2021 Ford Bronco

Ford, 2021 Bronco’yu – klasik iki kapılı ve ilk dört kapılı olmak üzere – yepyeni arazi araçları ailesinin amiral gemisini tanıttı.
Bu model Avrupa için dolayısıyla Türkiye için de duyurulmadı. Bizleri çok ilgilendirmediği için fazla detaya girmeden ne var ne yok görelim istedim.

Yepyeni Bronco, 2021’in başlarında başlayan üretime ve önümüzdeki baharda Ford bayilerinde satışa başlayacak. Bronco sahipleri, maksimum kişiselleştirme için 200’den fazla fabrika destekli aksesuar yelpazesinden seçim yapabilecek.

Bronco_2dr_features_01.jpg


Tıpkı G.O.A.T. olarak adlandırılan ilk nesil Bronco gibi, tamamen yeni 2021 Bronco’nun misyonu, her yere, her zaman yetenek ve güven sağlamak için maksimum 4×4 sunmak.

Off-road sürüş için Baja, Mud / Ruts ve Rock Crawl ile Normal, Eco, Sport, Slippery ve Sand dahil olmak üzere yedi adede kadar sürücü tarafından seçilebilir mod sunulmakta.

Tüm Bronco modellerinde,
bir baz kurulum ve bir de gelişmiş 4×4 olarak iki adet 4×4 sistemi sunulmaktadır. Temel sistem iki kademeli elektronik transfer kutusu kullanırken, isteğe bağlı gelişmiş sistem 2H ve 4H arasında isteğe bağlı bağlantı için otomatik mod ekleyen iki kademeli elektromekanik transfer kutusuna sahiptir; güç, Dana 44 AdvanTEK® arka aksa ve Dana AdvanTEK bağımsız ön diferansiyel ünitesine dağıtılır. Ayrıca her ikisiyle de sunulan engebeli arazide daha iyi çekiş gücü için Spicer Performa-TraK elektronik kilitleme diferansiyeli mevcut.

Bronco’nun sınıfının en iyisi 295 mm yerden yüksekliği, maksimum 29 derece rampa açısı ve 37,2 derece uzaklaşma açısı sayesinde segment lideri arazi dışı kabiliyet seviyeleri mümkündür; ek olarak 851 mm’ye kadar sınıfının en iyisi sudan geçiş yükseliği sunuyor. Arazi kabiliyeti, ön ve arkadaki açık çekme kancaları ve entegre Ford Performance aksesuar vinç montajlı mevcut ağır hizmet tipi modüler çelik tamponlarla daha da güçlendirilmiş.

Bronco’nun stratejik olarak yerleştirilmiş çelik kalkanları kritik donanımı koruması planlanmış. Daha yüksek kapasiteli modellerde ön bash plakasının yanı sıra motor, şanzıman, transfer kutusu ve yakıt deposu için kalkanlar bulunuyor. En zorlu kayalık araziyi kullananlar için, Bronco’nun mevcut yan kaya rayları, aracın her iki tarafının ağırlığını taşıyabilecek kadar güçlü üretilmiş.


Beş bağlantılı düz akslı arka şasi, Bilstein coil-over amortisörler ve elektronik kilitlemeli M220 Dana 44 diferansiyel.

Hem Bronco iki hem de dört kapılı modeller, açık hava deneyimini hızlı, kolay ve eğlenceli hale getirir. İki kapılı modeller standart üç bölümlü tavan sistemi ile geliyor – sol ve sağ ön bölümler ve arka bölüm – kalıplanmış renk; ve arka koltuklar ve bagaj bölmesi üzerine çıkarılabilir bir panel ekleyen dört bölümden oluşan premium boyalı modüler bir üst kısım. Dört kapılı modellerde dört çıkarılabilir tavan bölümü bulunur – sol ve sağ ön paneller, tam genişlikte orta panel ve arka bölüm. Tüm modellerde çatı panelleri, mandalların iç kısımdan açılmasıyla bir kişi tarafından çıkarılabilir. İlk sıra paneller iki kapılı modellerde uçakta saklanıyor.

