A segmentinde yer alan Picanto‘nun çok sayıda rakibi bulunuyor. VW up!, Skoda Citigo, Seat Mii gibi Alman modelleriyle beraber Fransa liginden Citroen C1 ile Peugeot 108 de bu sınıfta boy gösteriyor. Rekabetin yoğun olduğu bu segmentte Kia ise sınıfının en yüksek bagaj hacmini (255 litre) sunarak pastadan payını almayı planlıyor.
En sessizi o
3. nesil olan Picanto’da eski nesile göre çok sayıda değişiklik yapılmış. Daha modern bir dış görünüşe kavuşan Picanto’nun GT Line adı verilen spor bir versiyonu da bulunuyor. Yeni modelde yapılan değişiklikler sadece dış görünüşle sınırlı değil. Kia mühendisleri yaptıkları çalışmalar sonucunda kabine giren ses ve titreşimi ciddi miktarda azaltmayı başarmış. Bu geliştirmeler yeni Picanto’yu rölantide 39 dB kabin içi gürültüsü ile sınıfının en sessiz otomobili yapıyor. Picanto bu başarısını şasisini oluşturan, önceki modele göre ses ve titreşime karşı %100 daha fazla mukavemet gösteren çeliğe borçlu.
Fren destek asistanı
Yüksek bagaj hacmi ve kabin içi sessizlikle yetinmeyen Kia, segmentinin öncüsü olarak otonom acil fren sistemini de Picanto’da kullanıyor. Rakiplerinde bulunmayan bu sistem sürücünün kayıtsız kaldığı bir tehlike sezdiğinde fren yaparak olası kazaların önüne geçmeyi hedefliyor.
İç Mekan
Picanto iç mekanında 7 inç büyüklüğünde Apple CarPlay ve Android Auto destekli bir multimedya sistemi bulunduruyor. Daha geniş bir iç mekana sahip olmayı ise aks aralığını 15 mm artırarak başarıyor. Yeni aks aralığı, otomobilin boyunda herhangi bir uzamaya neden olmuyor.
Motor Seçenekleri
Yeni Picanto ilk etapta, önceki modelde kullanılan 1.0 ve 1.25 litre benzinli motorlardan gücünü alacak. Bu yılın son çeyreğinden itibaren 1.0 litre 3 silindirli turbo beslemeli 100 beygir güç ve 172 Nm tork üreten motor ise 3. seçenek olarak sunulacak.
5 ileri manuel şanzımandan yana tercihini yapacaklar istedikleri motoru seçebilirken, 4 ileri otomatik şanzımanı tercih edenlerin tek seçeneği ise 1.25 litre eski versiyon motor oluyor. 2017 Picanto bu yılın 2. yarısında Avrupa’da satışa çıkacak.
2017 Kia Picanto
1 arasında 32
Read the whole post here.
En sessizi o
3. nesil olan Picanto’da eski nesile göre çok sayıda değişiklik yapılmış. Daha modern bir dış görünüşe kavuşan Picanto’nun GT Line adı verilen spor bir versiyonu da bulunuyor. Yeni modelde yapılan değişiklikler sadece dış görünüşle sınırlı değil. Kia mühendisleri yaptıkları çalışmalar sonucunda kabine giren ses ve titreşimi ciddi miktarda azaltmayı başarmış. Bu geliştirmeler yeni Picanto’yu rölantide 39 dB kabin içi gürültüsü ile sınıfının en sessiz otomobili yapıyor. Picanto bu başarısını şasisini oluşturan, önceki modele göre ses ve titreşime karşı %100 daha fazla mukavemet gösteren çeliğe borçlu.
Fren destek asistanı
Yüksek bagaj hacmi ve kabin içi sessizlikle yetinmeyen Kia, segmentinin öncüsü olarak otonom acil fren sistemini de Picanto’da kullanıyor. Rakiplerinde bulunmayan bu sistem sürücünün kayıtsız kaldığı bir tehlike sezdiğinde fren yaparak olası kazaların önüne geçmeyi hedefliyor.
İç Mekan
Picanto iç mekanında 7 inç büyüklüğünde Apple CarPlay ve Android Auto destekli bir multimedya sistemi bulunduruyor. Daha geniş bir iç mekana sahip olmayı ise aks aralığını 15 mm artırarak başarıyor. Yeni aks aralığı, otomobilin boyunda herhangi bir uzamaya neden olmuyor.
Motor Seçenekleri
Yeni Picanto ilk etapta, önceki modelde kullanılan 1.0 ve 1.25 litre benzinli motorlardan gücünü alacak. Bu yılın son çeyreğinden itibaren 1.0 litre 3 silindirli turbo beslemeli 100 beygir güç ve 172 Nm tork üreten motor ise 3. seçenek olarak sunulacak.
5 ileri manuel şanzımandan yana tercihini yapacaklar istedikleri motoru seçebilirken, 4 ileri otomatik şanzımanı tercih edenlerin tek seçeneği ise 1.25 litre eski versiyon motor oluyor. 2017 Picanto bu yılın 2. yarısında Avrupa’da satışa çıkacak.
2017 Kia Picanto
1 arasında 32
Read the whole post here.