Mercedes’in başarılı modeli C-Serisi, yakın dönemde yeni jenerasyonuna kavuşacak. W206 kasa kodlu yeni Mercedes C-Serisi ise plug-in hibrit sistemiyle objektiflere yansıdı!
Yeni Mercedes C-Serisi, hibrit menzilini büyütüyor!
Son olarak geçtiğimiz yılın sonlarında görüntülenen yeni C-Serisi’nin test çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Son yakalanan prototip ise ön camındaki sertifikasyonlar ile hibrit bir versiyon olduğunu ispatlıyor. Fişe takılma (plug-in) prensibiyle çalışan sistemin şarj girişinin arka tampondan sol arka çamurluğa alınması dikkat çekiyor. Böylece mevcut jenerasyon kullanıcılarının sık şikayet ettiği sorun çözüme kavuşturulmuş.
Tasarım anlamında ağır kamuflajından dolayı net bir detay yakalayamadığımız Mercedes C-Serisi’nin abisi S-Serisi’nden bolca kopya çekmesi bekleniyor. Bunun yanı sıra araç mevcut MRA2 platformunun güncellenmiş bir versiyonunu kullanacağı için selefiyle hemen hemen benzer boyutlarda olacak. İç mekanda ise MBUX dijital bilgi-eğlence sisteminin en yeni sürümünün bulunacağını söyleyebiliriz.
Yeni C-Serisi’nin hibrit versiyonu, kaputunun altında elektrik destekli 2.0 litrelik bir motor taşıyacak. Tek başına 252 beygir güç ve 420 Nm tork üreten motor, elektrik motoru devreye girince 293 beygire ulaşıyor. Ayrıca saf elektrikli menzilin de bir önceki versiyona göre 2 kat artarak 60 kilometreye ulaşması bekleniyor.
Yeni Mercedes C-Serisi’nin önemli bir gecikme olmaması durumunda önümüzdeki yıl yollarda olması planlanıyor. Aracın hibrit versiyonunun ise 2021’in başlarına yetiştirilmeye çalışıldığını belirtelim.
1 arasında 6
Read the whole post here.
Yeni Mercedes C-Serisi, hibrit menzilini büyütüyor!
Son olarak geçtiğimiz yılın sonlarında görüntülenen yeni C-Serisi’nin test çalışmaları tüm hızıyla devam ediyor. Son yakalanan prototip ise ön camındaki sertifikasyonlar ile hibrit bir versiyon olduğunu ispatlıyor. Fişe takılma (plug-in) prensibiyle çalışan sistemin şarj girişinin arka tampondan sol arka çamurluğa alınması dikkat çekiyor. Böylece mevcut jenerasyon kullanıcılarının sık şikayet ettiği sorun çözüme kavuşturulmuş.
Tasarım anlamında ağır kamuflajından dolayı net bir detay yakalayamadığımız Mercedes C-Serisi’nin abisi S-Serisi’nden bolca kopya çekmesi bekleniyor. Bunun yanı sıra araç mevcut MRA2 platformunun güncellenmiş bir versiyonunu kullanacağı için selefiyle hemen hemen benzer boyutlarda olacak. İç mekanda ise MBUX dijital bilgi-eğlence sisteminin en yeni sürümünün bulunacağını söyleyebiliriz.
Yeni C-Serisi’nin hibrit versiyonu, kaputunun altında elektrik destekli 2.0 litrelik bir motor taşıyacak. Tek başına 252 beygir güç ve 420 Nm tork üreten motor, elektrik motoru devreye girince 293 beygire ulaşıyor. Ayrıca saf elektrikli menzilin de bir önceki versiyona göre 2 kat artarak 60 kilometreye ulaşması bekleniyor.
Yeni Mercedes C-Serisi’nin önemli bir gecikme olmaması durumunda önümüzdeki yıl yollarda olması planlanıyor. Aracın hibrit versiyonunun ise 2021’in başlarına yetiştirilmeye çalışıldığını belirtelim.
1 arasında 6
Read the whole post here.