Hem Bronco iki hem de dört kapılı modeller, açık hava deneyimini hızlı, kolay ve eğlenceli hale getirir. İki kapılı modeller, standart üç kesitli tavan sistemi kalıplanmış renkte ve arka koltuklar ve kargo alanı üzerine çıkarılabilir bir panel ekleyen dört bölümlü mevcut premium boyalı modüler bir üst ile birlikte gelir. Dört kapılı modellerde dört çıkarılabilir tavan bölümü bulunur – sol ve sağ ön paneller, tam genişlikte orta panel ve arka bölüm. Tüm modellerde çatı panelleri, mandalların iç kısımdan açılmasıyla bir kişi tarafından çıkarılabilir. İlk sıra paneller iki kapılı modellerde uçakta saklanıyor.

Motor ve aktarma
2.3L
4 silindirli EcoBoost 270 hp güç 420 nm tork üretiyor. 7 ileri manuel vites ve 10 ileri otomatik vites seçeneği mevcut. (6+1 sürünme vitesi oranı 6.588:1)

2.7L V6 silindir EcoBoost 310 hp güç 542 nm tork üretiyor. Sadece 10 ileri otomatik vites seçeneği ile sunuluyor.


Hem Bronco iki hem de dört kapılı modeller, açık hava deneyimini hızlı, kolay ve eğlenceli hale getirir. İki kapılı modeller standart üç bölümlü tavan sistemi ile geliyor -bazı modeller dört. Dört kapılı modellerde dört çıkarılabilir tavan bölümü bulunur – sol ve sağ ön paneller, tam genişlikte orta panel ve arka bölüm (üst fotolar). Tüm modellerde çatı panelleri, mandalların iç kısımdan açılmasıyla bir kişi tarafından çıkarılabilir.

Dört kapılı modellerde standart olan kumaş (soft) üst kısım, açık havaya kolay erişim ve arka bagaj alanına hızlı erişim için benzersiz bir kaldırma fonksiyonu sağlar. Soft veya hardtop arasında seçim yapmak istemeyen müşteriler için dört kapılı model her ikisiyle de seçilebilir.

Her Bronco, rakiplerinin sunduklarından daha kolay sökülmelerini sağlayan sınıfa özel çerçevesiz kapılarla birlikte geliyor. Dört kapılı Bronco modellerinde, dört kapının hepsi de koruyucu kapı çantaları ile birlikte depolanabilir. Kapılar sökülse de kaputa monte yan aynalar, kapılar çıkarıldığında yandan görüş sağlamaya devam ediyor.



İçeride, tüm Bronco modelleri amaca uygun olarak üretilmiş. Gösterge paneli, açıkça görülebilen ve sezgisel olarak kullanıbilecek göstergeler ve kontroller ile birinci nesil modelden esinlenmiştir. Renkler ve malzemeler doğal renk ve dış mekan ekipmanlarından ilham alıyor. Arazi işlevselliği ile, malzemeler sert ve sağlam; öyle yumuşak iç trimi her yerde beklemeyin yani 🙂 yer yer deri kaplı alanlar mevcut.

Bronco, kablosuz güncelleme ve off-road navigasyonlu FordPass Performans uygulamasına sahip, segmente özel 12 inç SYNC® 4 sistemine sahip ancak alt donanımlarda 8 inç’e düşüyor.SYNC sistemi ayrıca kaya tarama gibi teknik arayışlarda ek görünürlük sağlamak için sınıfa özel off-road spotter görünümleriyle mevcut 360 derecelik kamera sistemini görüntüler.

Bronco’nun gelişmiş topografik patika haritaları ve 1.000’den fazla küratörlük patika haritası, NeoTreks’in AccuTerra® Haritaları, Trails Offroad patika kılavuzları ve FunTreks patika kılavuzlarından sınıfa özel parkur içeriği ile desteklenmektedir.

Yepyeni 2021 Bronco iki kapılı ve dört kapılı modeller, Wayne, Michigan’daki Michigan Montaj Fabrikası’nda inşa edilecek. Baz iki kapılı Bronco için, 1.495 $ varış ve teslimat dahil olmak üzere fiyatı 29.995 $.



