HABER 2019 BMW 3 Serisi yüzünü gittikçe belirginleştiriyor

Alcantara

Batuhan KARALAR
Yönetim
Editör
1,052
28
Marka
Renault
BMW’nin başarılı sedan modeli 3 Serisi, çok uzun süredir ağır kamuflaj altında objektiflere takılıyordu. BMW 3 Serisi’nin yansıyan son görüntüleri ise aracın seri üretime hazır olduğunu doğruluyor.

BMW 3 Serisi (G20) bir kez daha görüntülendi

Kamuflajını incelten yeni 3 Serisi, bize daha fazla detayı inceleme fırsatı sunuyor. Genel olarak Bavyeralı üreticinin genlerini koruyan araç, abisi 5 Serisi’nin küçük bir kopyası gibi gözüküyor. Krom detaylar ile çevrelendiğini tahmin ettiğimiz yeni böbrek tasarımı, LED farlar ile bütünlük sağlıyor. Yan profilde dingil mesafesinin uzadığı net şekilde görülürken, arka bölümde ise yeni LED stop grubu ile sportif bagaj kapağı dikkat çekiyor.

Yeni BMW 3 Serisi’nin en büyük yenilikleri aracın alt bölümünde gerçekleşecek. CLAR platformu üzerinde yükselecek olan aracın yaklaşık 40 kilogram daha hafif olması bekleniyor. Ayrıca iç mekanda yeni bir bilgi-eğlence sistemi ile gelişmiş otonom sürüş desteği, yeni modelde beklentiler arasında üst sıralara çıkıyor. Ekim ayındaki Paris Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkacak olan yeni 3 Serisi, önümüzdeki yılın başlarında yollarda olacak.

BMW 3 Serisi’nin motor detaylarını içeren haberimizi BURADAN okuyabilirsiniz.

1 arasında 8









Read the whole post here.
 
Son düzenleme:
F30' dan sonra tasarım konusunda tatmin etmek kolay olmayacaktır bence, zaten onlar da risk almayıp F30'a bayağı yakın bir tasarım yapmışlar.Kamuflajdan yargılamak zor, ama böbrekleri ve farın sivri kısmını sevmedim, arkası pek belli değil zaten, bence biraz E90'ınımsılık var, ki BMW 3 ler'in tasarım konusunda en başarısız gördüğüm 3 aracı sırasıyla E90-E21-E36 gelir.Bakalım neler göreecuuk.Zaten alamayacağız da yani trafikte nasıl görecuuk.:)
 
Şasi komple değişmiş mi simdi? F30 da herkes konfor tutuş dengesi çok güzel konforlu ve yatmayan gibi tabirler kullanıyordu. Bakalım eğer degistiyse komple nasıl bir sonuç ortaya çıkacak. Teste çıktığında keşke Sinan abi ilk testini yapabilse
 
Şasi komple değişmiş mi simdi? F30 da herkes konfor tutuş dengesi çok güzel konforlu ve yatmayan gibi tabirler kullanıyordu. Bakalım eğer degistiyse komple nasıl bir sonuç ortaya çıkacak. Teste çıktığında keşke Sinan abi ilk testini yapabilse
Yeni 5 ve 7 serisi de CLAR platformunda üretiliyor. Onlara bakarak kötü olmayacağını söyleyebiliriz gibi geliyor bana.
 
  • Beğeni
Tepkiler: mcanerg
Bmw'nin eskiden tutuşa yönelik iyi işler çıkardığını ama konfor kısmını eksik yaptığını söylerdi kullanıcılar. Son zamanlarda çıkardığı modellerden görülüyor ki tutuş - konfor dengesini premium sınıflar içinde iyi ayarlamaya başladılar. Belli ki bu işi kaptılar. Artık bundan sonra çıkartacakları araçlarda bu hususta bir problem yaşayacaklarını sanmıyorum.
 
  • Beğeni
Tepkiler: fksarall
Bmw'nin eskiden tutuşa yönelik iyi işler çıkardığını ama konfor kısmını eksik yaptığını söylerdi kullanıcılar. Son zamanlarda çıkardığı modellerden görülüyor ki tutuş - konfor dengesini premium sınıflar içinde iyi ayarlamaya başladılar. Belli ki bu işi kaptılar. Artık bundan sonra çıkartacakları araçlarda bu hususta bir problem yaşayacaklarını sanmıyorum.
Mercedesin sondan bir önceki e kasası, güncel kasadan çok daha konforlu olunca bendeki o dusunce tamamen kayboldu abi
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cussler
Şimdi dikkatle baktım, iDrive kontrolünün yerini ve yeni görünümünü nedense beğenmedim.. iDrive kontrolünün yerini ya geri alacaklarmış ya da eski yerinde olması lazım. Vitese paralel iDrive kontrolü mü olur?

Start Stop Engine tuşu VW'den çökülmüş resmen. Saçmalıklar silsilesi.

Göstergelerde hala full ekrana geçemediler. Ne saçmalıyor lan bunlar?
 
Son düzenleme:
Şimdi dikkatle baktım, iDrive kontrolünün yerini ve yeni görünümünü nedense beğenmedim.. iDrive kontrolünün yerini ya geri alacaklarmış ya da eski yerinde olması lazım. Vitese paralel iDrive kontrolü mü olur?
G30'da da öyle, ve emin olun daha rahat.
Start Stop Engine tuşu VW'den çökülmüş resmen. Saçmalıklar silsilesi.
Eski yeri bence de daha iyiydi.
Göstergelerde hala full ekrana geçemediler. Ne saçmalıyor lan bunlar?
3. görseldeki göstergeler baz donanım, yine 5 ve 7 serisindeki gibi dijital gösterge opsiyon sunulacaktır. Sonuçta F10 ve F30 da bile var.
 
G30'da da öyle, ve emin olun daha rahat.

Eski yeri bence de daha iyiydi.

3. görseldeki göstergeler baz donanım, yine 5 ve 7 serisindeki gibi dijital gösterge opsiyon sunulacaktır. Sonuçta F10 ve F30 da bile var.
G30'da öyle de onun bir estetiği var. Kol dayamaya kolunu koyduğunda elin hem vites topuzuna hem iDrive kontrolüne rahatlıkla yetişebiliyor. Bunda sanki F30'daki iDrive kontrolünü oraya almışlar yani daha uzağa konumlandırmışlar gibi bir durum söz konusu, vitesi geri almışlarsa onu bilemem. Birde iDrive kontrolünün oturtulduğu plastiğinde 10₺'lik çin plastiği gibi durması da rahatsız etti. Tam bi çıksında o zaman konuşalım. :)
 
G30'da öyle de onun bir estetiği var. Kol dayamaya kolunu koyduğunda elin hem vites topuzuna hem iDrive kontrolüne rahatlıkla yetişebiliyor. Bunda sanki F30'daki iDrive kontrolünü oraya almışlar yani daha uzağa konumlandırmışlar gibi bir durum söz konusu, vitesi geri almışlarsa onu bilemem. Birde iDrive kontrolünün oturtulduğu plastiğinde 10₺'lik çin plastiği gibi durması da rahatsız etti. Tam bi çıksında o zaman konuşalım. :)
Hocam prototip bu, o malzemelerin dandikliği normal, direksiyonun haline baksana bir.
Yani benim arabamda bana geride geliyor, her elimi attığımda da diyorum şunu keşke vitesin yanına koysalarmış diye. Hele yan koltukta biri oturup kolunu kol dayamaya koyunca tam bir işkence oluyor onu kullanmak.