıyor. Eskiside takla atıyordu. Videosu var, otoriteler tarafından kabul edilmiş bir sorunu varken isterse Ağrı Dağı'na tırmansın, sorun sorundur.

Üstelik hayati bir sorundan bahsediyoruz.
 
  • Beğeni
Tepkiler: Aygen ve Porsche
Valla akıllarına gelmemiş demek ki hala ani manevralarda takla atıyor. Eskiside takla atıyordu. Videosu var, otoriteler tarafından kabul edilmiş bir sorunu varken isterse Ağrı Dağı'na tırmansın, sorun sorundur.

Üstelik hayati bir sorundan bahsediyoruz.
Özgüvene bak mühendislere çamur attı.Demekki motor-şanzımanı vs yere yaklaştırmak birşekilde sorun çıkarıyor ki yapmamışlar.
 
Özgüvene bak mühendislere çamur attı.Demekki motor-şanzımanı vs yere yaklaştırmak birşekilde sorun çıkarıyor ki yapmamışlar.
Mühendislere çamur attığım yok, özgüvenle uzaktan yakından alakası yok. Ortada bir gerçek var. Aracı kendin yapmışsın gibi savununca gerçeği değiştirmiyor.

Ya Hilux sahibisin ya da boş konuşuyorsun.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Porsche
Biraz bakındım arkadaşımız zamanında Egea'ya çürük çıktı falan demiş, Egea'yı mühendisler üretmemiş miydi? Özgüvenden bahsedip aynı tip şikayeti dile getiren kendisi.

Biraz Toyota sevdası olan fakat üniversiteye hazırlanan (yaş 18) ama CLA sahibi(!), büyük ihtimalle ehliyet başvurusunda bulunacak ya da ehliyetini yeni almış bir kişilik.

Üslup konusunda büyük sıkıntı çektiği belli.

Şikayet butonu bu zamanlar için. İstersen "cevap niteliğinde (!)" 10 paragraf yaz, şu andan itibaren kâle alıp cevap verecek değilim, kusura bakmayacaksın artık.
 
Son düzenleme:
Tabii canım, alanlar iki teker üstünde gitsin diye düşünmüş mühendisler, sağolsunlar... :D
Bilginiz dahilinde mi bilemem ancak land roverların range rover olup gerçek anlamda üstün yol kabiliyeti (geyik testi gibi) kazanmamış olduğu dönemlerde ki bu dönemler fiyatının da bir milyon Türk lirası olmadığı dönemlere tekabül eder. Bu engel tanımaz arazi araçlarının iç mekanında ani manevralardan kaçının, yüksek hızlarda araç devrilebilir gibi ikazlar bulunur. Hiluxın da fiyatı belli olan bir araç olduğunu ve engel tanımayan kimliğini düşünen mühendisler de müşteri kitlesinin otoban atraksiyonlarından çok saf arazi kabiliyetine önem verdiğini düşünmüşler. Ne de güzel düşünmüşler. Saygılar, güvenli ve keyifli sürüşler.

HTC One_M8 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geyik testinden haberim var ama pickup alacak olsam Hilux listemin başında olur. Denge sorunu değil, hızlıyken denge sorunu var araçta (bir yere tırmanırken falan devrilmiyor yani). Zaten araziyle işim olmayacaksa, otobanda yapıştırayım onu yapayım bunu yapayım düşüncesindeysem pickup almak baştan hata yapmak olur, tercih meselesi isteyen alır ama yanlış tercih yapmış olur. Yok işim araziye gireyim vs. ise Hilux o konularda otoritedir.
 
Biraz bakındım arkadaşımız zamanında Egea'ya çürük çıktı falan demiş, Egea'yı mühendisler üretmemiş miydi? Özgüvenden bahsedip aynı tip şikayeti dile getiren kendisi.

Biraz Toyota sevdası olan fakat üniversiteye hazırlanan (yaş 18) ama CLA sahibi(!), büyük ihtimalle ehliyet başvurusunda bulunacak ya da ehliyetini yeni almış bir kişilik.

Üslup konusunda büyük sıkıntı çektiği belli.

Şikayet butonu bu zamanlar için. İstersen "cevap niteliğinde (!)" 10 paragraf yaz, şu andan itibaren kâle alıp cevap verecek değilim, kusura bakmayacaksın artık.
Analiz yeteneğin harika
 
Biraz bakındım arkadaşımız zamanında Egea'ya çürük çıktı falan demiş, Egea'yı mühendisler üretmemiş miydi? Özgüvenden bahsedip aynı tip şikayeti dile getiren kendisi
Egeanın çürük çıkmasının bir açıklaması yok getirdiği bir avantaj yok.hiluxu yapanlara sor neden devriliyor diye arazide birşekilde avantaj sağladığindan bahsederler.bir eski bir artı.egeada sadece eksi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...