Bronco_2dr_features_03.jpg

Bronco_2dr_features_07.jpg

Bronco_2dr_Interior_01.jpg

Bronco_2dr_Interior_02.jpg

Bronco_2dr_Interior_06.jpg

Bronco_2dr_Interior_07.jpg

Bronco_4dr_02.jpg

Bronco_4dr_features_02.jpg

Bronco_4dr_features_06.jpg


Kaynak : https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-2021-bronco-tanitildi/
 

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,193
45,771
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
Yeni Ford Bronco Sport arazi aracı tanıtıldı. Bronco ailesinin küçük SUV’u, Kuga (Escape) temeli üzerine üretilecek.
Bu model Avrupa için dolayısıyla Türkiye için de duyurulmadı. Bizleri çok ilgilendirmediği için fazla detaya girmeden ne var ne yok görelim istedim.

Bronco iki kapılı ve ilk dört kapılı SUV’lerin küçük kardeşi, aileye kendi eğlencesiyle dahil oluyor. Tüm Bronco’larda olduğu gibi, 4×4 standart ve Bronco Sport bagajı dik durabilen iki dağ bisikleti taşımak için akıllıca tasarlanmış.

Araçlar bu yılın sonlarında bayilere ulaşacak.


Maksimum arazi kabiliyeti ve uzun süreli dayanıklılık için Bronco Sport, California’daki Johnson Valley çölü gibi yerlerde Yerleşik Aşırı Dayanıklılık Testinin bir parçası olarak aşırı koşullarda test edildi. Badlands ve First Edition modelleri, geleneksel bir mekanik kilitleme diferansiyeline benzer şekilde, daha iyi arazi performansı sağlamak için diferansiyel kilitleme özelliğine sahip, sınıfa özel ikiz kavrama arka tahrik ünitesine sahip gelişmiş bir 4×4 sistemi içerir. Sistem, hemen hemen tüm arka aks torklarını her iki tekerleğe yönlendirebilir ve bu da premium olmayan kompakt segmentindeki herhangi bir araçtan kendini sıyıran bir özellik olarak duruyor.

Yedi adede kadar kullanılabilir G.O.A.T.’ye sahip küçük SUV’in Arazi Yönetim Sistemi Modları, sürücülerin “her türlü araziden geçmesine” ve çeşitli koşullarda yardımcı olmasına yardımcı olur. Standart modlar arasında Normal, Eko, Spor, Kaygan ve Kum; Çamur / Tırtıl ve Kaya Tarama modları Badlands ve First Edition’da mevcuttur.

Tüm modeller bağımsız ön ve arka süspansiyona sahiptir. Süspansiyon, sürücülerin zorlu arazi koşullarında agresif bir şekilde sürüş yaparken aracın güvenliğini korumaya yardımcı olacak şekilde optimize edilmiştir.

Badlands ve First Edition serilerinde, sistem daha sessiz ve daha az sarsıntılı bir arazi deneyimi sağlamak için tasarlanmış hidrolik geri tepme duraklarına sahip ön gergi kolları içeriyor. Buna ek olarak, 46 milimetre çaplı monotüp arka amortisörler sınıfın en büyüğü arasında; sistem daha iyi tepki ve daha fazla yol dışı konfor sağlamaya yardımcı olurken, daha yumuşak yaylar ve antiroll barlar engeller üzerinde daha fazla artikülasyon sağlıyor. Ayrıca Badlands ve First Edition 600 mm’ye kadar sudan geçebilir.

Motor ve aktarma
1.5L
3 silindirli EcoBoost motor 181 hp güç ve 258 nm tork üreten motor standart olarak 8 ileri tam otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor.

2.0L 4 silindirli EcoBoost motor 245 hp güç ve 373 nm tork üreten motor standart olarak 8 ileri tam otomatik şanzımanla birlikte sunuluyor. Ek: Direksiyondan vites değiştiriciler ve yağ soğutucusu.

Flip-Glass
Bagaj alanı, Yakima bisiklet raf aksesuarı ile ayakta duran 27,5 inçlik iki dağ bisikletini barındıracak kadar yüksekliğe sahip.

Bagaj arkasındaki cam, sadece kendisi yukarı doğru açılabiliyor, düşük zeminli bagaj alanı, tavan üstü çadır için hazır tavan rafı bir diğer hayatı kolaylaştıran detayları.

Macera sonrası temizliği kolaylaştırmak için Badlands ve First Edition serisi, kabin ve bagaj alanında yıkanabilir kauçuk zemin kaplamaları, temizlenmesi kolay bez oturma yüzeyleri ve silikon sızdırmaz kontrol anahtarları sunuyor. Islak, buzlu veya çamurlu viteslerin istiflenmesi için, ikinci sıradaki yolcu tarafı koltuğunun altında bir saklama alanı da bulunuyor.


