Herkese selamlar öncelikle, ilk konumu bir sorunumla beraber açmış bulunuyorum. 2019 model Aralık ayı çıkışlı bir adet Insignia 1.6 CDTI GS Excellence aracımız var. Aracımız şuan 122.000 KM'de aktif olarak kullanıyoruz.
Aracımıza 118.000 KM'de iken, Opel konusunda kendini kanıtlamış bir firmada yazılım attırma kararı aldık. Yazılım atıldıktan sonra partikül filtresinin dolu olduğunu söylediler ve iptal etmemin iyi olacağını söylediler. Bende dediklerini yaptım ve partikül filtresi, EGR, AdBlue sistemini komple iptal ettirdim ve son olarak da yağ bakımını yaptık LiquiMoly TopTec4100 5w40 yağ koyarak yaptık bu bakımı da. Normalde son 3 bakımdır Motul 5w30 yağ kullanıyordum.
Bu işlemlerden sonra araçtan öyle bir keyif artışı oldu ki anlatamam. Hiç bir sorunum yoktu. Fakat yaklaşık 2.000 KM sonra aşağıda belirttiğim video da ki ses meydana geldi. Kendilerine gittiğimde partikül iptal olduğu için emiş sesi olduğunu fazla dert etmeye gerek olmadığını eğer ses artarsa iyice getir söker bakarız dedi sese. Bu arada kesinlikle yanlış anlaşılma olmasın herhangi bir şikayet vs. değil bu attığım konu.
Ardından ordan çıkıp böyle olmayacak diyip kendi kafama göre iş yapıp turbocuya gittim. Turboyu söktük turbomda herhangi bir sorun ile karşılaşmadık. Ön tarafta ki tüm partikül vs ne varsa söktük tek tek baktık sorunu bulamadık. Daha doğrusu sökülüp bakılabilecek her yere baktık. Sadece tek bakmadığımız yer kaldı manifold contası onu da yarın alıp değiştirip deneyeceğiz. Bakmama sebebimiz de etrafında kurum gözükmemesinden dolayıdır.
Fazla uzattım kusuruma bakmayın sizlere sorum şudur; siz daha önce böyle bir şey ile karşılaştınız mı? Ben bir kaç kişi ile görüştüm partikül vs iptal edenle hiç böyle bir ses duymadıklarını söyledi. Eğer fikirleriniz varsa benim için değerlidir. Ses bir kaçak sesi o kadarını anlayabildim fakat nereden olduğunu bulamadım.
Aracımıza 118.000 KM'de iken, Opel konusunda kendini kanıtlamış bir firmada yazılım attırma kararı aldık. Yazılım atıldıktan sonra partikül filtresinin dolu olduğunu söylediler ve iptal etmemin iyi olacağını söylediler. Bende dediklerini yaptım ve partikül filtresi, EGR, AdBlue sistemini komple iptal ettirdim ve son olarak da yağ bakımını yaptık LiquiMoly TopTec4100 5w40 yağ koyarak yaptık bu bakımı da. Normalde son 3 bakımdır Motul 5w30 yağ kullanıyordum.
Bu işlemlerden sonra araçtan öyle bir keyif artışı oldu ki anlatamam. Hiç bir sorunum yoktu. Fakat yaklaşık 2.000 KM sonra aşağıda belirttiğim video da ki ses meydana geldi. Kendilerine gittiğimde partikül iptal olduğu için emiş sesi olduğunu fazla dert etmeye gerek olmadığını eğer ses artarsa iyice getir söker bakarız dedi sese. Bu arada kesinlikle yanlış anlaşılma olmasın herhangi bir şikayet vs. değil bu attığım konu.
Ardından ordan çıkıp böyle olmayacak diyip kendi kafama göre iş yapıp turbocuya gittim. Turboyu söktük turbomda herhangi bir sorun ile karşılaşmadık. Ön tarafta ki tüm partikül vs ne varsa söktük tek tek baktık sorunu bulamadık. Daha doğrusu sökülüp bakılabilecek her yere baktık. Sadece tek bakmadığımız yer kaldı manifold contası onu da yarın alıp değiştirip deneyeceğiz. Bakmama sebebimiz de etrafında kurum gözükmemesinden dolayıdır.
Fazla uzattım kusuruma bakmayın sizlere sorum şudur; siz daha önce böyle bir şey ile karşılaştınız mı? Ben bir kaç kişi ile görüştüm partikül vs iptal edenle hiç böyle bir ses duymadıklarını söyledi. Eğer fikirleriniz varsa benim için değerlidir. Ses bir kaçak sesi o kadarını anlayabildim fakat nereden olduğunu bulamadım.
Herkese İyi Günler Dilerim.