Yeni 2017 Hyundai i30 “Paris Otomobil Fuarı”nda ilk kez gün yüzüne çıktı. Selefine kıyasla daha keskin hatlara ve değişen gövdesiyle model, oldukça modern bir yapıya bürünmüş. Önde aşağıya doğru uzanan geniş havalandırma ızgarası ve arkada bulunan stop lambaları birazda olsa sanki Audi’yi hatırlatmıyor değil. Ayrıca selefinden 28 kg daha hafif ve %22 daha sert platforma sahip olan model bu değişimlerle sürüş zevkini arttırmayı planlıyor.
Modelin iç tasarımına geçildiğinde oldukça büyük ön cam, havadar bir tavan, bolca parlak “trim” malzemeleri bulunuyor. Standart olarak 5 inç ekrana sahip eğlence sistemi bulunurken, 8 inçlik büyük ekrana sahip navigasyonlu eğlence sistemi de opsiyon veya donanımlarla alınabilir.
En çok merakla beklenen motor konusunda Hyundai bu sefer oldukça bonkör. Hyundai’nin yeni turbo beslemeli 1.4 litre hacminde dört silindirlik motoru 138 beygir güç ve 242 Nm tork üretmekte. Atmosferik benzinli motor seçeneği olan aynı hacimde motor ise 98 beygir güç ve 134 Nm tork üretiyor. Küçük hacimli turbo beslemeli bir diğer alternatif 1.0 litre üç silindirlik ünite 118 beygir güç ve 170 Nm tork üretiyor. Dizel seçeneği olarak tek hacimde farklı güç seçenekleri mevcut. 1.6 litrelik dizel ünite 94 beygir, 109 beygir, 134 beygir güçleri arasında değişen seçenekleri mevcut. Kullanıcıların motorları 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman ile alabileceklerini söylemeden geçmeyelim.
1 arasında 17
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..
Modelin iç tasarımına geçildiğinde oldukça büyük ön cam, havadar bir tavan, bolca parlak “trim” malzemeleri bulunuyor. Standart olarak 5 inç ekrana sahip eğlence sistemi bulunurken, 8 inçlik büyük ekrana sahip navigasyonlu eğlence sistemi de opsiyon veya donanımlarla alınabilir.
En çok merakla beklenen motor konusunda Hyundai bu sefer oldukça bonkör. Hyundai’nin yeni turbo beslemeli 1.4 litre hacminde dört silindirlik motoru 138 beygir güç ve 242 Nm tork üretmekte. Atmosferik benzinli motor seçeneği olan aynı hacimde motor ise 98 beygir güç ve 134 Nm tork üretiyor. Küçük hacimli turbo beslemeli bir diğer alternatif 1.0 litre üç silindirlik ünite 118 beygir güç ve 170 Nm tork üretiyor. Dizel seçeneği olarak tek hacimde farklı güç seçenekleri mevcut. 1.6 litrelik dizel ünite 94 beygir, 109 beygir, 134 beygir güçleri arasında değişen seçenekleri mevcut. Kullanıcıların motorları 6 ileri manuel veya 7 ileri çift kavramalı otomatik şanzıman ile alabileceklerini söylemeden geçmeyelim.
1 arasında 17
Bu yazıyı ana sayfa portalımızdan okumak için tıklayınız..