Akıllı, sağlam olmasının yanı sıra 8 inç dokunmatik ekranlı SYNC 3 sistemine ve Apple CarPlay ve Android Auto ile uyumluluğa sahiptir. Diğer mevcut teknoloji özellikleri arasında Ford + Alexa ve SiriusXM uydu radyosu bulunmakta. Neden SYNC 4 bunda yok acaba? Escape vb. ile değişince bu modele de gelecektir muhtemelen.

Bronco Sport büyük abilerinin aksine ek güvenlik donanımlarını da sunuyor; Ford Co-Pilot360 gelişmiş sürücü destek teknolojileri paketi ve Ford Co-Pilot360 Assist 2.0 gibi. Detaylarına diğer konularımızdan erişebilirsiniz.

Baz Bronco Sport, 1.495 $ varış ve teslimat dahil olmak üzere fiyatı 28.155 $.

Bronco_Sport_Exterior_01.jpg

Bronco_Sport_Exterior_06.jpg

Bronco_Sport_Exterior_08.jpg

Bronco_Sport_Exterior_17.jpg

Bronco_Sport_Exterior_18.jpg

Bronco_Sport_Interior_01.jpg

Bronco_Sport_Interior_08.jpg

Bronco_Sport_Interior_11.jpg

Bronco_Sport_interior_12.jpg


Kaynak : https://anasayfa.focusclubtr.com/tamamen-yeni-2021-ford-bronco-sport-tanitildi/
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

BorgaXxX

Panpa
29 Ocak 2017
440
1,427
2,645
Marka
Ford
2 litre 3 silindir ilginç bir kombinasyon. Fiesta St'lerdeki gibi silindir kapatma teknolojisi de olabilir belki.

@Cenk bu arada eline emeğine sağlık dostum. Açtığın konuları severek okuyorum.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

simbat

anonim
Profesör
Beta Programı
16 Ara 2019
218
185
1,135
45
istanbul
keske guncel kasalardada bu sekılde kullanılsaydı ekran bence gayet butun durmus
fıyattan bagımsız sahıp olmak ısterdım
 
  • Beğeni
Tepkiler: Cenk

Cenk

Galatasaray
Beta Programı
8 Eyl 2016
18,193
45,771
6,820
Zonguldak
Marka
Ford
2 litre 3 silindir ilginç bir kombinasyon. Fiesta St'lerdeki gibi silindir kapatma teknolojisi de olabilir belki.

@Cenk bu arada eline emeğine sağlık dostum. Açtığın konuları severek okuyorum.
''2.0L 3 silindirli EcoBoost motor'' Doğru mu bu?
Puma ve Yeni Kuga faciasından sonra ilaç gibi geldi gerçekten. Çok güzel olmuş, ben beğendim.

Tesekkurler hocam. 1.5 3 silindir de 2.0 4 silindir hocam. İcerigi oldugu gibi aldigimdan orada bir hata olmus. Yabanci kaynaklara baktim 2 litre 4 silindir.
 
Son düzenleme:
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara

alfhonso

Hakan BIÇAK
Eski İnfazcı, Yeni Eğitici
Yönetici
Admin
9 Eyl 2016
24,636
1
64,453
6,820
34
Denizli
Marka
Mercedes
Türkiye'ye de gelse keşke, en azından gözümüz gönlümüz açılır :)
 
  • Beğeni
Tepkiler: fujiwara

Samed M.

Panpa
Beta Programı
8 Eyl 2016
1,347
3,278
3,770
24
Antalya
Marka
Hyundai
Bu da çok güzel bir kafa var ya. Bu sınıfa pek ilgim olmasa da acayip hoşuma gidiyor. Bizi zaten geç de bari Avrupa'ya getirseler. Amerika uzak, nasıl denk gelip göreceğiz? :D
 
AdBlock Tespit Edildi!

OTOPARK.COM Forum'u Adblock ile kullanmanız bizi üzdü

Değerli ziyaretçimiz/üyemiz, OTOPARK.COM Forum ücretsiz bir oluşum olup, maliyetlerin karşılanması için reklamların yayınlanması gerekmektedir. Lütfen Adblock'u OTOPARK.COM'dan hariç tutunuz.

Tamam, AdBlock'u devre dışı bıraktım